חודש יולי כבר פה ובמהלך החופש הגדול צפויים לעבור בנתב"ג כ-3.7 מיליון נוסעים. עבור מי שמעוניין לסגור חופשה קצרה בחו"ל – בדקנו איזו חבילות משתלמות עדיין נותרו על המדף.
6 צפייה בגלריה
פארק מים ברודוס
פארק מים ברודוס
פארק מים ברודוס
(צילום: Baronb / Shutterstock.com)
חצי האי פלופונס (יוון): אשת טורס משווקת חבילת נופש של שלושה לילות, כולל טיסות, במלון Grecotel Casa Marron (4 כוכבים) על בסיס הכל כלול במחיר של 604 דולר לאדם בהרכב זוג + 2.
קורפו: ישראייר מציעה חבילת נופש של שלושה לילות, כולל טיסות, במלון Sentido Apollo Palace (4 כוכבים) על בסיס הכל כלול במחיר של החל מ-1,089 דולר לאדם.
כרתים: ארקיע משווקת טיסות הלוך ושוב במחיר של החל מ-299 דולר ליעד. דיל שכולל גם טיסות וגם שלושה לילות במלון Wyndham Grand Crete Mirabello Bay (5 כוכבים), כולל פארק מים ועל בסיס הכל כלול, עולה החל מ-649 דולר לאדם בחדר זוגי + 2.
קווי חופשה משווקת חבילות של טיסות וארבעה לילות במלון Creta Maris Resort (5 כוכבים), כולל פארק מים על בסיס הכל כלול, במחיר של החל מ-599 אירו לאדם.
השטיח המעופף משווקת חבילה של טיסות ושלושה לילות במלון Porto Greco Village Beach Hotel (5 כוכבים) על בסיס הכל כלול במחיר של החל מ-639 דולר לאדם בהרכב של זוג + 2.
קוס: קווי חופשה משווקת חבילות נופש של ארבעה לילות, כולל טיסות, במלוןKipriotis Village Resort (4 כוכבים), כולל פארק מים, על בסיס הכל כלול, במחיר של החל מ-309 אירו לאדם. איסתא משווקת חבילות של טיסות וארבעה לילות במלון Kipriotis Aqualand (4 כוכבים), גם כן עם פארק מים על בסיס הכל כלול, במחיר של החל מ-717 דולר לאדם.

האי אוויה (יוון): ישראייר משווקת דיל של טיסות ושלושה לילות במלון Brown Beach Evia Island (4 כוכבים עם מגלשות מים) על בסיס הכל כלול. המחיר: החל מ-567 דולר לאדם.
רודוס: ישראייר משווקת חבילה של טיסות וארבעה לילות במלון Lindos Imperial Resort & Spa (5 כוכבים עם מגלשות מים), על בסיס הכל כלול. המחיר: החל מ-629 דולר לאדם.
קשרי תעופה משווקת חבילות של טיסות ושלושה לילות במלון Helea Lifestyle Beach Resort (5 כוכבים), על בסיס הכל כלול, במחיר של החל מ-699 דולר לאדם.
6 צפייה בגלריה
Helea Lifestyle Beach Resort
Helea Lifestyle Beach Resort
Helea Lifestyle Beach Resort
(צילום באדיבות קשרי תעופה)
איסתא משווקת חבילות של טיסות ושלושה לילה במלון Sun Palace Hotel (4 כוכבים עם פארק מים), על בסיס הכל כלול, במחיר של החל מ-495 דולר לאדם.
פאפוס: ארקיע משווקת חבילת נופש של שלושה לילות, כולל טיסות, במלון Atlantica Mare Village Paphos (5 כוכבים), על בסיס הכל כלול, במחיר של 599 דולר לאדם בחדר זוגי + 2.
פרוטארס (קפריסין): השטיח המעופף משווקת חבילה של טיסות וארבעה לילות במלון Anastasia Beach Hotel (4 כוכבים כולל פארק מים), על בסיס הכל כלול, במחיר של החל מ-529 דולר אדם.
איה נאפה: ישראייר משווקת דיל של טיסות וארבעה לילות במלון Sun Palace Hotel (5 כוכבים כולל פארק מים), על בסיס חצי פנסיון, במחיר של החל מ-568 דולר לאדם.
איסתא משווקת דיל של טיסות וארבעה לילות במלון Adams Beach Hotel (5 כוכבים כולל פארק מים), על בסיס חצי פנסיון, במחיר של החל מ- 562 דולר. גפ קשרי תעופה והתדקה ה-90 משווקות דילים למלון זה.
ורנה: השטיח המעופף משווקת דיל של טיסות וחמישה לילות במלון Prestige Deluxe Aquapark Club (4 כוכבים, כולל פארק מים), על בסיס הכל כלול, במחיר של החל מ-419 דולר לאדם.
בורגס: קשרי תעופה משווקת חבילות של טיסות ושלושה לילות במלון Sol Nessebar Palace (5 כוכבים, כולל פארק מים), על בסיס הכל כלול, במחיר של החל מ-679 דולר לאדם.
6 צפייה בגלריה
פארק המים ב-Sol Nessebar Palace
פארק המים ב-Sol Nessebar Palace
פארק המים ב-Sol Nessebar Palace
(צילום באדיבות קשרי תעופה)
אשת טורס משווקת דיל של טיסות ושלושה לילות ב-Wave Resort (5 כוכבים, כולל פארק מים), על בסיס הכל כלול, במחיר של החל מ- 549 דולר לאדם.
קווי חופשה משווקת דיל של טיסות וארבעה לילות ב- Tarsis Club & Aquapark (4 כוכבים, כולל פארק מים), על בסיס הכל כלול, במלי רשל החל מ-369 אירו לאדם.
ישראייר משווקת דיל של טיסות וארבעה לילות ב- Planeta Hotel & Aquapark (4 כוכבים, כולל פארק מים), על בסיס הכל כלול, במחיר של החל מ-621 דולר לאדם.
בטומי (גיאורגיה): ארקיע משווקת חבילות של טיסות וחמישה לילות במלון Dreamland oasis (4 כוכבים, כולל פארק מים), על בסיס לינה וארוחת בוקר, במחיר של החל מ-699 דולר לאדם.
"מכיוון שאופי ההזמנה בקיץ השנה הוא של הרגע האחרון, גם למי שעדיין לא הזמין יש לא מעט דילים שווים שאפשר למצוא"
הילה הרמולין רונן, סמנכ"לית שיווק ומכירות של ישראייר, אמרה בשיחה עם ynet: "השנה חופשות הקיץ מתאפיינות בעיקר בטיסות ליעדים שאורך הטיסה אליהם יחסית קצר, עד שלוש שעות וחצי, רבים מהישראלים רוצים לצאת להתאווררות ולהיות קרובים לארץ. ההזמנות נעשות בעיקר למקומות שיש בהם אטרקציות שמתאימות לכל המשפחה. אנחנו מציעים מגן ביטול חופשה עד שבעה ימים לפני היציאה בעלות של 35 דולר בלבד".
טלי נוי, סמנכ"לית שיווק ומכירות של איסתא, הוסיפה כי "קיץ 2024 מתאפיין ברכישות של חופשות מהרגע להירגע וכל הביקושים עלו בבת אחת. ניכרת מגמה ברורה שבה הישראלים מעדיפים חבילות נופש הכוללת פארק מים. עם ירידת טורקיה מהמפה שבה היה מגוון עצום של ריזורטים מפנקים, הישראלים מזמינים ליעדים חלופיים כמו קוס, בורגס, איה נאפה, רודוס, כרתים ועוד.
עינת יונגר כרמלי, סמנכ"לית שיווק ודיגיטל בארקיע, אמרה כי "באופן מפתיע מחירי הרגע האחרון לשבועיים הקרובים נמוכים משציפינו ולגמישים מביננו שיכולים לטוס לחופשת התרעננות זה עשוי להשתלם במחיר שנמוך בכ-20% לעומת באוגוסט המבוקש".
סמנכ"ל קשרי תעופה, ניר מזור, אמר בשיחה עם ynet: "אנחנו יודעים שישראלים רבים מעדיפים לבחור את החופשה שלהם סביב 'מלונות עם מגלשות מים' ועיקר הדגש הוא למשפחות עם ילדים קטנים. בהתאם לכך אנחנו נערכים עם סל מוצרים מתאים בשלל איים יווניים ובקפריסין וכמובן בבורגס הפופולרית. נכון שלא מדובר בפארקים העצומים שהורגלנו אליהם באנטליה, אך בהחלט פתרון הולם ואיכותי".
שירלי כהן עורקבי, סמנכ"ל אשת טורס, אמרה כי "מכיוון שאופי ההזמנה בקיץ השנה הוא של הרגע האחרון, גם למי שעדיין לא הזמין יש לא מעט דילים שווים שאפשר למצוא. היעלמותה של טורקיה בכלל ואנטליה בפרט מהמפה משפיעה מאוד על החופשה האהובה על משפחות ישראליות בקיץ, חבילות נופש עם פארקי מים – והישראלים מחפשים אלטרנטיבות ביוון, בולגריה, גיאורגיה וקפריסין".
אילן שלו, סמנכ"ל השיווק של קבוצת הדקה ה-90, התייחס גם למצב הביטחוני ואמר: "במידה שהסטטוס קוו במדינה יישמר ולא תחול החמרה בצפון, נראה בהחלט צפוי קיץ עמוס בנתב"ג גם בטרמינל 3 וגם בטרמינל 1".
אורן כהן מגורי, סמנכ"ל השיווק של השטיח המעופף, אמר כי "יש לא מעט הזדמנויות לחופשות ברגע האחרון שהישראלים לא מודעים להן. אנו מצויים בתחילת החופש הגדול ומשפחות יכולות לצאת לחופשה עם הילדים בחבילות נופש שכוללות את הכל - טיסה, מלון, העברות וכבודה מלאה. המחירים לחופשות מאוד אטרקטיביים ליעדים הכי פופולריים".

ואולי בכלל קרוז?

6 צפייה בגלריה
ספינת "אואזיס אוף דה סיז" של רויאל קריביאן
ספינת "אואזיס אוף דה סיז" של רויאל קריביאן
ספינת "אואזיס אוף דה סיז" של רויאל קריביאן
(צילום: shutterstock)
מי שמחפש משהו קצת שונה מעוד ריזורט יכול למצוא זאת באחת מאוניות התענוגות שמשייטות בעולם. "אנחנו מזהים התעניינות של עוד ועוד משפחות מישראל בהפלגות", אמר איל אטיאס, מנכ"ל MSC Cruises ישראל. "חופשת קרוז מהווה פתרון למשפחות רבות בתקופת החופש הגדול הודות לכך שהאוניות שלנו מותאמות למשפחות עם ילדים בכל הגילאים ומציעות מועדוני ילדים, אטרקציות ופעילויות, וכמובן פארקי מים מהגדולים והאטרקטיביים ביותר בים. כמו כן, לאור חוסר הביטחון שחשים חלק מהישראלים כיום בנסיעה לחו"ל, ישראליים רבים מרגישים יותר בטוחים לשהות עם משפחתם על אונייה בחו"ל, מקום עם אבטחה כוללת של צוותי ביטחון בפיקוח ישראלי, ומוניטין חיובי של שמירה וזהירות".
אודי שנבל, מנכ"ל סנורמה הנציגה הבלעדית של רויאל קריביאן בישראל, חיזק את הדברים והוסיף : ״אנו עדים לביקושי שיא השנה לחופשות קרוזים בקרב משפחות ישראליות, זו החופשה האולטימטיבית למי שמחפש חוויה יוקרתית ברמת חמישה כוכבים, הכל כלול לצד פארקי מים ענקיים, מגלשות לכל הגילאים, בריכות שחיה ,הופעות, ספא ועוד במחירים משתלמים במיוחד ועל בסיס הכל כלול. בשל המצב הבטחוני חשוב לשים לב לתנאי השינוי והביטול בחבילות הנופש, מומלץ להתייעץ עם סוכן נסיעות מומחה שיספק המלצות ויוודא כי החופשה תתאים לצרכים ולציפיות של המשפחה".
כמה זה עולה? קרוז של שבעה לילות עם רויאל קריביאן על אוניית Oasis of the Seas - החל מ-1,860 דולר לאדם. המסלול: יציאה מברצלונה, פלמה דה מיורקה, פירנצה, רומא, נאפולי וברצלונה. המחיר לחדר פנימי זוגי, לא כולל את הטיסות לברצלונה. המחיר החל מ- 1860$ לאורח בחדר פנימי זוגי
שבעה לילות באוניית Wonder of the Seas – החל מ-1,270 דולר לאדם בחדר זוגי. המסלול: יציאה מאורלנדו, פלורידה, מערב הקריביים - פורט קנברל (אורלנדו), קוקו קיי - האי הפרטי של רויאל קריביאן בבהאמס, יקוזומל, רואטן, קוסטה מאיה ופורט קנברל.
6 צפייה בגלריה
פארק המים ב-Wonder of the Seas
פארק המים ב-Wonder of the Seas
פארק המים ב-Wonder of the Seas
(צילום באדיבות רויאל קריביאן)
6 צפייה בגלריה
פארק מים
פארק מים
פארק המים ב-MSC World Europa
(צילום באדיבות MSC)
קרוז באוניית הדגל החדשה MSC World Europa, עם פארק המים הגדול ביותר בצי האוניות של החברה, עולה החל מ-893 דולר לאדם בחדר פנימי זוגי. ההפלגה תצא מברצלונה ותעגון במרסיי, גנואה, נאפולי, מסינה וואלטה (מלטה).
קרוז בקריביים של שבעה לילות באוניית MSC Seashore – החל מ-771 דולר לאדם בחדר פנימי זוגי – 771 דולר לאדם. ההפלגה תצא מפורט קנברל (אורלנדו) ותעגון באי הפרטי אושן קיי - השמורה הימית של החברה באיי הבהאמה, קוזומל (מקסיקו), וקוסטה מאיה (מקסיקו).
יוני וקסמן, משנה ליו"ר אופיר טורס, אמר בשיחה עם ynet: "אנחנו רואים עלייה בביקושים לחופשות שיט באוניות עם מגלשות מים בכ-30%. רואים גם ביקושים לארצות הברית בעקבות הפטור מוויזה, שם אפשר ליהנות מהאוניות הגדולות יותר כמו של רויאל קריביאן, נורוויג'ן, קרניבל ועוד".