3 צפייה בגלריה
מטוס של חברת קוריאן אייר
מטוס של חברת קוריאן אייר
מטוס של חברת קוריאן אייר
(צילום: shutterstock)
התחרות על הנוסע הישראלי בטיסות למזרח מתחממת, עם חזרתה של חברת התעופה קוריאן אייר לנתב"ג החל מחודש דצמבר הקרוב, לאחר היעדרות של כשנתיים בשל מגפת הקורונה. החברה הודיעה היום (ב') כי הטיסה הראשונה לסיאול תצא ב-26 בדצמבר בשעה 22:00. החברה תפעיל שלוש טיסות שבועיות בימים שני, רביעי ושישי בשעה 22:00. משך הטיסה: 11 שעות. הנחיתה בנמל התעופה אינצ'ון (Incheon) המרוחק כ-50 דקות נסיעה ממרכז העיר סיאול.
בקו החדש יפעלו מטוסי איירבוס A330-300 במקום מטוסי הבואינג 777 שפעלו בקו עד למגפה. המטוסים יכללו מחלקת תיירים, מחלקת פרסטיז' ומחלקה ראשונה שנחשבת לאחת מהטובות בעולם. השירות בטיסות של קורייאן אייר כולל ארוחות מלאות, מערכת בידור עם מסכי צפייה ומאות שעות של תוכן וגישה לאינטרנט.
הנוסעים גם יוכלו ליהנות מהשותפות של החברה בברית התעופה Skyteam ולהגיע לעשרות יעדי המשך ברחבי המזרח הרחוק, לרבות יפן, סינגפור, הונג קונג וסין. פתיחת הקו מגיעה חודשים ספורים לפני השקת הקו המתוכננת של אל על לטוקיו, ויפן תהיה אחד מהיעדים שינסו בחברה לקדם.
3 צפייה בגלריה
סיאול
סיאול
סיאול
(צילום: shutterstock)
(כך נראית טיסה במחלקת פרסטיז')
בדקנו כמה עולים כרטיסים לטיסה הראשונה ב-26 בדצמבר. כרטיס הלוך-ושוב במחלקת תיירים עולה החל מ-888 דולר. כרטיס הלוך ושוב במחלקת פרסטיז': 4,600 דולר. חברת ממן אוויאיישן (Maman Aviation) זכתה במכרז לייצוג קורייאן אייר ותנהל עבורה את מערך השירות והמכירות. חברת ההנדלינג QAS תספק לחברה את שירותי הקרקע. עופר ריינהרדט, מנכ"ל ממן אוויאיישן, אמר כי "מדובר בהבעת אמון גדולה מצד אחת מחברות התעופה המעוטרות ביותר בכל הקשור לחוויית השרות בטיסותיה ולרמת התחזוקה של מטוסיה. אין לי כל ספק כי הסכם ה-GSA (מערך שירות לקוחות ומכירות – ד"ס) מהווה צעד משמעותי ביותר בחיזוק הקשר של קורייאן אייר לשוק הישראלי בכלל ולסוכני הנסיעות בפרט".
קורייאן אייר שנוסדה ב- 1969 היא חברת התעופה הגדולה בקוריאה הדרומית ובסיסה הראשי נמצא בנמל התעופה אינצ'ון בסיאול. החברה, שמעסיקה כ-20 אלף עובדים, מפעילה כיום צי של 155 מטוסים שטסים ל-120 יעדים ב-43 מדינות. אתר Skytrax דירג בשנת 2022 את המחלקה הראשונה של קורייאן אייר במקום העשירי מבין כל חברות התעופה. בדירוג השנתי של אתר התיירות Travel and Leisure דורגה החברה במקום החמישי.

אל על תפעיל טיסות ישירות לדבלין

חברת התעופה אל על הודיעה כי החל מחודש מרץ הקרוב תחל להפעיל קו לדבלין בירת אירלנד. טיסת הבכורה צפויה להמריא ב-26 במרץ. מכירת הכרטיסים תיפתח בשבועות הקרובים. אל על מתכננת להפעיל שלוש טיסות שבועיות בימים ראשון, שלישי וחמישי. הטיסות יבוצעו במטוסי בואינג 737 הכוללים שתי מחלקות שירות - תיירים, ועסקים. במסגרת ההשקה תציע אל על מחירים מיוחדים החל מ-399 דולר לכרטיס הלוך ושוב. כמו כן, לקוחות פליי-קארד יקבלו יחס נקודות משופר באמצעות CASH&POINTS.
3 צפייה בגלריה
 דבלין
 דבלין
דבלין, אירלנד
(צילום: shutterstock)
דינה בן טל-גננסיה, מנכ"לית אל על, אמרה: "אנחנו נרגשים להשיק סוף-סוף את היעד החדש אשר יאפשר לישראלים להגיע באופן ישיר לבירת אירלנד. בדבלין חיה קהילה ישראלית גדולה, בעיקר אנשי היי-טק אשר עובדים בחברות טק בינלאומיות אשר ביססו בדבלין את משרדיהן כמענה לאירופה והמזרח-התיכון. כעת יינתן להם ולמשפחותיהם מענה של טיסות ישירות לדבלין. כמו כן, אירלנד היא מדינה שבה אחוז גדול של קתולים, מה שהופך אותה לפוטנציאל תיירות נכנסת לישראל של צליינים ואנשי דת. אל על שמחה להתרחב ולחדש את רשת הנתיבים והיעדים שלה".
פורסם לראשונה: 10:53, 07.11.22