9 צפייה בגלריה
בארי איטליה
בארי איטליה
היעד החדש באיטליה שניתן לטוס אליו ישירות מישראל
(shutterstock)
מתחשק לכם לחדש השנה את היעדים הקלאסיים באירופה? הודעת האיחוד האירופי מיום חמישי האחרון - על פיה תותר כניסת ישראלים למדינות האיחוד בקרוב, גרמה לחברות תעופה וסוכנויות נסיעות רבות ללחוץ על ה"אור הירוק" בנוגע ליעדים שלהן הן חיכו להגיע, כשאירופה תיפתח.
הקיץ הזה תטיילו באירופה? ריאיון עם בלוגרית טיולים הילה מור אלון
(צילום: משי בן עמי)

יעד חדש באיטליה - בארי

אם מיציתם את קו החוף האיטלקי הפופולרי - אמלפי ואתם מחפשים לרענן את הנופש במדינת המגף - חברת הלואו-קוסט ההונגרית וויזאייר הכריזה על השקת קו חדש מנתב"ג לעיר בארי.
העיר שוכנת בחלק האחורי של המגף, בדרום מזרח המדינה על חופי הים האדריאטי והיא מהווה עיר קיט עבור לא מעט אירופאים שחיפשו להימלט מההמון שפוקד מדי שנה את הצד השני של חופי דרום איטליה - על הים התיכון. מדובר גם על אזור פחות יקר מערי החוף שעל חבל אמלפי דוגמת סורנטו.
9 צפייה בגלריה
בארי איטליה
בארי איטליה
קו הרקיע של בארי בדרום מזרח איטליה
(shutterstock)
בדומה ללא מעט ערים באיטליה, גם בארי מציעה עיר עתיקה עם רחובות מרוצפים אבנים ומבני אבן ציוריים, פינות חמד מסוגננות ומגוון רחב של מסעדות ובתי קפה סביב כיכרות העיר או ברחובות נסתרים. מעבר לחופים שלה, יש לעיר גם טיילת על קו המים ובסופה גלגל ענק, דרכו תוכלו להביט על כל בארי והסביבה מלמעלה.
הקו החדש יחל לפעול ב-3 ביולי 2021 ויכלול שתי טיסות שבועיות. זהו הקו השני של וויזאייר מישראל לאיטליה, בנוסף למילאנו. ניתן כבר לרכוש כרטיסים באתר החברה ובאפליקציה - החל מ-139 שקלים.
9 צפייה בגלריה
בארי איטליה
בארי איטליה
רחובות העיר העתיקה
(shutterstock)
במקביל להכרזה על היעד החדש באיטליה, וויזאייר מפרסמת את רשימת הקווים המלאה שתפעיל מישראל במהלך הקיץ הקרוב. הרשימה כוללת 23 יעדים ב-11 במדינות.
בין הקווים ניתן למצוא יעדי קיץ כמו יוון, קפריסין ובולגריה, יעדי טיולים במזרח אירופה כמו פולין, הונגריה, ליטא ורומניה, יעדים באירופה הקלאסית כמו אנגליה, איטליה ואוסטריה ובנוסף, את הקו החדש לאבו דאבי.
עם זאת, כדאי לציין כי אל היעד האחרון - אבו דאבי, תוכננו לצאת שבע טיסות שבועיות, כלומר טיסה בכל יום אך עניין זה שונה בימים האחרונים וחברת הבת של וויזאייר - וויזאייר אבו דאבי - הורידה את הכמות לשתי טיסות שבועיות בלבד. ככל הנראה, בעקבות מצב התחלואה ההולך ומחמיר בנסיכות הערבית והביקוש הדי נמוך מצד הישראלים.
9 צפייה בגלריה
טקס גיזרת הסרט האדום בנתב"ג
טקס גיזרת הסרט האדום בנתב"ג
הורידה טיסות לאבו דאבי. יום ההגעה של וויזאייר אבו דאבי לנתב"ג
(צילום: גלעד ילון)
בנוסף, בחברה מודיעים כי הנוסעים יכולים להוסיף את שירות ה-Wizz Flex לכרטיס, בעזרתו יוכלו לשנות את יעד ותאריך הטיסה שלהם כרצונם, ללא קשר לנסיבות. השירות מספק הגנה נוספת על כרטיסי הטיסה של הלקוחות במיוחד בזמנים לא צפויים אלו.
היעדים החדשים לקיץ באירופה

קו חדש וזול לשווייץ היוקרתית

ישראייר הודיעה לאחרונה על פתיחת קו ישיר וחדש אל ציריך. הקו יחל לפעול ב-22.6.21 ויעלה החל מ-340 דולר לאדם. ציריך יכולה לספק יעד טוב לטיולים באזור העיר או עבור טיולי כוכב, כלומר שישנים בעיר או בקרבתה ויוצאים ממנה לטיולים של יום-יומיים.
9 צפייה בגלריה
טיסה לציריך, שווייץ החל מ-340 דולר
טיסה לציריך, שווייץ החל מ-340 דולר
טיסה לציריך, שווייץ החל מ-340 דולר
(צילום: shutterstock)
בשנים קודמות, ראינו שהמחירים לעיר השווייצרית לא זולים ולרוב נעים סביב ה-700 דולר בעונה החמה, כך שמרענן לראות מחיר הנמוך כמעט בחצי. עם זאת, יש לזכור שהמחיר צפוי לעלות עם הזמן ועם הביקוש, זאת לצד התוספות בשירותי הטיסה כגון הושבה מראש, כבודה ומזון שיעלו את המחיר גם כן.
בתוך כך ומחוץ לגבולות אירופה - חברת ישראייר הודיעה היום (יום א') על שירותים חדשים לטסים לאילת: מגן ביטול נסיעה - לקוחות החברה יוכלו להוסיף 20 שקלים למחיר כרטיס הטיסה ובכך לרכוש את האפשרות לבטל את ההזמנה ללא דמי ביטול נוספים. במקרים שבהם הלקוח רכש חבילה הכוללת מלון, המגן מאפשר ביטול של ההזמנה שבוע לפני מועד הטיסה.
בנוסף, עזיבה מאוחרת - לקוחות אשר מזמינים חבילת נופש הכוללת טיסה ומלון יכולים במעמד ההזמנה להוסיף 150 שקלים ולרכוש עזיבה מאוחרת מהמלון. בשלב זה השירות מוצע ללקוחות הרוכשים חבילה ברשת מלונות פתאל.
את שירות העזיבה המאוחרת כבר ניתן לרכוש באתר החברה. לדברי גיל סתיו, סמנכ"ל השיווק והמכירות של החברה: "אנו קשובים כל העת לצרכים של לקוחותינו ופועלים ללא הפסקה על מנת לתת להם מענה ולחדש את סל השירותים שאותו אנו מציעים".

צפון איטליה והאי הספרדי

בחברת השטיח המעופף גם החלו להיערך לפתיחת הקווים והחבילות לאירופה עם הודעת האיחוד האירופי. מדובר על קווים שייצאו מישראל החל מחודש יוני לעיר ורונה שבצפון איטליה ולאי פלמה דה מיורקה בספרד. הטיסות לוורונה יחלו ב-3.6.21 ולפלמה דה מיורקה ב-7.7.21.
חבילות לדוגמה לצפון איטליה: טיסות ישירות לוורונה כולל כבודה יעלו החל מ-399 דולר. חבילות נופש לאגם גארדה בצפון איטליה עבור שישה לילות יעלו החל מ-579 דולר לאדם בחדר זוגי.
9 צפייה בגלריה
החל מהקיץ טיסות ישירות לוורונה בצפון איטליה
החל מהקיץ טיסות ישירות לוורונה בצפון איטליה
החל מהקיץ טיסות ישירות לוורונה בצפון איטליה
(צילום: shutterstock)
טיסות ישירות לפלמה דה מיורקה הכוללות כבודה, יעלו החל מ-449 דולר.
אורן כהן מגורי, סמנכ״ל שיווק ומכירות בשטיח המעופף אמר: "התקופה הזו מושלמת לטיולי כוכב בצפון איטליה. המקומות עדיין לא עמוסים, מזג האוויר נהדר, המחירים אטרקטיביים והמלונות, המסעדות ואתרי הבילוי רק מצפים לקבל את התיירים".

חזרתה של סייפרוס ללרנקה

סייפרוס איירווייז, חברת התעופה הלאומית של קפריסין, הודיעה בסוף השבוע על לוח זמנים ראשוני בעקבות התאוששות התיירות האזורית בחודש מאי. החברה תפעיל עד שבע טיסות שבועיות מתל אביב ללרנקה, החל מ-24 ביוני 2021. המחיר לטיסה החל מ-129 דולר לאדם.
9 צפייה בגלריה
לרנקה, קפריסין
לרנקה, קפריסין
לרנקה, קפריסין
(צילום: shutterstock)
"לוח הזמנים החדש מבטא הבעת אמון בתיירות בקפריסין", אומרים בנציגות החברה בישראל.

אי חדש ואי חדש-ישן ביוון

האי סאמוס, שאליו היו טיסות ישירות בשנים האחרונות שהופסקו - חוזר למפת היעדים היווניים עבור ישראלים. איתו מגיע גם האי סקיאתוס שמסתמן כיעד היווני החם של השנה. גם הודות לעובדה שהוא פחות מוכר ו"בתולי" עבור התיירים מישראל וגם כי צולמו שם חלקים רבים מהסרט הפופולרי "מאמה מיה".
אל שניהם חברת איסתא משווקת חבילות בלעדיות. אל סקיאתוס לדוגמה, חבילת נופש שתצא ב-5.7.21 הכוללת ארבעה לילות במלון ברמת ארבעה כוכבים תעלה 639 דולר לאדם על בסיס לינה וארוחת בוקר, טיסות, מזוודה והעברות מהשדה וחזרה.
9 צפייה בגלריה
חוזרים לסאמוס
חוזרים לסאמוס
חוזרים לסאמוס
(צילום: shutterstock)
האי סקיאתוס הוא אחד מחמישה איים מיושבים (מתוך 24 איים בסך הכול) בקבוצת “האיים הספורדיים” הממוקמים במזרח יוון. סקיאתוס נבדל בעיקר בדבר אחד וזה הנוף העשיר והפרוע שלו. באי תמצאו לא פחות מ-50 חופים, חלקם נחשבים ליפים ביותר ביוון.
מומלץ מאוד לקחת שיט לאי השכן סקופלוס הנמצא במרחק של כחצי שעה הפלגה שבו למעשה צולמו חלקים רבים מהסרט "מאמה מיה" וההגעה אליו נחשבת פופולרית במיוחד. השיט עולה כ-25 אירו לאדם.
9 צפייה בגלריה
סקיאתוס יוון
סקיאתוס יוון
היעד היווני החדש שלכם - סקיאתוס
(shutterstock)
אל סאמוס - חבילת נופש דומה ב-12.7.21 הכוללת ארבעה לילות ולינה במלון ברמת שלושה כוכבים תעלה 579 דולר לאדם. גם כאן המחיר כולל טיסות, מזוודה והעברות למלון וחזרה.

ממדריד ועד קרואטיה: חבילות נופש לשבוע

בעקבות הכרזת האיחוד האירופי גם אשת טורס מחדשת את פעילותה למערב אירופה. לדברי שירלי כהן-עורקבי, סמנכ"לית החברה: "בסופ"ש האחרון אנחנו רואים עלייה בהתעניינות לחופשות במערב אירופה, ונערכים לחידוש הפעילות בשלל יעדים, כולל חבילות נופש וטיולים מאורגנים באיטליה, ספרד ועוד.
"חשוב לזכור שיש לא מעט נושאים פתוחים כמו מדיניות ההגבלות והבדיקות בכל מדינה, ילדים לא מחוסנים ועוד, ולכן ההמלצה היא לבטח את הטיול מיד עם הרכישה". לדוגמה מספר טיולים מאורגנים: פורטוגל שמונה ימים ב-1,299 דולר לאדם. קרואטיה וסלובניה שבעה ימים ב-1,199 דולר. רומניה שבעה ימים ב-799 דולר. דוברובניק וספליט שבעה ימים ב-999 דולר וגם מדריד, בירת ספרד שנפתחת בימים אלו לתיירים, בשילוב קסטיליה והאזור - שבעה ימים ב-999 דולר.