זוג בלוגרי טיולים טבעו למוות בחודש שעבר בנהר גועש ביפן. צבאסה איטו, בן 41 מיפן, נפל למים במהלך טיפוס מעל ערוץ נחל במחוז גיפו ששוכן באזור צ'ובו שבמרכז האי הונשו, האי המרכזי של יפן. רעייתו טייטי, בת 35 מסין, זרקה לו חבל, אך כשראתה כי הוא נסחף בזרם החזק קפצה למים בניסיון נואש להצילו. כמה שעות לאחר מכן גופותיהם נמצאו במורד הנהר.
הפוסט שבו אחותו של צבאסה אישרה את דבר מותם של בני הזוג

אחותו הצעירה של צבאסה אישרה את דבר מותם בפוסט שפרסמה בעמוד האינסטגרם של איטו ל-16 אלף עוקביו. "אחי הגדול ורעייתו טבעו למוות", כתבה האחות. "היססתי בנוגע לפרסום של זה באינסטגרם, אבל קיבלתי הרבה הודעות מאנשים ששאלו בנוגע לשלומם והביעו תנחומים, אז החלטתי לכתוב".
מטפסי ההרים שהתחתנו בחודש פברואר האחרון טיילו עם אישה נוספת כאשר הטרגדיה אירעה. על פי דיווחים ב"סאות' צ'יינה מורנינג פוסט" וב"ניו יורק פוסט" , שניהם לבשו חליפות הצלה, אך זה לא עזר להם אל מול הזרמים החזקים בנהר שהיה גועש במיוחד לאחר יום של גשמים באזור.
הסרטון האחרון שפרסמו השניים במהלך סנפלינג מעל ערוץ נחל

השניים התמחו בטיפוס במעלה הזרם - ענף פופולרי ביפן שנקרא Sawanobori


"אחי וטייטי צריכים לטפס יחד על הרים בגן עדן", כתבה האחות באינסטגרם. העוקבים של השניים הביעו צער רב על הטרגדיה. "תמיד חיכיתי לפוסטים שלכם", כתב אחד מהם. "אני בהלם מהאסון הזה ומתפלל שנשמותיכם ינוחו בשלום".
מגיב אחר כתב: "טיפסתי אין-ספור פעמים עם צבאסה. עזרתי לו והוא עזר לי. למדתי הרבה מהרוחניות שלו, שלא לדבר על כישורי טיפוס ההרים שלו".
"היא בטח אהבה אותו מאוד", כתב מגיב ברשת וויבו הסינית. "אני מצדיע לה".