החל מהקיץ: טיסות ישירות לאיביזה

לחובבי מסיבות בלבד: חברת ארקיע תשיק בסוף חודש יוני קו טיסה ישיר לאי הספרדי התוסס איביזה, ויחד עם חברת Eyeland ורשת מלונות פתאל יציעו לנופשים ישראלים חופשות קונספוט לאי המסיבות המפורסם בעולם.
באירוע הכרזה חגיגי סיפרו נציגי החברות כי "חופשות התוכן שנתפרו במיוחד לאוהבי המוזיקה האלקטרונית יימשכו שמונה ימים ושבעה לילות ויכללו לראשונה טיסות ישירות של ארקיע במחלקת תיירים או ביזנס לאיביזה, לינה באחד מבתי המלון המובילים באי וכניסה לחמישה מועדונים מובילים שבהם מנגנים הדיג'ייז המובילים בתעשייה העולמית, כמו דיוויד גואטה, בלאק קופי, ארמין ואן ביורן, סולומון, מרטין גריקס ועוד".
כמה זה עולה? המחיר של החבילה הבסיסית ביותר שכולל טיסות וכניסה למסיבה אחת מתחיל ב-999 דולר לאדם. חבילה שכוללת גם מלון עולה החל מ-1,427 דולר לאדם. מכאן הסכומים מטפסים בהתאם למלון, סוג החדר ומספר המסיבות. המכירה תיפתח בעוד שבע באתר ייעודי שנפתח, אולם ניתן להירשם כבר מהיום כדי לזכות בהנחות שנעות בין 50 ל-100 דולר, תלוי בסוג ההזמנה.
3 צפייה בגלריה
חוף Cala dHort באיביזה
חוף Cala dHort באיביזה
חוף Cala dHort באיביזה
(צילום: shutterstock)
3 צפייה בגלריה
הדי ג'יי סולומון מקפיץ את הקהל
הדי ג'יי סולומון מקפיץ את הקהל
הדי ג'יי סולומון מקפיץ את הקהל
(צילום: Pablo Gallardo)
3 צפייה בגלריה
הדי ג'יי בלאק קופי בפעולה
הדי ג'יי בלאק קופי בפעולה
הדי ג'יי בלאק קופי בפעולה
(צילום: LUCA SOLA)
חברת ארקיע תהיה החברה היחידה שתפעיל טיסות ישירות לאי הספרדי, ולמעשה היא מחדשת קו ישן שפעל עד לפני כ-15 שנה. עוז ברלוביץ, מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל, אמר כי "במסגרת השקת ליין היעדים לצעירים בקיץ 2023, ארקיע שמה לעצמה למטרה לייצר חופשות עם תוכן מעניין ונגיש לקהל הצעיר. איביזה הוא אחד היעדים הנחשקים למסיבות ולחיי לילה מגוונים ומהווה יעד מרכזי לקהל הבליינים הישראלי. לראשונה הבליינים יוכלו להגיע בטיסה ישירה לאיביזה בכארבע שעות טיסה בלבד, ללא צורך בקונקשנים מייגעים. החיבור שלנו עם Eyeland ואיתן סלימי מתבקש ומייצר סינרגיה מצוינת לשילוב הקהלים ואיכות המוצר התיירותי לשני הצדדים, ובימים אלה אנו עובדים על יעדים ופרויקטים חדשים".
המפיק איתן סלימי, מבעלי חברת Eyeland, אמר: "אני בטוח שהחיבור עם חברת ארקיע, ביחד עם שותפיי לדרך רל נדל, גי דרייפוס ועידו סגל, יוביל למסורת של שנים רבות. המטרה שלנו היא שבסוף הקיץ הקרוב נהפוך לאלטרנטיבה המובילה בישראל לחופשות באיביזה ובימים אלה אנו משיקים את הקמפיין שיכלול שיתופי פעולה עם מובילי דעה, סלבריטאים ואנשי עסקים מובילים".
בתי המלון המוצעים בחבילה: ליאונרדו רויאל איביזה, NYX איביזה, W מרשת מריוט, ריומאר איביזה, סיקס סנסס, דסטינו ואל פאצ'ה. המועדונים שכלולים בחבילות: היי איביזה, די סי 10 ופאצ'ה.
טיסות הבכורה תמריא ב-27 ביוני וליין החופשות יימשך עד 12 באוקטובר.