לקראת קיץ נטול תיירים בשל המלחמה, התאחדות המלונות הודיעה ביום שלישי על השקת מבצע הנחות ענק לכ-180 מלונות ברחבי ישראל. תחילה נמסר כי המחירים המיוחדים יהיו זמינים ל-48 שעות בלבד עד יום חמישי בשעה 13:00, אך הבוקר הודיעה ההתאחדות כי היא מאריכה את המבצע ביממה נוספת, עד מחר (יוםו') בשעה 13:00. ההזמנות במסגרת המבצע הם לחודשים יוני-אוגוסט (18.6 עד 13.8), כלל סופי שבוע.
2 צפייה בגלריה
אילת
אילת
אילת - מככבת ברשימת המלונות
(צילום: shutterstock)

מהתחאדות המלונות נמסר: "בעקבות היענות משמעותית של הציבור והבנה כי יש עוד המעוניינים לנצל את המבצע שבמסגרתו כבר נמכרו עשרות אלפי לינות, התאחדות המלונות פנתה למלונות והוסכם על הארכת קמפיין ההנחות ב-24 שעות נוספות".
למימוש ההטבה העמידה התאחדות המלונות לרשות הציבור מנוע הזמנות דיגיטלי באתר ההתאחדות בכתובת: https://ihahotels.org.il ובנוסף, יתאפשר לנופשים לממש את ההנחה ישירות באתרי בתי המלון בכפוף למדיניות וזמינות המלונות.
כמו כן, לצורך מתן מענה לנופשים שנתקלו בקשיים במהלך הקמפיין בהתאחדות המלונות נפתחה תיבת פניות ייעודית בכתובת Romi@iha.org.il.
"מדובר בקמפיין הנחות ייחודי ששם דגש על ערי תיירות נכנסת ושמתקיים בתקופה הכי חמה של השנה והוא כולל כ-20 אלף לינות במלונות ברחבי הארץ ובכלל הסוגים, כך שכל אחד יכול למצוא את החופשה המתאימה לו", נמסר בהודעת ההתאחדות. "ההנחה במסגרת הקמפיין תינתן ללא תלות בהרכב הנופשים, סוג החדר או הפנסיון שיוזמן".
2 צפייה בגלריה
ים המלח מלונות
ים המלח מלונות
מלונות ים המלח
(צילום: shutterstock)
בבדיקה שערכנו מצאנו כי ההנחות ניתנות כמובטח. כך למשל, שני לילות לזוג במלון אורכידיאה תל אביב עולים החל מ-2,448 שקל לאחר הנחה, במקום 3,060 שקל. כמו כן, שני לילות במלון קיסר פרמייר בירושלים לזוג עם שני ילדים עולים לאחר ההנחה 1,600 שקל במקום 2,000 שקל. ארבעה לילות במלון יו קוראל ביץ' קלאב אילת עולים 14,707 שקל לזוג עם שני ילדים, במקום 18,384 שקל לפני הנחה.
סיון דטאוקר, מנכ"לית התאחדות המלונות בישראל, אמרה ל-ynet: "נכון להיום, מלונות בישראל ניצבים בפני אתגרים משמעותיים בשל המצב הביטחוני והכלכלי. למרות הקשיים, אנו גאים בעמידה והתמודדות של התעשייה שידעה לגלות גמישות ולתמוך במאמץ הלאומי לצד קידום התיירות. חשוב לזכור שישנם מלונות רבים שנפגעו כתוצאה מכך שזרם התיירות לישראל פסק לחלוטין, ומשפחות רבות שפרנסתן תלויה בענף זה. מתוך כך, התאחדות המלונות פועלת כדי לספק למלונות את התמיכה הנדרשת כדי לצלוח את התקופה הזו יחד ולצאת ממנה מחוזקים. אנו מאמינים שבעזרת התמדה, חדשנות ושיתוף פעולה נוכל לשקם את התעשייה ואת שוק התיירות הישראלי".
פורסם לראשונה: 12:42, 18.06.24