האם הנוסע הזה עבר את הגבול? סרטון ויראלי שפורסם בטיקטוק, וזכה ליותר מ-1.2 מיליון צפיות, מעורר דיון סוער בנוגע לשאלה מה ראוי ומה לא ראוי לאכול במטוס. בסרטון נראה נוסע אלמוני במושב האמצעי כשהוא פותח קופסת טונה. "טונה מקופסה במטוס צריכה להיות מוגדרת כפשע נגד האנושות", כתבה טיקטוקרית בשם אלי ג'קסן שפרסמה את הסרטון.

באתר ה"אינדיפנדנט" הבריטי נכתב כי הסרטון בן 7 השניות, שזכה ליותר מ-113.3 אלף לייקים ו-2,849 תגובות, צולם במהלך טיסה מאלסקה לסיאטל.
"זה צריך להיחשב פשע", כתב אחד מהמגיבים. אחרים כתבו כי היו מעירים לאותו נוסע, ומגיב אחד אף טען כי היה מקיא עליו. "אני אוהב טונה", כתב אחד מהמגיבים. "אבל זה מפר את כללי הנימוס בכל כך הרבה רמות". מגיב אחר הציע להוסיף את הנוסע לרשימה של השחורה של נוסעים שנאסר עליהם לטוס.
והיה גם מי שנזכר בטיסה אחרת שבה נוסע פתח שקית עם ביצים קשות. גם סיפור עם בננות עלה פתאום בזיכרון של אחת מהמגיבות שסיפרה: "ישבתי ליד גברת במטוס פעם, והיא פשוט המשיכה לשלוף בננות מתוך התיק שלה ואכלה אותן אחת אחרי השנייה. 7 בננות. 7".
מנגד, היו מי שלא התרגשו מדי. "טונה בכלל לא מריחה רע", כתב אחד מהם. אחר הוסיף כי הוא גם יכול לדמיין את עצמו אוכל טונה במטוס. "הייתי עושה את זה כדי לעמוד במכסת החלבון שלי", התלוצץ.
בסרטוני המשך שפרסמה ג'קסן מתברר שטונה לא הייתה החטא היחיד של אותו נוסע. לדבריה, בשלב מסוים הוא הזמין בלאדי מרי, מה שהוביל לטענתה לשילוב ריחות קשה, ובנוסף הוא סבל מפצע פתוח בזרועו אותו הוא גירד במהלך הטיסה, ואם לא די בכך הוא גם נחר בקול רם כל כך שגם האוזניות מבטלות הרעשים לא הועילו.
@allyjaksen Replying to @scandalous.slug02496 STORY TIME: it wasn’t just the tuna 😭 #alaskaairlines #airplane #airplanehorrorstory ♬ original sound - allyjaksen
"זו לא הייתה רק טונה"

איפה אתם עומדים בסוגיית אכילת טונה במקומות סגורים וצפופים? ספרו לנו בתגובות.