שלט בנמל התעופה בעיר דנידין שבניו זילנד, שמגביל לשלוש דקות את זמן החיבוק באזור הורדת הנוסעים, מעורר סערה במדינת האי המנומנמת. "לפרידות מרגשות יותר", נכתב בשלט. "בבקשה לכו לחניון".

מנכ"ל נמל התעופה, דניאל דה בונו, התייחס לנושא בריאיון לתחנת הרדיו המקומית RNZ, והדגיש כי לא תהיה יחידה מיוחדת של "משטרת חיבוקים" שתאכוף את הכלל, אך אנשי צוות עשויים לבקש באדיבות ממי שנשארים יותר מדי זמן לעבור לחניון. "אנחנו לא כאן כדי לומר לאנשים כמה זמן הם צריכים לחבק, אלא יותר להעביר את המסר של בבקשה להתקדם ולפנות מקום לאחרים", הבהיר.
לדבריו, שדות תעופה מהווים "מוקדים של רגשות עזים". בנוסף, הוא סיפר על מחקר מדעי לפיו חיבוק של 20 שניות מספיק כדי לייצר פרץ של "הורמון האהבה" אוקסיטוצין. דה בונו טען עוד כי תנועת נוסעים מהירה יותר מאפשרת ליותר אנשים לחבק זה את זה. למי שלא השתכנע, הוא ציין כי 15 הדקות הראשונות בחניון, שאליו נשלחים המחבקים הממושכים, הן ללא עלות.
צילומים של השלט השנוי פורסמו על ידי גולשים שונים בפייסבוק והפכו לוויראליים. פוסט של גולשת בשם ג'ולי אן גרר יותר מ-1,400 תגובות. "אי אפשר להטיל מגבלת זמן על חיבוקים!", כתבה אחת מהמגיבות. "זה לא אנושי".
מגיבה אחרת כתבה: "מקבלים שלוש דקות לחיבוקים?? באמריקה הם אפילו לא רוצים שתעצור. רק תאט ותדחוף את הנוסע שלצדך החוצה".
מגיב אחר בחן את העניין מנקודת מבט פילוסופית: "זה גרם לי לחשוב... מי הם האנשים שאני הייתי מחבק במשך שלוש דקות? יש מעטים מאוד, בעיקר משפחה וחברים ותיקיםו וקרובים. אבל על אף ההומור של השלט הזה, זה משהו ששווה לחשוב עליו. החיים קצרים".