פריז, עיר האורות והרומנטיקה, הארוטיקה והאסתטיקה היא המקום לבלות בו את חג האהבה, ובכלל, היא יעד מועדף לכל האוהבים לאורך השנה.
כתבות נוספות למנויי +ynet
בעזרתה של אלינור אגם, מייסדת ומנכ"לית Miss Parisette, המתמחה בחופשות תרבות פרימיום בעיר היפה בעולם, אירגנו לכם רשימה סודית וסקסית של מקומות בלתי נשכחים לאוהבים.
בעוד הספריות בישראל נאנקות תחת מכבשי הפוליטיקה של משרד התרבות, בפריז מתקיימת לה ברווחה ספרייה שכל תכליתה היא ספרות ואמנות ארוטית על כל היבטיה. ברוכים הבאים ל"דמעות של ארוס" –Les larmes d'Eros – שכבר עשורים מכנסת בתוכה כל מה שקשור באמנות ובספרות ארוטית מן העבר: אסתטית, היסטורית, אתנוגרפית, תרבותית ועוד. לאורך השנים צברה הספרייה אוסף יקר של רישומים, ציורים, תחריטים, תצלומים וגם אוסף מרשים של ספרות עתיקה, שמקורה החל במאה ה־16 וכל עיסוקה ארוטיקה. אגב, תמצאו כאן גם ספרים מעוררי חושים וארנקים שעולים מאות יורו.
7 צפייה בגלריה
ספריית האמנות הארוטית
ספריית האמנות הארוטית
ספרים מעוררי חושים
(צילום: Alexandre Dupouy)

בפאתי רובע מונמארטר, ליד המולאן רוז', מצפה לכם מתחם בילוי שכולל בר, מלון וספא, ומציע חוויה רומנטית ויקרה במיוחד, שצפונה מאחורי חזית דיסקרטית, מחוזקת בפנסים אדומים המרמזים על האופי החושני של המקום. בעבר היה זה בית תענוגות פריזאי, שממשיך היום את המסורת באופן אלגנטי משהו ומאופק יותר. ברוכים הבאים ל־Maison Souquet, מתחם מעוצב בכבדות יוקרתית, שבו מצפה לכם חוויה לילית מפוארת שתיקח אתכם מהחצר הקטנה, דרך הקוקטייל־ברים, הבריכה הפרטית, החמאם וחדרי העיסוי והספא, ועד לאחד מ־20 חדרי האירוח היפים של הבית.
7 צפייה בגלריה
Maison Souquet
Maison Souquet
Maison Souquet
(צילום: MAISON SOUQUET)
תתכוננו לכניסה לתוך מרחב שנראה כאילו יצא מהתקופה הרומנטית של פריז. בכל פינה מוצגת יצירת אמנות, פסלים, ספרים וחפצי נוי, והעין לא שבעה. על העיצוב היוקרתי אחראי המעצב המוכשר ז'אק גרסיה, שאומרים שהוא מצליח לשחזר בצורה יוצאת דופן את המסתורין, האלגנטיות, האקזוטיות, החושניות והיוקרה של המקום כפי שהיה בימים עברו.
מדי חודש מתארגנות בפריז ארוחות ערב פרטיות לרווקות ורווקים, בעיקר כאלה המבקרים בעיר. האירועים מתקיימים בדירות או בגלריות לאמנות, ותמיד באנגלית לנוחותם של התיירים. בכל ארוחה נבחרים להגיע 12 נשים וגברים שפנויים להיכרות זוגית. מתאמת הארוחה דואגת לקבץ את משתתפי הערב לפי גיל ותחומי עניין. הערבים כוללים מוזיקה חיה, ארוחת ערב בשלושה שלבים ומנחה שתפקידה לגשר ולנתב (וכן למנוע אי־נעימויות). יש גם פורמט מיוחד שמתקיים באותו אופן למען הקהילה הגאה.
הרשמה דרך האתר של Miss Parisette, לציין: Love appétit.
7 צפייה בגלריה
אלינור אגם
אלינור אגם
אלינור אגם
(צילום: Sivan Ben David Goldman)


איגוד הנטוריסטים (שזה מושג יותר רחב מנודיסטים, ומייצג גישה כללית של העדפת הטבע, ולא רק עירום) של פריז מארגן סיורים בעירום במוזיאונים הגדולים של העיר. כן, כן מסתובבים בעירום בתוך המוזיאון ומתמזגים עם האמנות, אומרת לנו אלינור אגם ומוסרת שעמותת הנטורליסטים כתבו לה שחשוב להדגיש שפריז היא בירת הנטורליסטיות של אירופה עוד לפני ברלין ולונדון. אז אתם בידיים טובות, ואם התקנאתם בפסלים שמציגים לראווה גופי שיש מושלמים ומעורטלים, תוכלו להתהלך בלבוש אדם וחווה במוזיאונים השונים, בהם Palais de Tokyo ,Musée Maillol ,Fondation Cartier. ב־ Musée Maillol מוצגים גם פסלים אנושיים והיפר־ריאליסטיים. מעניין יהיה לגלות איך העירום משתלב עם האמנות. לפרטים: naturistes-paris.fr
7 צפייה בגלריה
גלריית Au Bonheur du Jour
גלריית Au Bonheur du Jour
מערת גן העדן. גלריית Au Bonheur du Jour
(צילום: Anonyme)
ובאותו הקשר, גלריית Au Bonheur du Jour מציגה רישומים, ציורים, תצלומים ועבודות אמנות מהמאות ה־19 וה־20, במה שכבר זכה לכינוי מערת גן העדן לאספנים. הגלריה מוקדשת בעיקר לעירום גברי ולאמנות גאה, אך יש בה גם פרק המוקדש לעירום נשי ולספרים עתיקים.
Espace Naturiste de Paris – חורשת הנודיסטים של פריז, נמצאת ביער ונסן. הצרפתים קוראים לזה "שחרור בחיק הטבע", והכוונה כמובן אינה להתנסות או לחוויה מינית, אלא ל"יכולת להתקלף משלל השכבות שמאפיינות את החיים בעיר גדולה וסואנת ולהרגיש הכי נטורל", אומרים חברי אגודת הנודיסטים של פריז. זה קורה בין החודשים אפריל לספטמבר, בשעות פעילות מוגדרות. שלטי אזהרה ופיקוח מנווטים את אופי הבילוי במקום כדי להימנע מחוסר נעימות או מציצנות לא ראויה. בשעות היום מדובר באזור פעילות הומה של בני הקהילה הגאה.
הו, כי איך אפשר בלי העיר שנדמה שבשבילה המציאו את הרומנטיקה. אז מוזיאון החיים הרומנטיים ממוקם ברובע ה־9 של פריז. בביתו הפרטי לשעבר של הצייר ארי שפר, הידוע כצייר דיוקנאות רומנטיים שהסלון האמנותי שלו היה מרכז השראה רומנטית במהלך החלק הראשון של המאה ה־19.
במוזיאון יש תערוכות שונות על אהבה, על זוגיות, על רומנטיקה לאורך השנים ואיך היא מתפתחת. פנינה קטנה ולא מוכרת באמצע מונמארט, ובימים אלו מוצגת בה תערוכת ציורים בנושא: "לאהוב ולהיפרד" של האמנית פרנסואז פטרוביץ.
והשיא יהיה כמובן בסלון התה הקטן שנמצא ברחבה הפנימית. שבו למשקה ועוגה בפינה של שקט בשכונה שהיא רועשת מרב אהבה.
כשהעולם נמצא בסימן כעס ושנאה, נשלט על ידי אינדיבידואליזם, עם מלחמות אחים ועמים, קיר ה־JE T’AIME הוא מקום של פיוס שמשקף חיבור וחיבוק, בכל השפות ומכל העולם. זוהי אנדרטה המוקדשת לאהבה שהוקמה בגן הרומנטי של כיכר place des Abbesses במונמארטר. היצירה הפכה למקום מפגש לאוהבים מכל העולם, מספקת עצירת ביניים יוצאת דופן שאי־אפשר לפספס, הזדמנות לומר JE T’AIME בכמה שפות, ולטייל באחד המקומות הרומנטיים ביותר בפריז.
7 צפייה בגלריה
קיר JE T’AIME
קיר JE T’AIME
מקום של פיוס
(צילום: Lelilartiste)

לחובבי הקברט – La Cabaret Bourlesque, מופע אינטימי שמבצעת להקה של 30 רקדניות ורקדנים מוכשרים שלבושים בתלבושות קברט מסורתיות, שקורצות למופעים של תחילת המאה הקודמת. זה נראה ממש כמו מועדון ריקודים צף, שעוגן מול הנוטרדם.
7 צפייה בגלריה
מועדון “לה קברט בורלסק”
מועדון “לה קברט בורלסק”
נוצות, פאייטים ואמנות. מועדון ''לה קברט בורלסק''
(צילום: Hervé PHOTOGRAFF)
זה לא הקברט שמכירים מפעם, שהמוקד בו הוא בחורות חשופות חזה, אלא מופעי ריקוד שמחים ויפים, שמבוצעים על ידי רקדניות ורקדנים בווירטואוזיות בימתית, עם נאמברים קיטשיים לפרקים ובעיקר מצחיקים ובלתי נשכחים. הבימוי מוקפד מאוד ויוצר אסתטיקת רטרו עם הרבה נוצות, פאייטים וכבוד לז'אנר. הרבה יותר אמנותי וחוווייתי מסיפורי מהקברט המסורתי, עם דמויות מגוונות ולא רק נשים.
מספיק להיכנס לאתר של המסעדה המיתולוגית La Perouse - Maison des Plaisirs, שכבר לפני 80 שנה קיבלה 3 כוכבי מישלן, כדי להבין את האווירה. החלל עתיר נרות, שנדלירים וכיסויי קטיפה אדומה. בקומה השנייה יש חדרים פרטיים לסעודה זוגית בדלתיים סגורות. למלצר קוראים באמצעות פעמון, דרס־קוד חובה.
7 צפייה בגלריה
La Perouse - Maison des Plaisirs
La Perouse - Maison des Plaisirs
נקודת מפגש של אנשים יפים
(צילום: Lapérouse - Paris Restaurant)
המסעדה היא גם נקודת מפגש של אנשים יפים בשבוע האופנה, ובסופי שבוע הערב מתמשך בבר עם די־ג'יי וריקודים.
בשנת 1961 הוקם בעיר מועדון החברים האגדי Castel, במה שהיה פעם אחוזה פרטית בשכונת סן ז'רמן דה פרה, והפך להיות סמל לחיי הלילה הפרזיאיים. זהו מועדון פרטי אקסקלוסיבי וייחודי בנוף הלילי, שהגישה אליו היא באמצעות כרטיס חבר בלבד ולא כל אחד מתקבל. מאז ומתמיד הוא זכה לקהל ידוענים גדול, בין היתר סרז' גינזבורג, סשה דיסטל, ז'אן דוז'רדן, ג'ק ניקולסון, סלבדור דאלי, מיק ג'אגר, ג'וני האלידיי ועוד. מדובר במבנה בן ארבע קומות שמשלבות מסעדה, בר, ספרייה ומועדון ריקודים, ותמצאו כאן שיק פריזאי לוהט בעיצוב, עם פרטים חוצפניים כמו שטיח עם דימויי איברי מין נשיים וגבריים, אבל הכול באלגנטיות. מקום מאוד ארוטי באווירה שלו אבל לא קורה שם כלום מעבר לנשיקות עמוקות במיוחד, מבהירה אגם. הסלבריטאים מגיעים לשם כשהם רוצים לבוא עם מאהבת או מאהב, כי זה מקום דיסקרטי, וצריך להיות חלק מהקלאב ולשלם דמי מנוי.
המגיעים למועדוני חילופי זוגות בפריז יודעים שמדובר במנהג דיסקרטי שמתקיים במיקום מכובד ואלגנטי ונושא מספר דרגות של יוקרה. המועדון המכובד מבין כולם נקרא Les Chandelles. לכאן מגיעים זוגות אלגנטיים שמתבקשים להתלבש באופן מהוגן אך סקסי, והכניסה היא לזוגות בלבד. לא כל מי שמתאווה להיכנס למעוז הארוטי הזה מתקבל. רבים מוזמנים לעזוב את המקום בלי שיזכו לראותו מבפנים, הכול על פי החלטת השומרים בכניסה. בין המגיעים לא מעט ידוענים, ולמרות הפיתוי, צלמי הפפראצי לא מתגודדים מחוץ למועדון. הסיבה: בעיר היפה בעולם שמתנהלת על פי חוקי רומנטיקה ששמורים רק לה, הדיסקרטיות מנצחת את המציצנות.
ומה קורה בפנים? אין פה בגדי עור והצלפה בשוטים, מדגישה אגם. תפגשו כאן בני 35 עד 55, לבושים יפה, כיוון שכאן דרס־קוד הוא חובה. אין פה עירום מלא, אגב. יש אווירה ארוטית, המועדון די חשוך, מואר באור נרות, ומדובר במתחם לא גדול המחולק לכמה אזורים: בר, במת ריקודים ודי־ג'יי, פינת עישון וחללים אינטימיים, שכולם פתוחים לעיני כולם. כמובן, יש איסור מוחלט על הכנסת טלפונים ואחרי שעוברים אישור כניסה, מפקידים את הטלפון עד שיוצאים. הגעתם לכאן? אתם לא חייבים להשתתף בחגיגה. אפשר גם רק להביט במתרחש ולתת לעצמכם להיסחף בקצב שלכם. הכל אפשרי כל עוד אתם מכבדים את החוקים, ובהחלט יש פיקוח על המתרחש. בבר חייבים להיות בלבוש מלא, אם בא לכם ללכת לשתות משהו. נשאיר לסקרנים לגלות את השאר בעצמם.
פורסם לראשונה: 00:00, 31.07.23