1 צפייה בגלריה
סבלים זורקים מזוודות בנמל התעופה במלברון
סבלים זורקים מזוודות בנמל התעופה במלברון
סבלים זורקים מזוודות בנמל התעופה במלברון
(TikTok / @rexross79)
סבלים בשדה התעופה מלבורן שבאוסטרליה תועדו, בסרטון טיקטוק שהפך לוויראלי, כשהם משליכים בעוצמה מזוודות של נוסעים. הפועלים שתועדו הם עובדים של חברת שירותי הקרקע סוויספורט שמעניקה, בין היתר, שירות לחברת התעופה האוסטרלית קוואנטס.
חלק מהתיקים קיבלו "יחס מועדף" וזכו להטחה על המסוע בעוצמה. באחד מהמקרים הפועל אף העיף את המזוודה אל מחוץ למסוע. הסרטון עורר תגובות נזעמות, והעובדים הושעו. מחברת התעופה קוונאטס נמסר: "ההתנהגות בסרטון אינה מקובלת עלינו בשום אופן, ביקשנו מחברת שירותי הקרקע לבצע בדיקה דחופה של המקרה והם אכן מקיימים זאת".

מטעם חברת שירותי הקרקע סוויספורט נמסר: "העובדים הושעו בזמן ביצוע הבדיקה. סוויספורט מכשירה את כל עובדיה ומנהליה לטפל ברגישות בחפצים של הנוסעים. מעשיהם של העובדים, כפי שנראים בסרטון, לא עולים בקנה אחד עם הסטנדרטים וערכי השירות שלנו".
מנכ"ל החברה בראד מור פרסם איגרת לעובדים: "אני מבקש לעדכן אתכם בצער רב כי הופץ תיעוד שבו רואים עובדים של סוויספורט מתנהלים בצורה בלתי מתקבלת עם חפצים של נוסעים. כל 3,000 העובדים שלנו ברחבי העולם עובדים קשה כדי לעמוד בסטנדרטים שלנו ולכן זה חשוב שנפעל ונגיב כשיש קבוצה קטנה שמפרה את הסטנדרטים האלה. ההתנהלות שרואים בסרטון איכזבה את כולנו ויותר מכל את אנשי הקצה שלנו שעובדים מול הנוסעים, ועבדו מאוד קשה בזמן מגפת הקורונה בתנאים מאתגרים. התנהלות בלתי מכבדת כלפי הלקוחות שלנו וחפציהם זה דבר שאנו לא נקבל ויהיו לכך השלכות משמעתיות כבדות".
לא ברור מה עלה בגורל המזוודת או התוכן שלהן, ואם הנוסעים ידעו שהכבודה שלהם מככבת ברשת.