פארק המים שפיים

הפארק מציע שלל אטרקציות לכל הגילים – מתחמים מותאמים לפעוטות, מגלשות בדרגות אקסטרים שונות, מסלולי אבובים, בריכות מוצללות בחלקן ובריכת הגלים הגדולה בישראל. הפארק מרווח וכולל אזורי ישיבה מוצלים ומונגשים, וניתן להזמין אוכל מהמזנונים באמצעות קוד QR, ופשוט לאסוף אותו כשהוא מוכן.
3 צפייה בגלריה
פארק המים שפיים
פארק המים שפיים
פארק המים שפיים
(צילום: Modern Talking)
עוד על הפרק: ספינת פיראטים גדולה שממנה יוצאים שש מגלשות ותותחי מים אל בריכה שמוצללת בחלקה; ארבע מגלשות רייסר על גלשן מיוחד, מגלשת סופה מהירה במיוחד לגילי 12 ומעלה, מגלשות קמיקאזה ומגלשה מפותלת לילדים מגיל ארבע וגם למבוגרים; שיט אבובים זוגי במסלול חשוך עם אפקטים מיוחדים, קרייזי קונס, מגלשת אבובים יחידה מסוגה בישראל שבה עולים, מתהפכים וממשיכים.
לצעירים מחכים מתחמים ייעודיים דוגמת עולם הילד, המותאם לגילי שנתיים ומעלה, שמעוצב כחוף ים קאריבי עם מזרקות המתוזמנות בהתאם למוזיקה ולתאורה, ברז מים ענק, מגלשות, מתקני משחקים, בריכת פעוטות המעוטרת בדמויות מעולם המים ועוד, ומתחם ג'ונגל לפעוטות ולילדים מגיל שנה ועד שמונה, ובו 700 מ"ר של מזרקות, חיות משפריצות, מנהרות מים ומתקנים ייחודיים ומשעשעים.
חובה לשריין מקומות מראש דרך אתר האינטרנט. שעות פתיחה: 16:00-09:00. כניסה מוזלת למזמינים דרך האתר: 105 שקל במהלך חודש יוני, ו-119 שקל החל מחודש יולי. בשבתות: 129 שקל. יש מבצעים מיוחדים שמתעדכנים על בסיס יומי באתר הפארק, לצד הטבות של מועדוני צרכנות.

ימית ספארק 2000, חולון

26 מגלשות וארבע בריכות. בין המגלשות יש טייפון, הוריקן, אנקונדה וקוברה – 4 מגלשות High speed גבוהות; ספייס בול – מגלשה שבתחתיתה בריכת נחיתה עגולה, סופר-קמיקאזה, בלאק הול (מגלשה סגורה ושחורה עם אפקטים של תאורה), באנג'י ואמזונס – מסלול אבובים מאתגר המדמה שיט בנהר.
לקטנטנים יש מתחם שמעוצב כמו אי טרופי ובריכה מוצלת, מגלשות מים וחיות משפריצות, והגדולים יותר מוזמנים להשתעשע ולהירטב מתחת למפלים, לסילוני המים, לברזי ההתזה ולמטריית המים הענקית שבמתחם "עולם הילד". עוד על הפרק: בריכה אולימפית, וכן בריכת גלים ועוד בריכה מקורה.
פתוח שבעה ימים בשבוע, החל משעה 09:00. יש לבדוק באתר הפארק לגבי שעות הפעילות של המתקנים השונים. מחיר בקופה: 140 שקל מגיל שנתיים. איך אפשר להוזיל? החל מ-59 שקל במועדון שלך ובמועדון חבר ועד 80 שקל במועדון בהצדעה.

מימדיון, גני יהושוע, תל אביב

12 מגלשות מים וחמש בריכות שחייה במבחר צורות, המותאמות לגילים שונים. על הפרק: מגלשות מטאור, סלאלום, מסלול אבובים מהיר, מסלול אבובים איטי, מגלשת התותחים, בריכת גלים, בריכה שחייה, בריכה לילדים ופעוטות ובריכת ההרפתקאות.
לצד מגלשות הסלאלום, המטאור, הסייד ווינדר והמדרון הפרוע – משטח גלישה באבוב בגובה 11 מטר – יש גם שֵיט אבובים במסלול רגוע מול מונסון – בריכת גלים גדולה וסוערת, בריכת הרפתקאות באורך 50 מטר עם אטרקציות מגניבות ובהן תותחים וזרנוקי מים חזקים, ופטריות שיוצרות מסכי מים ומדמות מפלים בטבע. גם כאן יש "עולם הילד", אלא שפה הוא משתרע על פני 900 מ"ר ונחשב לגדול בארץ, ויש גם מיני-גל – בריכה לפעוטות.
במהלך חודש יוני הפארק לא פתוח בכל יום ויש להתעדכן באתר. החל מחודש יולי פתוח בכל יום בשעות 16:00-09:00. מחיר בקופה: 152 שקל. כניסה ללא תשלום לילדים מתחת לגובה 90 ס"מ.
איך אפשר להוזיל? החל מ-69 שקל במועדון שלך, ביחד בשבילך: 83 שקל ובהצדעה - 89 שקל.

פארק המים בחוף גיא, טבריה

פארק המים ממוקם על שפת הכינרת, צמוד לחוף רחצה פרטי. על הפרק: שבע מגלשות – מגלשות לולייניות, מגלשת טייפון ומגלשת קמיקאזה, ובתחילת יולי תושק מגלשת אקסטרים חדשה. בין גלישה לגלישה אפשר לתפוס גלים בבריכה הגדולה (במחזוריות של 50 דקות לסשן גלים), להשתכשך עם הקטנים בספינת השעשועים עם מגלשות, מתקני התזה, דליים נשפכים ושחפים שמתיזים סילוני מים.
בבריכת "עולם הילד" ישנה בריכה רדודה ובה ארבע מגלשות, פטריות מים ומתקני התזה, ובספלאש תמצאו משטח חדש ובו מתקני התזה ופסלי דולפינים שיורקים מים.
שעות הפתיחה: 09:30 עד 14:00. מחיר כרטיס רגיל – 136 שקל. החל מהשעה 14:00 המחיר הוא 99 שקל, ומשעה 16:00 עד 17:00 המחיר עומד על 75 שקל לכרטיס.

אקווה כיף, חוף גנים בכינרת

פארק מתנפחים גדול וייחודי שכולו צף בתוך מי האגם הלאומי, צמוד לחוף גנים שעל הכינרת. בשטח האגם, המגודר במצופים, פארק מים צף שמחולק לשלושה אזורי פעילות ברמות קושי משתנות – פארק אולימפי, פארק אתגרי ופארק משפחתי הכולל טרמפולינות, מקפצות, גשר מכשולים, קיר טיפוס, סולמות מאתגרים ומגלשות לתוך הכינרת. בחלק האתגרי עשרות מתקנים ומגלשות, ובחלק האולימפי מגוון משחקים ופעילויות תחרותיות.
עוד על הפרק: מתחם האקווה רייס – קארטינג על המים, הראשון מסוגו בעולם, ואקווה תור – אוטובוס חווייתי וראשון מסוגו בארץ שהוא גם סירה, המשלב נסיעה לטיול בעקבות ההיסטוריה של טבריה הקדומה, ואחריו יורד לשיט במים.
שעות הפתיחה: ראשון–שישי – 10:00 עד 14:30 כניסה אחרונה. סגור בשבת. מחיר כניסה: 58 שקל, כל ילד מגיל 6 עד 10 חייב בליווי מבוגר בתשלום, כרטיס כניסה לשני סבבים (שעה וחצי פעילות רצופה) - 85 שקל.

פארק המים מודיעין–מכבים–רעות

על הפרק: בריכת חוף עם מזרקות מים, בריכת זרמים, בריכת פעוטות, במתחם עולם הילד – שתי מגלשות פתוחות וארוכות לחוויית גלישה באוויר הרטוב והצלול, ומתקן גלישת גלים המותאם לארבעה גולשים בו-זמנית (בתשלום נפרד של תוספת 45 שקל לעלות הכניסה).
כמו כן יש שתי מגלשות פתוחות וארוכות ומגלשת הספידי-כיף הסגורה והמהירה, וכן מתחם עולם הילד ובו בריכת חוף רדודה, מגלשה זוגית, פטריית מזרקה ותותחי הזרקת מים לאורך הבריכה, ומתקני משחק עם פסלי חיות שמזליפים מים לפעוטות. יש גם בריכה אולימפית מקוֹרה, ובריכה חצי-אולימפית חיצונית.
לשעות הפעילות המפורטות שמשתנות בין המתקנים השונים היכנסו לאתר הפארק. מחיר: כניסה חד-פעמית - 45 שקל למי שאינו מנוי.

פארק המים שונית

הפארק נמצא בקיבוץ נווה ים על החוף למרגלות הכרמל. על הפרק: בריכת שחייה גדולה מוקפת סיפון עץ, ומסביב לה מיטות שיזוף ושמשיות, מגלשות מים מסוגים שונים, ג’קוזי ענק וכן עולם הילד, שבו ניתן למצוא מגלשות ובריכות המותאמות לפעוטות ולילדים קטנים.
המקום מוקף בחוף ים עם לגונה טבעית. ייפתח ב-15 ביוני ויהיה פתוח לקהל הרחב בשבתות בלבד. שעות הפעילות: 09:00 עד 17:00. מחיר כניסה: 80 שקל, למבוגרים ולילדים מעל גיל שנתיים.

פארק יו ספלאש בכניסה לאילת

פארק מים החולש על שטח של 8 דונם ובו מגוון גדול של מגלשות מים. במתחם האקסטרים תמצאו את מגלשות הצונאמי, הבאנג'י, האנקונדה, הקוברה והבלו ממבה. בנוסף תמצאו במתחם הפארק את האקווה טאוור - אי המטמון, שם יש עוד חמש מגלשות ומבחר מתקנים נוספים, כגון בריכה בגובה 20 ס"מ עם דלי מים מרענן שנשפך אליה בכל חמש דקות, ויש גם את הבייבי ספלאש לפעוטות.
שעות הפתיחה: ראשון–שבת 17:00-10:00, פתוח בערב חג ובחג. מחיר קופה: 115 שקל. איך אפשר להוזיל? הנחה של 5% למזמינים כרטיסים באתר ו-10% הנחה לחברי מועדון פתאל, החל מ-55 שקל מועדון שלך, מועדון פיס פלוס: 69 שקל ועד 70 שקל במועדון טוב.
3 צפייה בגלריה
אטרקציה למבוגרים לא פחות מלילדים
אטרקציה למבוגרים לא פחות מלילדים
אטרקציה למבוגרים לא פחות מלילדים
(שירי הדר)

ווטרלנד, פארק המים החדש באילת

מתחם מגלשות ובו מגדל בגובה 24 מטרים – הגבוה ביותר במזרח התיכון. עוד על הפרק: 14 מגלשות עם אפקטים טכנולוגיים מרהיבים, בריכות ומתקנים, מתחם ילדים גדול וצבעוני עם מתקני חוויה רטובים, בריכת גלים ממוחשבת, מתחמי מזון וברים, אמפיתיאטרון ובמה ענקית להופעות ועוד. צמידים דיגיטליים משמשים אמצעי תשלום ברחבי הפארק.
שעות פעילות: 17:00-10:00. מחיר כניסה: מגיל שנתיים ומעלה – 120 שקל ברכישה מראש באתר האינטרנט (160 שקל בקופת האתר), מחיר לאורחי מלונות רשת ישרוטל - 30 שקל בחודש יוני ומחודש יולי ואילך 60 שקל. תושבי אילת, מגיל שנתיים ומעלה – 79 שקל ברכישה מראש באתר האינטרנט. מומלץ לרכוש מראש באתר, מכיוון שהפארק ייסגר למבקרים נוספים כשיגיע למכסת המבקרים המותרת.
3 צפייה בגלריה
פארק ווטרלנד אילת
פארק ווטרלנד אילת
פארק ווטרלנד אילת
(צילום: טל אגסי)

"5 דקות חיפוש יכולות לחסוך לא מעט כסף"

הילה קניסטר בר-דוד, מנכ"לית מועדון צרכנות "שלך" ומומחית לצרכנות, אמרה בשיחה עם ynet: "חג השבועות מסמן את יריית הפתיחה של עונת האטרקציות ופארקי המים לילדים ולכל המשפחה, והשנה גל עליות המחירים לא פסח גם כאן. עונת הקיץ, הנמשכת תקופה ממושכת, הינה תקופה של כיף גדול וזמן משפחתי חשוב, אבל גם תקופה של הוצאות גדולות לכיס של כולנו.
"ישנו מגוון רחב של פעילויות שונות ומגוונות בעונת הקיץ, וכמנכ"לית מועדון צרכנות אני מזהה השנה התייקרות של בין 8% ל-25% בממוצע במחיר כרטיסי האטרקציות השונות, לרבות פארקי מים ידועים - הדבר מעלה את מחיר הכרטיס בקופה בעשרות שקלים, וכאשר מדובר במשפחה של ארבע נפשות, לאורך החודשים יולי-אוגוסט מדובר בהתייקרות של אלפי שקלים בהשוואה לשנה הקודמת.
"חמש דקות של חיפוש יכולות לחסוך לכם לא מעט כסף. כמה כסף? כזה שיכול להסתכם במאות שקלים לבילוי בודד, ובמידה שתכפילו את החיסכון המדובר במספר הבילויים של משפחתכם במהלך חופשת הקיץ, תגיעו לחיסכון של אלפי שקלים".