שתף קטע נבחר

MUST: המקומות שחובה לראות במיניאפוליס

אם החלטתם שהנסיעה הבאה שלכם היא לארה"ב, חכו רגע עם הערים הרגילות בטיול מהסוג הזה ותכניסו יעד שלא רבים מטיילים בו. למשל: העיר מיניאפוליס שבמדינת מינסוטה, בצפון ארצות הברית. למה? מייד תבינו. אנחנו נביא לכם בכל פעם טיפים של מקומיים בלבד שיתאימו בדיוק בשבילכם. הפעם, קבלו חמישה מקומות שהם MUST במיניאפוליס

 

אילן סינלניקוב הוא רק בן 23 ומנהל את עמותת הסטודנטים תומכי ישראל באוניברסיטה של מינסוטה, ארה"ב. הוא גר כבר שבע שנים במיניאפוליס, העיר הגדולה ביותר במדינת מינסוטה ואלו המקומות שהוא חושב שאתם חייבים להכיר.

 

האצטדיון הכי חדש בארה"ב

נתחיל במקום שרלוונטי לתקופה הזאת ובעיקר לכל חובבי הספורט, האצטדיון הכי חדש בכל ארצות הברית, US BANK Stadium. הוא יפתח ב-3 באוגוסט במשחק כדורגל בין מילאן וצ'לסי האירופאיות.


האיצטדיון יארח את קבוצת הפוטבול המקומית 'מיניסוטה וויקינגס' וגם, שימו לב, את הסופרבול האמריקאי לעונת 2017.

 

מסעדה ל-10 אנשים בלבד

בדינקי טאון, שכונת מגורים ועיירת סטודנטים, שנמצאת מרחק הליכה מהאונברסיטה של מיניסוטה ומשמשת גם כבית של עשרות אלפי סטודנטים בעיר. נמצאת אחת המסעדות הכי שוות בעיר. Al's breakfast כשמה כן היא, מגישה בעיקר ארוחות בוקר טובות אבל היא גם המסעדה הכי קטנה בכל מיניאפוליס, עם תכולה של 10 מקומות בלבד.

 

אנקדוטה נוספת על השכונה, דינקי טאון: השכונה שמשה כבית של הזמר והיוצר המפורסם, בוב דילן בתקופה שהוא גדל ולמד במיניאפוליס ועד היום כל סטודנט יודע בדיוק איפה בוב דילן היה גר.

 

המועדון הכי שווה בעיר

ואם כבר בוב דילן אז קבלו מקום שהוא מאסט לכל חובבי המוזיקה. ה-First Ave הוא מועדון וגם סטודיו הקלטות שנפתח ב-1934 ופועל עד היום.

 

במהלך השנים הופיעו במועדון אומנים מפורסמים שביחד עם תמיכת המועדון פרצו את הדרך שלהם לעולם המוסיקה כמו פרינס, הראפר אטמוספיר ובראדאר אלי. גם להקות גדולות מאירופה כמו U2 הופיעו שם.

המועדון מעלה הופעות כל סוף שבוע ותמיד מלא עד 0 מקום אז רצוי להזמין כרטיסים מראש. 

 

תצפית על 2 ערים תאומות ונהר אחד גדול

הידעתם? נהר המיסיסיפי המפורסם מתחיל בצפון מינסוטה ומגיע עד מפרץ מקסיקו שבדרום ארצות הברית. גשר הקשתות במיניאפוליס יביא לכם נקודות תצפית מרהיבות על הנהר, כשהוא למעשה גם עובר בין הערים סיינט פול, בירת מינסוטה  ומיניאפוליס, העיר הכי גדולה במדינה, שתיהן נקראות גם ערים תאומות.

 (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)
 

הגשר מהווה גם מסלול ריצה ורכיבה על אופניים, כשעל הטיילת אפשר אפילו למצוא חנויות וברים ונקודת חיבור מרכזית להולכי רגל.

 

אחוות סטודנטים

אחד המקומות המפורסמים במדינת מינסוטה הוא האוניברסיטה שהיא גם ה-6 בגודלה בארצות הברית. היא כוללת חמישה קמפוסים המפוזרים בכל מינסוטה כשהקאמפוס המרכזי נמצא במיניאפוליס. בקמפוס יש יותר מ19- מכללות שונות אשר בהן לומדים יותר מ-50 אלף סטודנטים.

 

האונברסיטה שהוקמה עוד ב-1851 פרוסה על שטח של 4.8 קילומטר ובתוכה אפשר למצוא בניינים היסטורים - 5 ספריות, אצטדיון פוטבול, מגרש הוקי ומגרש כדורסל של הקבוצות באונברסיטה ועוד המון מקומות מדהימים ובעיקר לחוות את החוויה הסטודנטיאלית שתמיד רואים בסרטים.

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אילן סינלניקוב הממליץ שלנו להפעם במאסט, היישר ממיניאפוליס, מינסוטה
המסעדה הכי מומלצת מכילה עד 10 אנשים אז הזמינו מקום מראש
מומלצים