טיסת אייר קנדה מקזבלנקה למונטריאול בוטלה ביום שישי לאחר שאחת מהדיילות צרחה על חלק מהנוסעים בעקבות עימות שפרץ בינה לבין נוסעת שביקשה שמיכה. כך על פי דיווח ברשת ctvnews הקנדית ובאתרים נוספים בעולם. התקרית צולמה והפכה לוויראלית ברשתות החברתיות.

המטוס כבר היה בדרכו למסלול ההמראה הדיילת החלה לצעוק על הנוסעות. פרט למידע כי אותה נוסעת ביקשה שמיכה לא ברור מה עוד קדם להתפרצות.
בסרטון שפורסם ברשת X (טוויטר לשעבר) ובפייסבוק נראית הדיילת צועקת על הנוסעת בצרפתית ובאנגלית ומאיימת להוריד אותה מהמטוס. "תתנהגי בהתאם או שנוריד אותך!", צעקה הדיילת. "אני אגיד מיד לקפטן – כן או לא".
כשנוסעים ביקשו ממנה לקרוא לקפטן היא סירבה, ואמרה: "אני לא רוצה שתהיה בריונות נגד הצוות שלי. בסדר? כולם, להתנהג כראוי". אחד מהנוסעים, ככל הנראה הנוסע שצילם את הסרטון, נשמע אומר: "בסדר, אני לא אוהב את הגישה הזאת". הדיילת הוסיפה וצעקה: "תהיו בשקט, תחגרו את חגורות הבטיחות או שתורדו".
1 צפייה בגלריה
דיילת אייר קנדה צועקת על נוסעים
דיילת אייר קנדה צועקת על נוסעים
הדיילת צועקת על הנוסעים
(X/@fl360aero)
באקט של סולידריות, חלק מהנוסעים איימו לרדת בעצמם מהמטוס, אך לא היה צורך לבחון את רצינותם באיום זה, שכן הקפטן בעצמו ביטל את הטיסה, והוחלט כי צוות אחר יטיס את הנוסעים במועד מאוחר יותר.
חברת התעופה אישרה כי הטיסה בוטלה ומסרה כי הנוסעים קיבלו פיצוי על העיכוב ועל התקרית. "אנחנו מתייחסים לתקרית הזאת מאוד ברצינות", אמר דובר מטעם החברה. "אנחנו בוחנים אותה וננקוט צעדים ראויים. אנחנו מתנצלים בפני הלקוחות שלנו ומצטערים עמוקות שהחוויה שלהם הייתה רחוקה מהציפיות שהיו להם כשהגיעו לטוס עם אייר קנדה".