(צילום: ירון ברנר)
עדיין לא ברור מתי נתב"ג ייפתח, אולם הסכם התיירות המתגבש עם קפריסין, וההסכם שנחתם לאחרונה עם יוון, עשויים יהיו לאפשר לישראלים לנפוש במהלך חופשת הפסח באחת משתי המדינות. בדקנו אילו חבילות מציעות חברות התיירות השונות וחיפשנו חבילות ברמה דומה באילת. גם הפעם המסקנה היא שהרבה יותר זול לנפוש בחו"ל.
חברת ישראייר, לדוגמה, משווקת חבילת נופש ללרנקה שכוללת טיסות ולינה במלון Lordos Beach Hotel & Spa (4 כוכבים) בין 1 ל-4 באפריל על בסיס לינה וארוחת בוקר. המחיר: החל מ-479 דולרים לאדם בחדר זוגי. בנוסף, ישראייר מעניקה הנחה של 50 דולר למזמינים שמציגים אישור כי התחסנו, החל מהחיסון הראשון.
נופש במלון Golden Bay Beach Hotel (5 כוכבים) בין התאריכים 1 ל-5 באפריל על בסיס חצי פנסיון עולה החל מ-483 דולרים לאדם. חבילה של חמישה לילות באותו מלון עולה החל מ-555 דולרים לאדם.
ישראייר מציעה גם חבילת נופש לפאפוס. לינה במלון Azia Resort & Spa (5 כוכבים) מ-26 עד 29 במרץ על בסיס לינה וארוחת בוקר עולה החל מ-485 דולרים לאדם בחדר זוגי.
חבילה של 3 לילות במלון Leonardo Cypria Bay (4 כוכבים) על בסיס הכל כלול עולה החל מ-507 דולרים לאדם בחדר זוגי. מחיר לחבילה דומה עם ארבעה לילות מתחיל מ-590 דולרים לאדם. בחישוב לשקלים עולה כי עלות כוללת למשפחה בת ארבעה נופשת עומדת על 6,584 שקלים או 7,660 שקלים לחבילה של ארבעה לילות.
5 צפייה בגלריה
חוף ניסי ביץ' איה נאפה קפריסין
חוף ניסי ביץ' איה נאפה קפריסין
חוף ניסי ביץ' איה נאפה קפריסין
(צילום: shutterstock)
5 צפייה בגלריה
קפריסין פאפוס
קפריסין פאפוס
הטייל בפאפוס
(צילום: shutterstock)
חברת השטיח המעופף משווקת חבילת נופש משפחתית (זוג ושני ילדים) לפאפוס, מלון Akteon Holiday Village (4 כוכבים), על בסיס הכל כלול במחיר של 399 דולרים לאדם. כולל טיסות.
חבילה לאיה נאפה במלון Panthea Holiday Village Water Park Resort (4 כוכבים) על בסיס הכל כלול עולה 449 דולרים לאדם במסגרת זוג ושני ילדים.
חבילה לחופשה במלון Mediterranean Beach Hotel (4 כוכבים) בלימסול עוד החל מ-499 דולרים לאדם במסגרת זוג ושני ילדים בחדר.
דוגמאות נוספות: אשת טורס משווקת חבילה של ארבעה לילות בפאפוס מ-30 במרץ עד 3 באפריל במלון Louis Phaeton Beach Aquapark (4 כוכבים) על בסיס הכל כלול במחיר של 609 דולרים לאדם בחדר זוגי עם שני ילדים.
5 צפייה בגלריה
גשר האוהבים בקפריסין
גשר האוהבים בקפריסין
גשר האוהבים בקפריסין
(צילום: shutterstock)
חברת אמסלם טורס משווקת חבילות של ארבעה ימים באיה נאפה במחיר של החל מ-400 דולרים לאדם בחדר זוגי במלון ארבעה כוכבים.
קשרי תעופה משווקת חבילות לחול המועד. על הפרק: ארבעה לילות על בסיס הכל כלול במחיר של החל מ-599 דולרים לאדם בחדר לזוג עם שני ילדים. חופשה קצרה יותר של שלושה לילות עולה החל מ-499 דולרים לאדם בחדר משפחתי.
כמו כן, חברת התעופה היוונית בלו בירד תפעיל טיסות מתל אביב לקפריסין החל מ-26 במרץ. על בסיס טיסות אלו קבוצת החברות קווי חופשה הדקה ה- 90 ובליק תיירות קווי חופשה, הדקה ה-90 ובליק תיירות תמכור חבילות נופש משפחתיות ל-4 ימים במחיר של החל מ-489 אירו לאדם.
5 צפייה בגלריה
שדה התעופה בפאפוס קפריסין
שדה התעופה בפאפוס קפריסין
שדה התעופה בפאפוס
(צילום: shutterstock)

ומה קורה באילת?

חברת הדקה ה-90 מציעה חבילת נופש בפסח בין 27 ל-29 במרץ במלון נפטון על בסיס לינה בחדר סופריור (שני מבוגרים ושני ילדים) וארוחת בוקר במחיר של 3,989 שקלים למשפחה. תמורת עוד 1,089 שקלים (לכל המשפחה) תוכלו לשדרג לחדר משפחה/סוויטה ג'וניור. שדרוג נוסף לחצי פנסיון עולה 385 שקלים לאדם.
חבילת נופש במלון מלכת שבא בין 2 ל-4 באפריל, על בסיס לינה בחדר דלקס ג'וניור סוויט ל-2+2 וארוחת בוקר עולה 4,990 שקלים למשפחה. תמורת תוספת של 345 דקלים לאדם תוכלו לשדרג לחצי פנסיון. חבילה זו לא כוללת טיסות.
ממשיכים. רשת מג’יק פאלאס, מרשת פתאל, משווקת חבילת נופש לשלושה לילות באילת בין 25 ל-28 במרץ במחיר של 7,236 שקלים לזוג ושני ילדים בחדר על בסיס חצי פנסיון.
חופשה במלון הרודס אילת באותם תאריכים בפסח עולה 8,550 שקלים על בסיס לינה וארוחת בוקר.
נופש של שלושה ימים בין 25 ל-28 במרץ, זוג ושני ילדים, על בסיס חצי פנסיון, במלון לאונרדו פלאזה אילת עולה 7,506 שקלים.
5 צפייה בגלריה
אילת
אילת
אילת
(צילום: shutterstock)

"התיירים הישראלים הולכים להיות מצרך חם"

גיל סתיו, סמנכ"ל השיווק והמכירות של ישראייר, אמר בשיחה עם ynet כי "ההסכם עם קפריסין צפוי להגדיל את קצב ההזמנות לפסח. זהו יעד פופולרי מאוד בקרב הקהל הישראלי".
אילן שלו, סמנכ"ל השיווק של קבוצת החברות קווי חופשה, הדקה התשעים ובליק תיירות, אמר כי "מזה שבועיים, ככל שמתרבים הידיעות על הסכמי תיירות שנחתמים בין ממשלת ישראל לבין שכנותנו יוון וקפריסין, אנו רואים התעוררות בחדרי ההזמנות של החברות בקבוצה ותחילת הזמנות של חופשות פסח ביעדים אלו. לצורך כך תגברנו את המוקדים".
שירלי כהן עורקבי, סמנכ"לית השיווק והמכירות באשת טורס, אמרה כי "ההסכם עם קפריסין הוא בשורה משמחת, וככל שמדינות נוספות יפתחו לישראלים נראה צמיחה משמעותית בביקושים לחופשה בחו"ל. בקיץ הקרוב נראה תיירות יוצאת בעיקר למדינות קרובות ומוטות תיירות, כשיוון וקפריסין יככבו במיוחד".
ניר מזור, סמנכ"ל שיווק בחברת קשרי תעופה, אמר כי בזכות כמות המתחסנים, "התיירים הישראלים הולכים להיות מצרך חם מאוד בענף התיירות. ההסכם עם קפריסין, שמצטרף להסכם עם יוון (סיישל וגאורגיה כבר מקבלות תיירים מחוסנים), נותן רוח גבית לביקושים ולביטחון של הציבור להזמין את חופשות האביב והקיץ. בשבוע האחרון הייתה עלייה של 28 אחוזים בביקושים לחופשות ולטיסות לאיי יוון וקפריסין. רוב הביקושים הם לפסח ולחודשים מאי-ספטמבר".