סבל בשדה התעופה בוונקובר שבקנדה הפך לכוכב טיקטוק עם יותר מ-622 אלף עוקבים ו-32.6 מיליון לייקים. די ג'יי סוג' (Dj Sugue), כפי שהוא מכנה את עצמו ברשת החברתית, מפרסם סרטונים שבהם הוא מתעד את עצמו מסדר מזוודות בבטן המטוס באופן שמזכיר משחק טטריס.
העמסת ופריקה של מזוודות היא עבודה סיזיפית, שחוזרת על עצמה ונתפסת כמשעממת. אך די ג'יי מצליח כנגד כל הסיכויים להציג צד מהנה ומשעשע. בין מזוודה אחת לשנייה הסבל היצירתי עושה שכיבות סמיכה ותרגילי כושר נוספים שמוסיפים הומור ועניין.
@djsugue Thanks big bro @Island_vib3 for the challenge. But lets see all the rampies out there stack 🧳✈️ Summer time about to be a busy one but itll be a great and fun one 🤝🏽 #airport #boeing737 #challenge #stackingchallenge #timelapse #rampagent #rampagentlife #fypシ゚viral #aviation #travel #avgeek ♬ original sound - SLSHBRS | JE AJ - Poole
די ג'יי בפעולה

נציין כי בכל הסרטונים ניתן לראות הקפדה מלאה על כל כללי הבטיחות ואי חריגה מהנהלים, כך שלמרות שהוא מצלם וכביכול משתעשע, הוא לא זונח את נושא הבטיחות. כשמעמיסים מטוס במזוודות יש כמה שיקולי בטיחות שחייבים לפעול לפיהם, בין היתר כדי לאפשר למנגנון כיבוי האש לפעול בצורה יעילה במידה שפרצה שריפה בתא המטען.
לאופן המיקום של המזוודות בתוך בטן המטוס יש משמעות מבחינת חלוקת המשקל ואיזון המטוס, וגם לנושא זה יש כמובן הוראות ברורות, ומהסרטונים נראה שדי ג'יי עומד בהן בהצלחה.
סוג' מציין כי הוא מעמיס לרוב מטוסים קטנים דוגמת בואינג 737 ואיירבוס 220. לא מעט מגיבים כתבו כי לא היו מוכנים לעבוד במקום כה צפוף, אך הוא משיב להם שזה דבר שמתרגלים אליו. נזכיר כי מאחורי המצלמה יש דלת גדולה מאוד להעלאת המזוודות, כך שהמקום אומנם צר, אבל פתוח.
אחד הסרטונים שהצליחו במיוחד עלה לפני פחות מחודש, ובו נראה די ג'יי מעמיס בואינג 737 במזוודות. בסרטון רואים מסוע בצורת נחש שמעביר את המזוודות מפתח בטן המטוס עד אליו. בסרטון אחר הוא מצולם כשהוא פורק את מזוודות ממטוס לצלילי מוזיקה של משחקי מחשב. לדבריו נדרשות בין 20 ל-30 דקות עדי להעמיס את המזוודות על המטוס ו15 עד 20 דקות כדי לפרוק אותן.
העמסת מזוודות בסטייל

@djsugue This is how yall bags are unloaded once you arrive at your destination 🙏🏽🧳✈️ #fyp #travel #aviation #avgeek #airport ♬ Super Mario Bros Main Theme - Geek Music
פריקת מזוודות ממטוס