12 צפייה בגלריה
לתכנן חופשה באמצעות בינה מלאכותית
לתכנן חופשה באמצעות בינה מלאכותית
לתכנן חופשה באמצעות בינה מלאכותית
(צילום: shutterstock)
פעם, לפני עידן הבינה המלאכותית, תכנון חופשה היה מצריך שעות של חיפוש בעשרות אתרים שונים. עד לא מזמן, כדי למצוא את היעד האידיאלי או מלון מומלץ, שגם קרוב למגדל אייפל ולבולנז'רי הכי מפורסם, היינו צריכים לסנן מידע ואז לסנן אותו שוב. היום בשלוש דקות בלבד, AI יכול לייצר מסלולי טיול, כולל כל הלוגיסטיקה מסביב, להזמין עבורכם טיסות, שולחן במסעדה, חדר במלון וכל מה שרק תחלמו עליו. הכניסו מינימום מידע לאתרים הבאים וקבלו מקסימום המלצות מותאמות אישית.
בחרנו עבורכם בקפידה כמה כלי AI שיעזרו לכם לבנות כל תוכנית נסיעה שתבחרו:

Roam Around AI

12 צפייה בגלריה
אתר Roam Around
אתר Roam Around
אתר Roam Around
(צילום מסך מתוך www.roamaround.io)
האתר Roam Around מציע חוויה חדשנית בתכנון נסיעות. במקום לחפש באינטרנט מידע על מקומות לביקור, מסעדות, מלונות ואטרקציות, תוכלו להזין את היעד שלכם ובתוך שניות הוא יפיק תוכנית מסע מותאמת אישית. הכלי מבוסס על AI, פועל גם בעברית, ומטרתו להפוך את תהליך תכנון הנסיעה לחוויה פשוטה וקלה. השימוש באתר הוא בחינם.

LiveTheWorld

12 צפייה בגלריה
אתר LiveTheWorld
אתר LiveTheWorld
אתר LiveTheWorld
(צילום מסך מתוך livetheworld.com)
אתר Live the World מציג את "מאיה", עוזרת הנסיעות המלאכותית שלכם המשתמשת בטכנולוגיית ChatGPT ובמומחיות הנסיעות של Live the World כדי לעזור למשתמשים לתכנן נסיעות מותאמות אישית. גם אתר זה ידידותי למשתמשים שמעדיפים לקבל את ההמלצות שלהם בעברית.
התהליך כולל מספר שלבים: 1. שיחה עם מאיה: אתם מספרים למאיה לאן תרצו לנסוע, למשך כמה זמן, מה אתם אוהבים לעשות, וכל פרט נוסף שחשוב לכם. 2. חיפוש והמלצות מתוך תוכניות טיול קודמות: מאיה מציגה תוכנית טיול ברמה גבוהה, תוכלו לתת משוב ולהתאים ממתוך מסלולים ישנים שאהבתם. 3. קבלת תוכנית נסיעה מלאה: לאחר שהמשתמשים מרגישים מוכנים, מאיה משנה את תוכניות הטיול הבסיסית שהיא בנתה לתוכנית נסיעה מלאה ומפורטת בתוך פחות מדקה. המשתמשים יכולים תמיד לחזור ולעשות שינויים. 4. שמירה ושיתוף: המשתמשים יכולים לשמור את התוכנית שלהם כדי שתהיה להם תמיד ביד, ולשתף אותה בקלות עם חבריהם לנסיעה. 5. הזמנה: המשתמשים יכולים להזמין מלון דרך הקישורים של האתר, כך שהם משלמים את אותו המחיר אך מאיה מקבלת עמלה קטנה - על התמיכה.
האתר מציע גם להירשם לקבלת ניוזלטרים כדי שלעולם לא יחסר לכם דברים לעשות במהלך הנסיעה שלכם.

Vacay

12 צפייה בגלריה
אתר Vacay
אתר Vacay
אתר Vacay
(צילום מסך מתוך www.usevacay.com)
עוזרת הנסיעות המלאכותית של Vacay, משתמשת במודלים מתקדמים של שפה כדי לספק מידע על טיסות, להמליץ על מקומות לינה, להציע פעילויות מקומיות, ואף ליצור מסלולי נסיעה מותאמים אישית. אפשר להקליד בעברית, אך התוצאות שיופיעו יהיו באנגלית. על אף שהצ'אט בוט יכול לספק קישורים לאתרים רלוונטיים, אין לו פונקציה של הזמנה ישירה.
הצ'אט בוט של Vacay מסוגל ליצור מסלול נסיעה מותאם אישית בהתאם להעדפות שהמשתמש מציין. המשתמשים יכולים לשתף פרטים כמו תאריך הנסיעה, התקציב, סגנון הנסיעה המועדף עליהם, ואת הסוג של החוויות שהם אוהבים. קבלו גם ייעוץ לנסיעות ספארי, ייעוץ לנסיעות יוקרה, ייעוץ לנסיעות גולף, וייעוץ לנסיעות משפחתיות. האתר מציע גם הצטרפות למאות אלפי מטיילים אחרים על ידי קבלת גישה מלאה בתשלום של 9.99 דולר לחודש, עם אפשרות לביטול בכל עת. יש לשים לב כי השימוש בצ'אטבוט עשוי להיות בתשלום.

?Where to

12 צפייה בגלריה
אתר ?Where to
אתר ?Where to
אתר ?Where to
(צילום מסך מתוך www.wheretoai.com)
אתר ?Where to מציג כלי שמשתמש בבינה מלאכותית כדי לעזור למשתמשים לתכנן את הנסיעה הבאה שלהם. האתר מציג תיאור מפורט של מה שמשתמשים יכולים לצפות למצוא בארצות הברית, מהגורדי שחקים האיקוניים של ניו יורק ועד לנופים המרהיבים של הקניון הגדול. האתר מציע למשתמשים לחוות את התרבות המרהיבה של ניו אורלינס, את הפלאים הטבעיים של הפארק הלאומי ילוסטון, ואת החיים הליליים המרגשים של לאס וגאס. השימוש באתר הוא בחינם.

PlanTrips

12 צפייה בגלריה
אתר PlanTrips
אתר PlanTrips
אתר PlanTrips
(צילום מסך מתוך plantrips.net)
אתר PlanTrips מאפשר למשתמשים ליצור מסלולי נסיעה מותאמים אישית בתוך דקות, ומציג מגוון רחב של אפשרויות נסיעה הקלידו את היעד, מספר הימים, מספר המטיילים, והתקציב, והאתר ייצור לכם מסלול מותאם אישית.
האתר מציג גם מסלולים שנוצרו על ידי הקהל, מה שיאפשר לכם להעתיק את המסלולים האלה או לקבל השראה.

Expedia

12 צפייה בגלריה
אתר אקספדיה
אתר אקספדיה
אתר אקספדיה
(צילום מסך מתוך euro.expedia.net)
אתר Expedia הוא אחד מהאתרים המובילים בעולם לתכנון והזמנת נסיעות. האתר מציע מגוון רחב של שירותים, כולל הזמנת טיסות, מלונות, חבילות נסיעה, השכרת רכבים, השוואת מחירים ואפשרויות נוספות לנסיעה - הכול עם תמיכה למשתמשים במגוון שפות, ושירות לקוחות דרך צ'אט, דוא"ל, או שיחה טלפונית. בנוסף, Expedia מציעה מידע מפורט על כל היעדים, כולל מידע על האטרקציות המקומיות, התחבורה, והתרבות.
אקספדיה מפעילה תוסף חדשני המותקן על ChatGPT שהופך את חוויית החיפוש ליעילה וממוקדת יותר. התוסף מאפשר למשתמשים לחפש מידע באופן מהיר ומדויק, תוך שמירה על רמת אמינות גבוהה של המידע.
(כך נראה השילוב בין אקספדיה ל-ChatGPT)

הבינה המלאכותית של אקספדיה משמשת לסינון, סידור והצגה של מידע באופן שמקל על המשתמש למצוא את מה שהוא מחפש. התוסף משתמש באלגוריתמים מתקדמים של למידת מכונה כדי להבין את הקשרים בין מילים ובינן לבין מקורות מידע שונים, ולכן מסוגל להציג מידע ממקורות שונים באופן מאוחד וממוקד.
אחד היתרונות המרכזיים של אקספדיה הוא היכולת להציג מידע מרוכז ממגוון מקורות. במקום לחפש מידע באופן ידני במספר אתרים שונים, התוסף מאפשר למשתמש לקבל תשובה מקיפה רק בעזרת התוסף של החדש אקספדיה. הוא מקל על המשתמשים למצוא מידע מדויק ומעודכן, ומפחית את הסיכוי להתמודד עם מידע שגוי או מוטעה.
בנוסף, אקספדיה משתמשת בבינה מלאכותית כדי ללמוד מהתנהגות המשתמשים ולהתאים את החיפושים לפי העדפותיהם. התוסף מסוגל ללמוד מהפעולות של המשתמשים ולהתאים את התוצאות שהוא מציג להם בהתאם. זה מאפשר למשתמשים למצוא מה שהם מחפשים בצורה מהירה ויעילה יותר.

תוספי ChatGPT נוספים שכדאי להכיר

אם עדיין אין לכם ChatGPT, כנסו לקישור הזה וצרו חשבון חדש (אפשרי בצורה מהירה דרך חשבון ה-google שלכם). לאחר ההתחברות, תועברו לדף הבית של ChatGPT. מכאן, אתם יכולים להתחיל לשחק ולחקור את הכלי הנפלא הזה. שימו לב, כדי ליהנות מהשימוש בתוספים של ChatGPT צריך לעשות את המנוי בעלות של 20 דולר לחודש.
נתחיל מהתוסף הראשון - Kayak: כדי לקבל את מסלול הטיול הטוב ביותר תצטרכו לפרט בהנחיה כל בקשה שתרצו, כולל בקשה של פרטי הטיסה, תאריך, יעד, מספר אנשים, חברת תעופה, זמן שהות, מספר כוכבים למלון ותקציב.
12 צפייה בגלריה
(צילום מסך מתוך ChatGPT )
לדוגמה, אפשר לכתוב: "חיפוש טיסות: עיר היציאה היא תל אביב, נוסעים לפריז, תאריך היציאה הוא 15 באוגוסט, תאריך החזרה הוא 29 באוגוסט, מחלקת תיירים, שני מבוגרים. חיפוש מקום לינה: פריז, מלון 4 כוכבים, אותם תאריכים כמו הטיסה שלי, שני מבוגרים. חקור: הצע לי 3 אטרקציות או מקומות מיוחדים לבקר בהם בפריז בזמן השהות שלי".
לאחר מכן התוסף יבנה לכם תוכנית טיסה (כולל שעות ומחירים) תוכנית שהיה ביעד המבוקש (כולל מחירים נכון לזמן הבקשה) ואתרים מעניינים שתוכלו לבקר בהם
12 צפייה בגלריה
(צילום מסך מתוך ChatGPT )

מתכנן הטיולים Ixigo: כתבתי לו שאני נוסעת לברצלונה וביקשתי המלצות מפורטות למסעדות ואטרקציות מיוחדות. תראו איזה יופי של פירוט מסודר הוא נותן:
12 צפייה בגלריה
(צילום מסך מתוך ChatGPT )
OpenTable: תוסף לקבלת רשימת מסעדות מומלצות בכל אתר תיירות שאליו תגיעו, כולל לינק להזמנה ישירה של שולחן במסעדה שתבחרו.
12 צפייה בגלריה
(צילום מסך מתוך ChatGPT )
Get your guide: תוסף מעולה שתוכלו לבנות איתו רשימת אטרקציות וחוויות ביעד הטיול שלכם, ואף להזמין כרטיסים ישירות דרך הקישורים שהתוסף יספק.
12 צפייה בגלריה
(צילום מסך מתוך ChatGPT )
לסיום אציין כי בשימוש בכלי AI טקסטואלי מומלץ לעשות בדיקה נוספת למידע שמתקבל. בינה מלאכותית אומנם מייעלת את החיפוש וסינון מידע, אך אנחנו עדיין בתחילת הדרך, ובתכונות מסוימות המכונה עדיין נמצאת בשלבים ראשונים של אימון ולמידה.
קרן שחר היא משווקת בדיגיטל באמצעות בינה מלאכותית. לעוד תוכן בנושא AI אתם מוזמנים לעקוב אחריה בטוויטר.