מזוודות ומטוסים זה סיפור אהבה שלפעמים מסתיים באופן טרגי, אבל לסיפור הבא יש סוף מפתיע ואופטימי. אפריל גאבין, תושבת מדינת אורגון שבארצות הברית, טסה באוגוסט 2018 לשיקגו במסגרת נסיעת עבודה. לאחר נחיתתה גילתה שהמזוודה שלה לא הגיעה ומיקומה אינו ידוע. כל ניסיונות האיתור עלו בתוהו ואפריל נאלצה להמשיך בחייה ללא המזוודה. לאחרונה, ארבע וחצי שנים לאחר אותה טיסה, חלה תפנית בעלילה כאשר המזוודה צצה לה פתאום במקום הכי לא צפוי שאפשר להעלות על הדעת: הונדורס.

בסרטון משעשע שפרסמה אפריל בחשבון הטיקטוק שלה, סרטון שזכה עד כה ליותר מ-818 אלף צפיות וגרף 108.5 אלף לייקים, היא מספרת על אודות המזוודה האבודה שחזרה, ואף פותחת אותה, לא בלי חשש, אל מול המצלמה. "במשך חודשים רבים ניסיתי לאתר את המזוודה, אבל בחברת התעופה אמרו לי שאין להם מושג איפה היא", סיפרה. "פתאום מתקשרים אליי מיוסטון, טקסס, ומספרים לי שמצאו את המזוודה שלי. בהתחלה זה בלבל אותי, חשבתי שמדובר באיזושהי טעות. אבל סיפרו לי שהמזוודה אותרה בהונדורס".
גאבין סיפרה כי לאחר שקיבלה את המזוודה היא לא מיהרה לפתוח אותה, אלא פשוט הניחה אותה במשך שבוע במרפסת ביתה, זאת בשל חשש מחרקים שאולי התנחלו בה עם הזמן. לאחר שאזרה אומץ היא פתחה את המזוודה, אל מול המצלמה, וגילתה שהיא שכל חפציה עדיין בפנים – בגדים, תכשיטים, משקפיים, מטען למחשב הנייד ועוד דברים אישיים.
3 צפייה בגלריה
אישה קיבלה את המזוודה שלה ארבע שנים אחרי שאבדה
אישה קיבלה את המזוודה שלה ארבע שנים אחרי שאבדה
רגע פתיחת המזוודה
(TikTok / aprildgavin)
3 צפייה בגלריה
אישה קיבלה את המזוודה שלה ארבע שנים אחרי שאבדה
אישה קיבלה את המזוודה שלה ארבע שנים אחרי שאבדה
נראה שהכול עדיין בפנים
(TikTok / aprildgavin)
"זה הרגיש כמו לפתוח מתנות של חג המולד", סיפרה, "אני לא מאמינה שהמזוודה הזאת פשוט טיילה לה במשך ארבע שנים".
התגובות לסרטון, כצפוי, היו משעשעות. אחד המגיבים כתב: "המזוודה הזאת נסעה יותר ממה שאני נסעתי בכל חיי". מגיב אחר כתב: "בזמן הזה התחלתי לימודים בקולג' – וסיימתי".
בסרטון אחר שפרסמה סיפרה אפריל כי קיבלה בזמנו פיצוי מחברת התעופה בסכום שנע בין 1,250 דולר ל-1,700.