חברת אל על החלה היום (ב') במכירת הכרטיסים בקווים החדשים להודו, זאת לאחר שבמשך כשלוש שנים לא טסה אל היעד הפופולרי. אל על תפעיל שש טיסות שבועיות לשני יעדים – מומבאי וניו דלהי.
טיסת הבכורה תצא ב-29 באוקטובר. מחיר כרטיס לייט הלוך-חזור למומבאי מתחיל מ-399 דולר במחלקת תיירים לא כולל כבודה והושבה. מחיר כרטיס לייט הלוך-חזור לניו דלהי מתחיל מ-455 דולר לא כולל כבודה והושבה.
אל על תפעיל ארבע טיסות שבועיות למומבאי. הלוך בימים ראשון, שני, חמישי ושישי, וחזור בימים שני, שלישי, חמישי ומוצ"ש. הטיסות יבוצעו במטוס בואינג 737 הכולל שתי מחלקות שירות – תיירים ועסקים.
לניו דלהי יופעלו שתי טיסות שבועיות. הלוך בימים ראשון ושלישי, וחזור בימים ראשון ורביעי. הטיסות יבוצעו במטוס רחב גוף 787 הכולל שלוש מחלקות שירות – תיירים, פרימיום ועסקים, ומטוס 777 הכולל שתי מחלקות שירות.
בנוסף, יוצעו טיסות ליעדי המשך דרך מומבאי כמו בנגלור, הידרבאד וגואה, באמצעות הסכמי שיתוף פעולה עם חברות זרות, במחיר של החל מ-495 דולר לכרטיס קלאסיק, הכולל כבודה והושבה. חברי מועדון הנוסע המתמיד המחזיקים בכרטיס אשראי Fly Card יקבלו יחס נקודות משופר על מחיר ההשקה באמצעות ה-CASH&POINTS.
השקת הקווים החדשים מתאפשרת בהמשך לאישור טיסה בשטח האווירי של סעודיה ועומאן. אישור זה מאפשר את קיצור נתיבי הטיסה וכפועל יוצא קיצור משך הטיסות. טיסה למומבאי במסלול המקוצר תיארך כ-5.5 שעות בלבד, במקום 7.45 שעות במקור, וטיסה לניו דלהי תיארך כ-6.5 שעות בלבד במקום תשע שעות במקור.
איזה עוד חברות טסות מישראל להודו? אייר אינדיה מפעילה טיסות ישירות מישראל להודו. בנוסף, החברות אמירייטס, איתיחאד איירווייז ופליי דובאי מפעילות טיסות לא ישירות עם עצירה באמירויות. גם חברת טורקיש איירליינס מפעילה טיסות עם עצירה באיסטנבול, אך הן ארוכות מאוד ולא משתלמות כלכלית.
שלומי זפרני, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים אל על, אמר כי בחברה "צופים ביקושים גבוהים לטיסות להודו וביקושים גבוהים גם לתנועה נכנסת מהודו לישראל, הן בשל פעילות עסקית ענפה בין המדינות והן על רקע גידול מתמיד בפופולריות של יעדים אלו".