בלוגרית הטיולים ההודית אנאבי קמדאר, בת 27, נהרגה בשבוע שעבר כשנפלה מגובה של כ-90 מטרים בזמן שצילמה סרטון במפל קומבה ששוכן במחוז רייגאד שבמדינת מַהָארָאשְׁטְרַה.
הסרטון האחרון שפורסם בעמוד האינסטגרם של אנאבי

המשפיענית ממובאי, שהפעילה חשבון אינסטגרם עם יותר מ-315 אלף עוקבים, הייתה עם קבוצה של שבעה חברים, כאשר במהלך צילם סרטון החליקה ונפלה במורד הערוץ. כך על פי דיווח באתר ההודי "הינדוסטאן טיימס".
חבריה הזעיקו צוותי חילוץ והצלה. אחד מהמעורבים בפעולות החילוץ אמר לאתר חדשות מקומי כי סלעים גדולים המשיכו להידרדר במורד המפל והקשו על חילוצה של קמדאר. לאחר שש שעות היא פונתה לבית החולים במצב קשה מאוד, ושם היא מתה מפצעיה.
1 צפייה בגלריה
מפל קומבה
מפל קומבה
מפל קומבה
(צילום: shutterstock)

הטרגדיה בהודו אירעה לאחר שבחודש שעבר זוג בלוגרי טיולים טבעו למוות בנהר גועש ביפן. צבאסה איטו, בן 41 מיפן, נפל למים במהלך טיפוס מעל ערוץ נחל במחוז גיפו ששוכן באזור צ'ובו שבמרכז האי הונשו, האי המרכזי של יפן. רעייתו טייטי, בת 35 מסין, זרקה לו חבל, אך כשראתה כי הוא נסחף בזרם החזק קפצה למים בניסיון נואש להצילו. כמה שעות לאחר מכן גופותיהם נמצאו במורד הנהר.

מטפסי ההרים שהתחתנו בחודש פברואר האחרון טיילו עם אישה נוספת כאשר הטרגדיה אירעה. על פי דיווחים ב"סאות' צ'יינה מורנינג פוסט" וב"ניו יורק פוסט", שניהם לבשו חליפות הצלה, אך זה לא עזר להם אל מול הזרמים החזקים בנהר שהיה גועש במיוחד לאחר יום של גשמים באזור.