נוסע יהודי בטיסת ג'ט בלו בארצות הברית שהתלונן על סיכת Free Palestine על מדי אחת הדיילות טען שהחברה ביטלה את הטיסה שלו בגלל "אנטישמיות בוטה". החברה התנצלה ולא תאפשר יותר לעובדיה לענוד סיכות "פרטיות" בעבודה.
תחילתו של הסיפור ב-28 באפריל כאשר פול פאוסט, יזם טלקום בן 54 מפלורידה, טס מדרום פלורידה ללאס וגאס. לאחר שלב הגשת המשקאות הוא שם לב שהדיילת עונדת כמה סיכות על מדיה – לצד Black Lives Matter (חיי שחורים חשובים) הייתה נעוצה סיכה עם דגל פלסטין והכיתוב Free Palestine (לשחרר את פלסטין). פאוסט, שמחשיב עצמו ציוני נלהב ומאז תחילת המלחמה נוהג לשתף סרטוני הסברה רבים ברשתות, אמר כי בחר להתעלם כי "זה לא שווה את המאמץ" להתחיל להתווכח איתה.
אולם, לידו ישבה נוסעת ישראלית, והשניים החלו לדבר על המלחמה בעזה וההפגנות הפרו-פלסטיניות בקמפוסים ברחבי ארצות הברית. כשהדיילת הגיעה להגיש את הארוחה, פאוסט שם לב שהעבירה את הסיכה הפרו-פלסטינית לקדמת הסינר, ושאר הסיכות נותרו חבויות. הוא פירש זאת כפרובוקציה מכוונת, וניגש לקדמת המטוס כדי לדבר עם הדיילת הראשית.
לדבריו, הוא אמר לה כי הוא נוסע מתמיד, וזה מאוד מרגיז שהדיילת בחרה לשים דווקא את הסיכה הזאת, ולהעביר רק אותה לקדמת הסינר ולא את האחרות. הדיילת הציעה לדבר עם עמיתתה, אך פאוסט ביקש שתעשה זאת רק אחרי שיירדו מהמטוס כדי למנוע אי נעימות. לדבריו הוא רק ביקש שתעביר לה את המסר שההתנהלות שלה הייתה "קצת חסרת רגישות" וגרמה לו להרגיש "קצת לא בנוח".
כשהנוסעים ירדו מהמטוס פאוסט ראה את הדיילת עם הסיכה מדברת עם אדם הלבוש באפוד צהוב עם לוגו של ג'ט בלו. הדיילת הצביעה לעברו של פאוסט ואמרה לקולגה שלה: "זה הוא". אותו אדם ניגש לפאוסט ודרש שיבוא איתו לדלפק הנוסעים – "אני צריך לדבר איתך", אמר לו.
לדברי פאוסט, המפקח האשים אותו בכך שגרם להפרעה במטוס והטייס ביקש לעצור אותו בירידה. הוא ביקש מפאוסט להציג לו את תעודת הזהות, אך פאוסט ההמום סירב. המפקח איים שיקרא למשטרה, מה שאכן קרה לבסוף. פאוסט התעלם ועזב את המקום לפני שהגיעו שוטרים. "אני לא מתכוון לעמוד שם בזמן שהאיש הזה ממציא שקרים", הסביר.
למחרת, פאוסט, שהיה אמור לטוס חזרה לפלורידה, פתח את האפליקציה של החברה וגילה שכרטיס הטיסה שלו בוטל ללא שום הסבר. הוא התקשר לשירות הלקוחות ולדבריו נאמר לו כי טיסתו בוטלה מפני שגרם להפרעה בטיסת ההלוך ולא הקשיב להוראות הצוות או למפקח בשער.
עובדת שירות הלקוחות הקריאה לפאוסט את ההערות שרשמו על המקרה שלו, שכללו אמירה של הדיילת עם הסיכה שטענה כי הוא אמר ש"כולם צריכים ללכת לעזה כדי שיהרגו אותם". פאוסט הכחיש זאת וטען כי הדבר היחיד שאמר בשיחה שקטה עם האישה הישראלית שישבה לצדו היה כשהשניים דיברנו על התמיכה שהפלסטינים זוכים לה מקהילת הלהט"ב. לדבריו, הוא אמר שהוא לא מצליח להבין זאת כי אם הם היו הולכים לעזה - היו הורגים את כולם. לדברי פאוסט, כנראה שהדיילת האזינה לשיחה הפרטית שלו, אבל לא הייתה לו כל אינטראקציה איתה והוא אף ניסה להתחמק ממנה במכוון.
פאוסט פרסם סרטון שלו משחזר את כל שאירע. הסרטון הפך מהר מאוד לוויראלי ברשתות. גולשים רבים קראו להחרים את ג'ט בלו, והחברה בתגובה פתחה בחקירת האירוע בעזרת עדויות של נוסעים נוספים, ולבסוף התנצלה ואמרה כי מעתה ישנו את הנוהל הקיים שמאפשר לדיילים לענוד סיכות פרטיות כדי "לשקף את האווירה הנוכחית". החברה מסרה כי פנתה אל פאוסט והתנצלה על הפגיעה במדיניות ג'ט בלו במהלך הטיסה שלו. "אנחנו מקווים שעם הפעולות האלה נוכל לקבל את פניו בחזרה לטיסות בעתיד", מסרה החברה.