3 צפייה בגלריה
אתר החרמון
אתר החרמון
אתר החרמון
(צילום: shutterstock)
ביום הרשמי הראשון של עונת החורף (לפחות על פי השעון) הודיע אתר החרמון על האופן שבו יפעל במהלך עונת הסקי הקרובה. "הגבלות והנחיות משרד הבריאות לבצע שינויים קיצוניים בכדי שיוכלו לאפשר פעילות סדירה של האתר בצל נגיף הקורונה", נמסר מהנהלת האתר. "השינוי המרכזי והמהותי ביותר הוא הזמנה/רישום, רכישת כרטיסים ותשלום מראש באתר האינטרנט לפני יציאה צפון לאתר החרמון. מבקרים שלא ירשמו לא יוכלו ליהנות מבילוי בשלג הישראלי".
הנהלת החרמון הדגישה כי המערכת תעבוד על פי מכסה מותרת, ברגע שהמכסה תתמלא, ייאלצו המבקרים לדחות את הגעתם למועד אחר. "לראשונה מזה 50 שנות פעילותו של אתר החרמון, יוכלו להגיע להר הגבוה במדינה רק מי שנרשם ורכש כרטיסים מראש באתר וזאת כדי למנוע מצבים של עומסי מבקרים". לאתר החרמון – הקליקו.
עוד נמסר כי "השקעות נרחבות בוצעו לטובת הקמת מערכות מחשוב מתקדמות שיאפשרו הרשמה מראש וגם רכישת כרטיסים מבעוד מועד. בנוסף, באתר תופעל סיירת אכיפה של ההנחיות שכוללות ריחוק חברתי, עטיית מסכה על האף והפה והקפדה על היגיינה.
החרמון, פברואר 2020
3 צפייה בגלריה
אתר החרמון
אתר החרמון
נערכים לסקי לצד הקורונה
(צילום: shutterstock)
מיקי ענבר, סמנכ"לית השיווק באתר, מסרה כי "בחרמון אולי יהיה קל יותר לכל המבקרים לעטות מסכה ולהקפיד על היגיינה, וזאת מכיוון שכולם גם ככה עטופים ומכוסים מכף רגל עד ראש והמסכה יכולה לשמש כשכבת הגנה מהקור העז ששורר בפסגת החרמון בגובה 2,040 מטרים".
בחרמון הזכירו גם כי "רק בחורף האחרון הושק רכבל הקרוניות החדש שהקפיץ את חוויית הבילוי באתר בכל ימות השנה, ולמעשה נתן מענה מצוין לשמירה על ריחוק חברתי גם לאחר התפרצות נגיף הקורונה. הרכבל מאפשר עליה של משפחות גרעיניות ללא חשש. במהלך הקיץ הגיעו לאתר החרמון אלפי מבקרים מרחבי הארץ שנהנו מכל רגע וחשו ביטחון מלא באוויר הפתוח, אך מספרי המבקרים ביום קיץ עמוס מתגמדים לעומת מספר המבקרים ביום חורף מושלג.
3 צפייה בגלריה
אתר החרמון
אתר החרמון
עכשיו רק מחכים לשלג. אתר החרמון
(צילום: shutterstock)
שעות הפעילות של אתר החרמון הן מ-8:00 בבוקר ועד 16:00 אחר הצהריים (כניסת רכבים עד 15:00) בכל ימות השבוע.
איך מגיעים? נוסעים בכביש 90, עוברים את קריית שמונה, בקניון נחמיה - צומת המצודות – פונים ימינה לכביש 99, עוברים את הבניאס ופונים שמאלה לכביש 988 לכיוון נווה אטיב עד מג'דל שמס, בכניסה לכפר פונים שמאלה לכביש 98 - כביש הגישה לאתר. פרטים נוספים בטלפון 1599-550-560