3 צפייה בגלריה
טייל פאפוס קפריסין
טייל פאפוס קפריסין
הטיילת של פאפוס
(צילום: shutterstock)
חברת סאן דור, מקבוצת אל על, הודיעה כי היא משיקה קו חדש של טיסות לעיר הנופש פאפוס שבקפריסין. סאן דור תפעיל ארבע טיסות שבועיות בימים ראשון, שני, חמישי ושישי, כאשר הטיסה הראשונה צפויה להמריא ב-21 במאי.
מכירת הכרטיסים החלה היום (ב'), ומחיר השקה לכרטיס במחלקת תיירים, לא כולל כבודה והושבה (Lite), עומד על 149 דולר לשבוע ההשקה. קו הטיסות יפעל עד 16 באוקטובר. חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על יוכלו לצבור ולממש נקודות מועדון בטיסה בהתאם למדיניות אל על.
מנכ"ל סאן דור גל גרשון אמר כי "מדובר ביעד מושלם, במרחק שעת טיסה בלבד, המציע חופשת בטן-גב מפנקת עם חופים מרהיבים ולגונות קסומות, לצד טיולים שופינג ואטרקציות לכל המשפחה. לנוחיות לקוחותינו ניתן לשלב בין היעדים של סאן דור – לטוס לפאפוס ולחזור מלרנקה ולהיפך, ובכך ליהנות ממגוון החווית שמציעה קפריסין למבקרים בה".
פרט לסאן דור, ישנן לא פחות משבע חברות תעופה נוספות שיפעילו באביב וביץ בין 48 ל-55 טיסות שבועיות בין ישראל לקפריסין. טוס איירוויז צפויה להפעיל יותר מ-20 טיסות ללרנקה ולפאפוס.
3 צפייה בגלריה
מטוס של חברת סאן דור
מטוס של חברת סאן דור
מטוס של חברת סאן דור
(צילום: shutterstock)
ישראייר תפעיל החל מסוף החודש טיסות לפאפוס פעמיים בשבוע (בימים בימי ראשון וחמישי), ובפסח תתגבר את לוח הטיסות לבין שלוש ולארבע טיסות שבועיות לפאפוס.
ארקיע תפעיל במהלך האביב והקיץ טיסה יומית ללרנקה, ובימי ראשון וחמישי שתי טיסות ביום – כלומר, בסך הכל תפעיל החברה הישרלאית תשע טיסות שבועיות לקפריסין.
אל על מפעילה ארבע טיסות שבועיות ללרנקה, לרוב במטוסי הבואינג 737, אך בשיאי הביקוש החברה הפעילה במספר טיסות גם את הבואינג 787 דרימליינר, כדי לתת מענה לביקוש ההולך ועולה לקפריסין.
חברת התעופה הקפריסאית סייפרוס איירווייז (Cyprus Airways) הפעילה בקיץ 2022 ארבע טיסות שבועיות בין ישראל ללרנקה בלבד, והיום היא מבצעת טיסה יומית ללרנקה, קצב שצפוי להישמר גם בחודשי האביב והקיץ.
ענקית הלואו-קוסטי האירית ריינאייר מפעילה טיסה יומית בקו לפאפוס, וכרגע היא לא טסה ללרנקה מישראל. וגם חברת הלואוקוסט וויזאייר פעולת בקו ללרנקה עם טיסה יומית.
3 צפייה בגלריה
איה נאפה קפריסין
איה נאפה קפריסין
איה נאפה קפריסין
(צילום: shutterstock)
יניב לניס, מייסד אתר "טיסות סודיות" שיתף איתנו כמה טיפים שיכולים להוזיל משמעותית את הטיסה שלכם לקפריסין: "בדקו שילוב של חברות תעופה, רכישה של טיסה הלוך עם חברה אחת וחזור עם אחרת יכולה להוזיל מאד את הטיסה. השוו מחירים בין לרנקה לפאפוס, קפריסין הוא אי קטן ולעיתים החיסכון במחיר שווה הגעה לשדה מעט מרוחק יותר, אפשר כמובן גם לשלב הלוך לפאפוס וחזור מלרנקה או ההיפך בשביל להוזיל עוד יותר.
"השוו תפוחים מול תפוחים. מחירי הלואו-קוסט מפתים מאוד, אך אינם כוללים טרולי או כבודה לבטן המטוס. השוו בין חברות התעופה את עלות כלל ההזמנה, כולל התוספות. השתמשו במנוע חיפוש טיסות גמיש, במידה שתהיו גמישים מעט בתאריכים תוכלו לחסוך עשרות אחוזים.