בלובל, כלבה חמודה של משפחה אמריקנית מהעיר ברנטווד שבנטסי, הוטסה בטעות לסעודיה במקום לנאשוויל, בירת טנסי. על פי דיווח של רשת החדשות WSMV 4, משפחת מילר עברה מלונדון לטנסי, וכאשר נחתו בנמל התעופה הבינלאומי בנאשוויל מסרו לרשותם כלב שלא היה שלהם.
מדיסון מילר סיפרה: "במשך חודשים חששתי מהטיסה הזאת, שמעתי כל כך הרבה סיפורי אימה". המשפחה טסה עם חברת בריטיש איירווייז ונפרדה מבלובל בנמל התעופה לונדון הית'רו. כשנחתו בארה"ב הבינו שכלבתם האהובה הועלתה לטיסה הלא נכונה.
"הם אמרו שהיא לא בנאשוויל, ושהניחוש הכי טוב שלהם הוא שהיא בסעודיה", סיפרה מילר. כעבור שעה צוות הנמל איתר את הכלבה ושלח תמונה שלה נעולה בכלוב שלה.
"לאחר שידענו שהיא בסעודיה, נכנסנו לפעולה והתחלנו לתכנן איך להחזיר אותה אלינו", סיפרה מילר. לאחר שלושה ימים ולילות ללא שינה מילר ובעלה קיבלו את הבשורה שציפו לה – בלובל הגיעה הביתה.
אך היא לא הייתה אותה הכלבה שממנה נפרדו בנמל התעופה בלונדון. "ציפיתי לאיחוד מהסוג שרואים בסרטוני יוטיוב", סיפרה מילר, "שהיא תצא מהכלוב ותכשכש בזנבה ותלקק אותי, אבל זה היה ההיפך. היינו צריכים ללכת ולקחת אותה כי היא הייתה כל כך מפוחדת, ואז הבנו שמשהו לא בסדר".
מאז ששבה, כך מספרים בני המשפחה, בלובל בוכה בכל פעם שמשאירים אותה לבד ואף ניסתה ללעוס את הדלת.
"הם אמרו לי שזה לא קרה להם לפני", סיפרה מילר, "ושהם לא מבינים איך זה יכול לקרות כי יש כל כך הרבה נהלי בטיחות".
חברת התעופה בריטיש איירוייז העבירה לכלי התקשורת תגובה שמסרה לה חברת המטענים IAG Cargo שהייתה אחראית לטיפול בכלבה ולטעות הקשה. "אנחנו מאוד מתנצלים על הטעות במהלך המסע של בלובל לנאשוויל", נמסר מחברת המטענים. "אנחנו מתייחסים ברצינות לאחריות בטיפול בחיות האהובות של הנוסעים ואנחנו בודקים איך זה קרה. כשהבנו שקרתה טעות דאגנו שהיא תעלה על הטיסה הראשונה לנאשוויל. במהלך הזמן שלה איתנו היא קיבלה מזון לעיתים קרובות והיה לה זמן מחוץ לכלוב למתוח את רגליה – כולל הליכות ושמונה שעות עם צוות הטיפול בבעלי חיים של שדה התעופה הית'רו שדאג לה. על אף צעדים אלה, אנחנו מבינים שזה היה מצב לא נעים לבלובל ולבעליה ואנחנו בקשר איתם כדי לפתור את המצב".