בטי נאש, הדיילת הוותיקה ביותר בעולם, הלכה לעולמה בגיל 88. כך נמסר מחברת אמריקן איירליינס ואיגוד הדיילים האמריקני. "אנחנו אבלים על מותה של בטי נאש שבמשך כמעט שבעה עשורים דאגה בחום ללקוחות שלנו באוויר", נמסר מחברת התעופה האמריקנית. "היא החלה לעבוד ב-1957 ומחזיקה בשיא גינס למשך העבודה הרב ביותר של דיילת. בטי עוררה השראה בקרב דורות של דיילים ודיילות. טוסי גבוה, בטי".


נאש החלה לעבוד בחברת איסטרן איירליינס בשנת 1957, כאשר דווייט אייזנהאואר היה נשיא ארה"ב. הדיילת מוושינגטון העדיפה לעבוד בקו בין עיר הבירה לבוסטון מפני שכך היא יכלה לישון בכל לילה בביתה. היא תכננה לטוס במשך כמה שנים ספורות, אך לבסוף מצאה את עצמה עובדת במקצוע במשך כמעט שבעה עשורים.
חברות התמזגו והשמות על המטוסים השתנו – מאיסטרן איירליינס לטראמפ שאטל, יו אס איירווייז שאטל ולבסוף אמריקן איירליינס – אבל נאש תמיד הייתה שם. "הקריירה יוצאת הדופן של בטי נמשכה יותר משישה עשורים שבמהלכם היא נגעה באין ספור אנשים עם השירות החם, המסור והייחודי שלה", נמסר מאיגוד הדיילים האמריקני. "התשוקה שלה לטיסה והמחויבות שלה לנוסעים היוו השראה אמיתית. המורשת של בטי תיזכר לנצח בקהילת התעופה ובקרב כל מי שזכה להכיר אותה".

ברשת ABC ציינו כי נאש מעולם לא פרשה באופן רשמי. בשנת 2022 היא הוכרה על ידי ספר השיאים של גינס כדיילת הוותיקה בעולם כאשר הייתה אז עם ותק של 63 שנים ו-61 ימים. היא מתה ב-17 במאי בהוספיס לאחר מאבק בסרטן ריאות.
בריאיון ל-CNN במהלך טיסה 2016, בזמן שהייתה בת 80, אמרה נאש שהרומנטיקה והזוהר של התעופה משכו אותה למקצוע. "רציתי להיות דיילת מאז הפעם הראשונה שעליתי על מטוס", אמרה. "הייתי בת 16, ישבתי עם אימא שלי על ספה מעור ירוק בשדה התעופה בוושינגטון וצוות של חברת TWA הגיע. הטייס והדיילים הלכו לאורך המסדרות וחשבתי, 'אלוהים, זה מתאים לי'.
בריאיון אחר ל-ABC סיפרה נאש על הנהלים הנוקשים שהיו בתחילת הדרך. בין היתר היא סיפרה כי נציגים מחברת התעופה בדקו בדירות של הדיילות אם הן לא חיות עם גבר כי בזמנו דיילות ודיילים היו חייבים להיות רווקים. בנוסף, שקלו את הדיילות לפני טיסות ואם ראו שהן עלו במשקל היו משעים אותן.
משפט שאמרה בריאיון ל-CBC ב-2017 מתאר היטב את היחס החם שהעניקה לנוסעים. "כל האנשים אותו דבר", אמרה אז בטי, "כולם צריכים קצת אהבה".