ריאיון מהחוף בסיישל עם הוולוגר הישראלי
(צילום: שמוליק דודפור)

מה לא נאמר על סיישל בתקופה האחרונה? היעד שעד לא מזמן הרבה רצו להגיע אליו אך היה נחשב לפחות נגיש ויקר הפך ליעד השני הכי מבוקש שאליו הישראלים טסו הכי הרבה בחודש שעבר. יותר מ-15,500 ישראלים בחרו ביעד הטרופי בדצמבר האחרון. מספר גבוה יחסית למצב הכללי ויחסית לעובדה שמדובר בתקופת סגרים ועלייה בתחלואת הקורונה בכל העולם.
אז בזמן שאתם מסוגרים בבתים ונעים בין הסלון למקרר כשברקע הילדים הופכים את הבית, יש אנשים שנעים בין חוף שנראה כמו שומר מסך לבין ליטוף צבים בטבע הפראי של מדינת האיים. אלמוג וולף הוא אחד מהם. וולוגר תיירות שמטייל בימים אלו בסיישל.
3 צפייה בגלריה
תמונת מצב של סגר בסיישל
תמונת מצב של סגר בסיישל
תמונת מצב של סגר בסיישל
(מתוך עמוד האינסטגרם almog.wolf)
3 צפייה בגלריה
אלמוג וולף מעביר את הסגר בסיישל
אלמוג וולף מעביר את הסגר בסיישל
אלמוג וולף "סובל" בסיישל
(מתוך עמוד האינסטגרם almog.wolf)
וולף הגיע לסיישל ב-20.12.20 ותכנן לחזור כעבור שבוע אבל בעקבות ההגבלות החדשות שהגיעו בסוף דצמבר על אודות הכנסת כל השבים מחו"ל למלוניות קורונה, החליטו וולף וחבריו שזה פחות מתאים להם והם מעדיפים להאריך את השהייה. וכך שכרו דירה בסיישל למשך חודש, דירה במרחק 30 מטרים בלבד מחוף הים.
יש עוד ישראלים שם?
"אין פה אף אחד. נראה לי שאנחנו הישראלים האחרונים בסיישל", מסביר וולף בריאיון לאולפן ynet. "כשהגענו לפה היו הרבה יותר תיירים, בין 600 ל-700 תיירים נכנסים ביום. עכשיו אין נכנס ואין יוצא".
לדברי וולף, גם בסיישל החלו בסגר לפני כשבוע "היה להם נפטר ראשון מקורונה ממש עכשיו, המצב פה שונה לגמרי ביחס למה שבארץ, והמצב מאוד החמיר".
אז אתה בסגר, בכלוב זהב?
"אני בסגר אבל הסגר לא באמת חל עליי, כי על תיירים זה לא באמת חל. אבל המסעדות סגורות, אין אטרקציות וכו'. היתרון הוא שהכרתי חבר מקומי ויש לו צבים בבית אז בכל פעם שאני רוצה לראות משהו 'אקזוטי' אני הולך אליו".
3 צפייה בגלריה
הוא גם עובד ולומד מכאן
הוא גם עובד ולומד מכאן
הוא גם עובד ולומד מכאן
(מתוך עמוד האינסטגרם almog.wolf)
איך התגובות בארץ? אנשים מפרגנים?
"מאוד מפרגנים, כי הם מכירים אותי. הקהל שלי עוקב אחריי כבר שנתיים ומי שלא עוקב מוזמן. אני לא עושה את זה ממקום של להוציא את העיניים, אני רוצה לתת לאנשים השראה, להראות להם שהכל בסדר, שעוד מעט נחזור לשגרה, להעביר להם את הזמן בסבבה ובכיף", אומר וולף ומוסיף כי הוא לא מבלה כל הזמן, אם חששתם.
"אני גם עובד מפה, לומד מפה, מתנהל רגיל, כמו סגר בארץ פשוט פה ליד הים".
וזה לא יעד יקר לחיות בו?
"להגיע לפה מאוד יקר. הטיסות יקרות, בכללי יקר פה. אבל ברגע שהשגתי קשרים מקומיים, הכרתי קצת אנשי עסקים מקומיים וכאלה, הם פשוט סידרו אותי מכל הבחינות: דירה במחירים של מקומיים ודברים כאלה שלא יכולתי להשיג אם לא הייתי מכיר אותם. כך שמחייה הכוללת הכל - דירה, אוכל, רכב, ביטוח ויתר הדברים ההכרחיים תעלה לזוג בין 6,000 ל-7,000 שקלים לחודש".