2 צפייה בגלריה
בריכת אינסוף בסנטוריני
בריכת אינסוף בסנטוריני
חופשה ביוון - אתם זמינים לזה?
(צילום: shutterstock)
אחרי שבועות שהיו גדושים בימי חופש, אנחנו חוזרים לסוג של שגרה, ונכנסים לתקופת ביניים שבה מחירי הטיסות צונחים. בדקנו איזה כרטיסים שווים יש כעת על המדפים.
נתחיל באיים הקרובים אלינו יחסית – קפריסין ומלטה. ריינאייר מציעה טיסות ישירות לפאפוס במהלך חודש מאי במחיר רצפה שמתחיל ב-33 דולר. עוד בקפריסין, וויזאייר מציעה טיסות ללרנקה בתחילת חודש מאי במחיר שמתחיל ב-45 דולר.
חברת הלואו-קוסט האירית מציעה למשך שבוע ימים, בסוף אפריל-תחילת מאי, טיסות למלטה במחיר התחלתי של 43 דולר.
ממשיכים לאירופה הקלאסית. וויזאייר וריינאייר מציעות שתיהן טיסות לווינה במחיר התחלתי של 65 דולר לתקופה של חמישה לילות בסוף אפריל. אגב, אם תקפידו לשלב בין החברות (הלוך עם חברה אחת, וחזור עם חברה אחרת) תקבלו מגוון תאריכים במחירים דומים.


עוברים לאיטליה. וויזאייר וריינאייר מציעות טיסות לוונציה באמצע מאי לתקופה של שלושה לילות בפחות מ-70 דולר. אותה וויזאייר מציעה גם טיסות לקטניה שבסיציליה ולנאפולי במחירים התחלתיים של 70 דולר לארבעה ולחמישה לילות, גם כן באותה התקופה, בדיוק כשמזג האוויר מתחיל להיות נעים וחמים בדרום איטליה.
אם תרצו לבקר בבירת האופנה מילאנו תשמחו לדעת שלא פחות משלוש חברות לואו-קוסט מגיעות אליה בטיסות ישירות - וויזאייר, ריינאייר (לברגמו הסמוכה) וגם איזיג'ט, ואם תדעו לחפש בין כל החברות את הדיל הטוב ביותר תוכלו לטוס לשם באמצע מאי תמורת 78 דולר בלבד. באותו מחיר תוכלו ללטוס גם לבריסל או לבודפשט, גם כן עם ריינאייר.
אם תרצו לטוס לאי יווני קלאסי, כרתים למשל, וויזאייר מציעה טיסות להרקליון ממש בתחילת מאי לארבעה לילות בקצת יותר ממאה דולר. ריינאייר, לעומתה, מציעה טיסות זולות יותר לחאניה, שדה נוסף באי, במחיר התחלתי של 71 דולר, אבל לתקופה ארוכה יותר של שבעה לילות. אם תרצו להגיע לבקר ביעד חם מאוד, תרתי משמע, תוכלו לטוס עם וויזאייר לאבו-דאבי במחיר התחלתי של 97 דולר באמצע מאי, שימו לב שמדובר ממש בסוף העונה לפני שהחום באמירויות נעשה קיצוני ביותר.
עוד כמה יעדים באירופה ב-100 דולר ומעלה: ריינאייר מציעה טיסות לרומא לשלושה לילות במאי ב-105 דולר. וויזאייר תטיס אתכם לוורשה לשופינג זול במשך שלושה לילות גם כן ב-122 דולר, או ללונדון בתקופה היפה בשנה לארבעה לילות ב-132 דולר.
2 צפייה בגלריה
קולוסיאום, רומא
קולוסיאום, רומא
הקולוסיאום ברומא. תמיד יפה שם
(צילום: shutterstock)
טיפ מעניין שייקח אתכם בזול לברצלונה הוא שילוב של חברות התעופה וויזאייר עם וולינג הספרדית שיפתח בפניכם אפשרות לטוס לקטלוניה במהלך מאי לתקופה של שלושה לילות במחיר התחלתי של 174 דולר בלבד. לבסוף: נורוויג'ן, שחזרו לטוס ישירות לקופנהגן, מציעה טיסה ישירה למשך שלושה לילות ב-209 דולר.
חשוב לציין שמחירי כל הטיסות שמצוינים בכתבה הן לכרטיס הלוך-חזור בטיסות ישירות ואינם כוללים הושבה, כבודה מעבר לתיק יד וארוחות במהלך הטיסה. אם תרצו להוסיף את אלו, הם עלולים ליקר את הטיסה וכדאי לשים לב לעלויות במהלך ההזמנה. מצד שני, כל אלו תוספות שקיימות גם כשמחירי הטיסות עולים ומי שיכול לטוס לכמה לילות בלי כבודה מעבר ולהסתפק בתיק גב ירוויח בגדול מהמחירים הנמוכים של תחילת העונה.