חברת אל על שדרגה את אחד ממטוסי הבואינג 777 שלה והפכה את הקבינה שלו לקבינה בסגנון של מטוסי הבואינג 787 דרימליינר. תהליך ההסבה וחידוש פנים המטוס עלה יותר מ-50 מיליון דולר ונמשך יותר מחמישה חודשים שכללו כ-45 אלף שעות עבודה. במהלך העבודות המטוס רוקן לחלוטין לא רק ממושבים, אלא גם מהמטבחים, מהפאנלים, ומתאי אחסון – הכול הוחלף. המטוס יוצב החל החל מהחודש הבא בקווים שבהם פעילים מטוסי ה-777, דוגמת פריז, לונדון, רומא, פוקט, בנגקוק ועוד.
כעת כולל המטוס, שנקרא "שדרות", 313 מושבים חדשים בשלוש מחלקות (תיירים, פרימיום ועסקים), מה שהופך אותו למטוס עם הכי הרבה מושבים בחברת אל על. השיפוץ נעשה בצמוד עם יצרנית המטוס בואינג, ועם חברות מובילות עולמיות בתחום. מאל על נמסר כי "תהליך השיפוץ התבצע על רקע התוכנית האסטרטגית של החברה להרחיב ולהצעיר את צי המטוסים שלה, על מנת להמשיך ולתת מענה לביקושים הגבוהים, תוך שיפור חוויית הלקוחות במספר אספקטים".
החידוש המשמעותי ביותר הוא במחלקת התיירים, הכוללת כעת מושבים ארגונומיים חדישים בדגם ייחודי מסוג SLIM, אשר מאפשר מרווח אישי גדול יותר לנוסעים באזור הרגליים. המושבים מצוידים בכרית ראש מתכווננת הניתנת להתאמה אישית, ויכללו מסכי מולטימדיה עם מסכי מגע HD. "מערכת הבידור מציעה שפע של תכנים - סרטים וסדרות ישראליות וזרות, אלבומי מוזיקה, ספרי שמע ומשחקים", נמסר מאל על. במטוס יפעל גם שירות Wifi בתשלום.
תצורת המושבים במחלקת התיירים מיישרת קו עם תצורת המושבים המקובלת בחברות התעופה המובילות בעולם - 10 מושבים בשורה בחלוקה של 3-4-3. כיאה לתואם דרימליינר, כל המושבים במטוס מצוידים בשקעי USB type C.
סמנכ"ל התחזוקה וההנדסה באל על, שלומי קרקו, אמר הבוקר: "מדובר בפרויקט דגל בחברה שמביא לידי ביטוי את מיטב היכולות ההנדסיות והטכנולוגיות שיש לנו באל על, בשיתוף חברות מובילות בשוק התעופה העולמי. התוצר הסופי המרהיב יאפשר לנו להעניק חוויית טיסה משודרגת ומתקדמת, להציע לוח טיסות גמיש והגעה ליעדים חדשים ומרגשים. זו רק ההתחלה".