טיסת אל על מתל אביב לפריז התעכבה בצהריים לאחר שאחת מהנוסעות עישנה בתא השירותים בזמן שהמטוס היה בדרכו למסלול ההמראה. אנשי הצוות נזעקו אל התא לאחר שריח של סיגריה התפשט בתא הנוסעים. האישה הוצאה מהתא והדיילים הפעילו מטף כיבוי אש.
1 צפייה בגלריה
שוטרים במטוס אל על לאחר שאישה עישנה בשירותים
שוטרים במטוס אל על לאחר שאישה עישנה בשירותים
שוטרים במטוס אל על לאחר שאישה עישנה בשירותים
לאחר שהמטוס חזר אל השרוול שוטרים ליוו את הנוסעת החוצה. נוסע שהיה במטוס סיפר בשיחה עם ynet כי הטיסה התעכבה תחילה בגלל אישה אחרת שאמרה שהיא חייבת לרדת מהמטוס. היה צריך להוריד גם את המזוודה שלה ולכן הטיסה התעכבה למשך כשעה, כאשר הנוסעים נשארו במטוס.
"לפני שהנוסעת המעשנת נכנסה לתא השירותים הדיילים ביקשו ממנה לשבת, אך היא לא נשמעה להם", סיפר אותו נוסע שהחמיא לצוות של חברת התעופה הישראלית. "הם הרגיעו את הנוסעים וטיפלו בתקרית בקור רוח".
מאל על נמסר בתגובה: "במהלך היערכות להמראה בטיסת אל על LY323 מתל אביב לפריז אירעה תקרית של עישון בתא השירותים על ידי נוסעת. צוות האוויר של אל על טיפל באירוע, לרבות הזמנת רשויות אכיפה והנוסעת הורדה מהמטוס. חברת אל על רואה את האירוע בחומרה ונוקטת בכל האמצעים הנדרשים על פי הנהלים והחוק בתיאום עם רשויות האכיפה הרלוונטיות. אנו מגלים אפס סובלנות לתקריות מסוג זה ונמשיך לדאוג לבטיחות נוסעינו וביטחונם".