מטוס בואינג 787-9 (דרימליינר) של חברת בריטיש איירווייז שהמריא ביום שני בבוקר מלונדון ליוסטון הסתובב לאחר כארבע שעות וחצי, כאשר היה כבר מעל קנדה, ושב בחזרה לנמל לונדון הית'רו. הסיבה: "תקלה טכנית שלה". בסך הכל בילו הנוסעים תשע שעות ו-27 דקות באוויר לפני שנחתו באותו מקום שממנו המריאו.
2 צפייה בגלריה
דרימליינר של בריטיש איירווייז
דרימליינר של בריטיש איירווייז
דרימליינר של בריטיש איירווייז
(צילום: shutterstock)
הטיסה המריאה מלונדון ביום שני ב-09:27 בבוקר ונחתה ב-18:54 לאחר שהמטוס עבר 7,779 קילומטרים.
דובר מטעם חברת התעופה מסר ל"דיילי מייל" כי "הטיסה חזרה ללונדון הית'רו כאמצעי זהירות בשל תקלה טכנית קלה. המטוס נחת בשלום והנוסעים יצאו ממנו באופן רגיל. אנחנו מתנצלים בפני לקוחותינו על ההפרעה במסע שלהם".
עוד דווח באתר הבריטי כי בחברת התעופה העדיפו לשוב ללונדון ולא להמשיך ליוסטון, שנמצאת כמעט באותו מרחק מהנקודה שבה הסתובבו, כדי לאפשר לטכנאים בנמל הבית לבדוק את המטוס באמצעות האמצעים שעומדים שם לרשותם. לאחר הנחיתה כל הנוסעים שובצו בטיסות חדשות ליוסטון.
2 צפייה בגלריה
מסלול הטיסה לשום מקום
מסלול הטיסה לשום מקום
מסלול הטיסה לשום מקום
(AirNav RadarBox)

בחודש פברואר שעבר בוצעה טיסה לשום מקום שנמשכה קצת יותר מ-16 שעות, כאשר מטוס של אייר ניו זילנד שהמריא מאוקלנד לניו יורק הסתובב לאחר כשמונה שעות באוויר, בשל נפילת חשמל בנמל שבו היה אמור לנחות, ושב לנמל שממנו המריא.
חודש מוקדם יותר נוסעי טיסת אמירייטס מדובאי לניו זילנד שהו באוויר 13 שעות רק כדי לחזור לשדה התעופה שממנו המריאו. הטיסה ההיא בין דובאי לאוקלנד היא אחת הארוכות בעולם, כ-14,200 ק"מ, ונמשכת כ-16 שעות. בזמן ההמראה הצוות ידע שבניו זילנד יורד גשם כבד וסופה משתוללת באזור השדה, אך רק לקראת אמצע הדרך, כשהמטוס היה כבר כמעט שבע שעות באוויר, הודיעו בשדה התעופה של אוקלנד כי בעקבות גשמים עזים והצפות נגרמו לנזקים קשים באזור והם נאלצים לסגור את השדה.
בסך הכל המטוס טס קצת יותר מ-13 שעות, כמעט משך הטיסה הדרוש כדי להגיע לניו זילנד. הנוסעים היו יכולים להתנחם בעובדה שאת החוויה עברו לפחות במטוס איירבוס A380 שנחשב לנוח מאוד ומרווח, ולא רק עבור מי שנמצא במחלקות היוקרה.