5 צפייה בגלריה
מוש בן ארי ב'חוף של מוש' באילת
מוש בן ארי ב'חוף של מוש' באילת
מוש בן ארי
(צילום: מאיר אוחיון)
רשת סלינה ממשיכה להתרחב: באמצעות תת-הרשת מנתור, בשותפות עם הזמר מוש בן-ארי ועם אורי גוטליב, מוסיפה "להשתלט" על מתחמי אירוח בקיבוצים.
בית ההארחה הוותיק של קיבוץ לוחמי הגטאות, שפעל תחת המותג "בית וקיט", עובר למנתור. לאחר שנים ארוכות בהם ניהל הקיבוץ את המקום וביצע שדרוג של החדרים לסוויטות משפחתיות, מסר את הפעלת המקום לידי יזם פרטי, שהפעיל אותו בשנים האחרונות לצד בתי הארחה בקיבוץ פרוד, נתיב הל"ה וצאלים. לאחרונה רכשה סלינה את הפעילות כולה מידיו של היזם, והחל מהשבוע הבא תפעיל את האתר שנמצא בתוך לוחמי הגטאות.
האורחים ייהנו משיעורי יוגה, Wellness וסדנאות; המתחם כולל 26 חדרים ברמות מחיר בין 400 שקל ל-1,000 שקל. ייחודה של מנתור בתוכן שהיא מציעה לאורחים: הופעות חיות ואקוסטיות מבית אינדיגיגס, האחראים על כל שיתופי הפעולה המוזיקליים.
בית וקיט, קיבוץ לוחמי הגטאות

עד 2019 סלינה לא פעלה בישראל, למרות ששני מייסדיה, רפי מוסרי ודניאל רודסבסקי, ישראלים. השניים יצאו ב-2014 לטיול לאחר צבא, ואת ההוסטל הראשון שלהם הקימו בקוסטה ריקה, עם חללי עבודה משותפים וחיבור לאינטרנט מהיר, שהותאמו לנוודים הדיגיטלים. מאז התרחבו בחו"ל, ואחד המשקיעים הידועים שלהם הוא אדם נוימן מייסד וויוורק.
לישראל נכנסה סלינה בתקופת סגרי הקורונה עם סניף ראשון בנווה צדק. הרשת במסע התרחבות מואץ, ומפעילה כיום 10 אתרים, חמישה מהם תחת מנתור (בזמן הקורונה פתחה סלינה את מתחם הגלמפינג במכתש הגדול). בשנה הקרובה ייפתחו עוד מתחמי נתור בקיבוצים פרוד, צאלים, אלמוג ונתיב הל"ה.
5 צפייה בגלריה
מנתור מטולה
מנתור מטולה
מנתור מטולה
5 צפייה בגלריה
מנתור גליל מערבי
מנתור גליל מערבי
מנתור גליל מערבי
ל-ynet נודע כי סלינה חתמה כעת הסכם חדש על הפעלה של מתחם אירוח ביישוב צוקים בערבה, במקום "אחוונה" שפעלה בכניסה ליישוב. עוד נודע, כי בירדן ההררי ייפתח מתחם גלמפינג במקום "דיסקו וואלי". בנוסף, פתחה סלינה בימים אלה לוקיישנים חדשים במצפה רמון: "דזרט גרדן" המעוצב כאואזיס מרוקאי וכולל 14 סוויטות עם ג'קוזי פרטי וגלריית שינה, 17 חדרי משפחה, 12 אוהלי גלמפינג המתאימים לזוגות, בריכה עם בר, אוהל Wellness, ואזור עבודה משותף לעובדים מרחוק. בנוסף, נפתח מנתור מטולה, במקום מלון ארזים המיתולוגי, שיהיה הלוקיישן הצפוני ביותר לרשת ויכיל 63 חדרים.
5 צפייה בגלריה
"דזרט גרדן" מרשת "סלינה"
"דזרט גרדן" מרשת "סלינה"
"דזרט גרדן" מרשת "סלינה"
5 צפייה בגלריה
יוגה ב"דזרט גרדן"
יוגה ב"דזרט גרדן"
יוגה ב"דזרט גרדן"
סלינה, שנחשבת לרשת בתי האירוח הגדולה בעולם ומפעילה כ-100 מקומות אירוח, מתכננת הנפקה בבורסה בניו יורק, באמצעות מיזוג לתוך ספאק לפי שווי חברה בסך 1.2 מיליארד דולר. בדו"חות שהגישה במסגרת ההכנסות להנפקה הציגה עלייה של 150% בהכנסות הרבעון הראשון של 2022, בהשוואה לתקופה הקודמת.