רשת מלונות פתאל הודיעה בעקבות מתקפת הטרור הנרחבת על מדינת ישראל כי אורחים אשר ביצעו הזמנה לימים הקרובים בכל מלונות הרשת, יוכלו לבטל את הזמנתם ללא דמי ביטול. עוד נמסר כי אורחים השוהים במלונות הרשת כרגע זכאים לקבל 50% הנחה על הארכת השהייה במלונות. תושבי ישראל אשר חוזרים מסיני או מירדן היום או מחר, יקבלו 50% הנחה לשהייה במלונות אילת. בנוסף, פתאל מציעה לישראלים שנתקעו בחו"ל ליצור קשר במייל r.or@leonardo-hotels.com או בוואטסאפ 4915112627589+ כדי לברר לגבי פתרונות לינה במחירים מיוחדים באחד ממלונות לאונרדו מרשת פתאל בגרמניה, הונגריה, איטליה, אוסטריה, ספרד, אנגליה, הולנד פראג ועוד.
מרשת ישרוטל נמסר כי "אורחים אשר ביצעו הזמנה לשהיות בימים הקרובים למלונות ישרוטל, יוכלו לבטל את הזמנתם ללא דמי ביטול. בנוסף, אורחים השוהים במלונות כרגע, זכאים לקבל 50% הנחה על הארכת שהייתם הנוכחית. ניתן לבטל באתר ישרוטל ודמי הביטול יזוכו בימים הקרובים".
ממלונות אפריקה ישראל נמסר: "אנחנו נרתמים לסייע לכל הנופשים ומאפשרים להם להאריך את שהייתם בכלל מלונותינו ברחבי הארץ ב-50% הנחה. נופשים אשר מבקשים לבטל את הזמנתם לימים הקרובים יכולים לעשות זאת ללא דמי ביטול. כמו כן, תושבי ישראל אשר חוזרים מסיני, יקבלו 50% הנחה לשהייה במלונות אילת".
ממלונות בראון נמסר כי אורחים שביצעו הזמנה לימים הקרובים בכל אחד ממלונות הרשת בתל אביב, באילת ובירושלים, יוכלו לבטל את הזמנתם ללא דמי ביטול. אורחים השוהים במלונות בראון כעת ומעוניינים להאריך את שהותם יקבלו הנחה בגובה 50%.
כמו כן, במלונות אילת - בראון אילת, בראון לייטהאוס אילת ובראון רד סי ניתן להתארח הלילה (7 באוקטובר) במחיר מיוחד של 400 שקל ללילה זוגי + ארוחת בוקר. בכל מלונות תל אביב וירושלים תוכלו להתארח הלילה במחיר מיוחד של 550 שקל לחדר זוגי, כולל ארוחת בוקר".
מרשת מלונות אסטרל נמסר כי אורחי הרשת שהזמינו חדרים ליומיים הקרובים יוכלו לבטל את הזמנתם ללא חיוב בדמי ביטול. כמו כן, האורחים השוהים כעת במלונות הרשת זכאים ל-50% הנחה במידה שירצו להאריך את שהייתם. תושבי ישראל החוזרים מסיני או מירדן יקבלו ביומיים הקרובים 50% הנחה לשהייה במלונות הרשת באילת.
רשת מלונות ישראל קנדה הודיעה כי אורחים אשר ביצעו הזמנה לימים הקרובים למלונות הרשת, יוכלו לבטל הזמנתם ללא דמי ביטול. אורחים השוהים במגוון מלונות הרשת יהיו זכאים ל-50% הנחה על הארכת שהייתם. בנוסף, הרשת מעניקה לתושבי ישראל 30% הנחה לאירוח במגוון מלונות הרשת ברחבי הארץ.
מלונות ibis ירושלים מרכז העיר מודיעים כי אורחים אשר ביצעו הזמנה לימים הקרובים במלונות יוכלו לבטל את הזמנתם ללא דמי ביטול. אורחים השוהים במלונות כרגע ומעוניינים להאריך שהייתם, או אורחים חדשים, זכאים לקבל את החדרים במחיר של 450 שקל ללילה לזוג עם ארוחת בוקר.
רשת מלונות ג׳ייקוב הודיעה כי אורחים אשר ביצעו הזמנה לימים הקרובים יוכלו לבטל את הזמנתם ללא דמי ביטול. אורחים השוהים במלונות הרשת כרגע זכאים לקבלת 50% הנחה על הארכת שהייתם.
ממלונות דן נמסר כי תאפשר לאורחיה במלונות הרשת ברחבי הארץ להאריך את שהייתם ב-50% הנחה. כמו כן, לקוחות שיבקשו לבטל את הזמנתם לימים הקרובים יוכלו לעשות כך ללא דמי ביטול.
רשת מלונות אטלס הודיעה כי אורחים אשר ביצעו הזמנה לימים הקרובים למלונות הרשת, יוכלו לבטל הזמנתם ללא דמי ביטול. אורחים השוהים כעת במלונות הרשת זכאים ל-50% הנחה על הארכת שהייתם.
רשת מלונות פרימה הודיעה כי אורחים אשר ביצעו הזמנה לימים הקרובים למלונות הרשת, יוכלו לבטל הזמנתם ללא דמי ביטול. במקביל הרשת תעניק לאורחים המעוניינים להאריך את שהייתם במלון הנחה של 50%. כמו כן, הרשת מציעה לכל תושבי עוטף עזה הנחה של 50% לאירוח במגוון מלונות הרשת. 
דינה דגן, מנהלת כפר הנופש ביאנקיני בצפון ים המלח, הזמינה את עשרות תושבי המרכז והדרום שמתארחים כעת במקום להישאר ללא כל עלות, עד שהשקט יחזור לאזור. "בצפון ים המלח שורר שקט רב", אמרה דגן, "אם יש אנשים נוספים ששוהים בבתיהם וסובלים מחרדות, ומחוסר ביטחון, הם מוזמנים להגיע להתארח אצלנו, גם באוהלי קמפינג וגם בחדרים הפנויים. לבירור מצב החדרים ואפשרויות האירוח בכפר הנופש ניתן להתקשר לטלפון 02-9400266.
מלון קרלטון ת"א הודיע כי יעניק לתושבי הדרום 50% הנחה להזמנת חדרים לימים הקרובים. כמו כן, בית המלון לא יגבה דמי ביטול עבור מי שהזמין מראש ומעוניין לבטל את הגעתו. מי שיאריך את השהייה יקבל הנחה של 50% לימים הקרובים.