יונדאי ואובר מציגות בתערוכת CES הנערכת בלאס ווגאס מונית אוויר חשמלית, לדבריהן הצצה לעתיד התחבורה ופתרון לגודש תנועה בכניסה למרכזי ערים. במסגרת השת"פ תהיה יצרנית הרכב אחראית על ייצור ופריסת הכלים, בעוד אובר תספק שירותי תמיכה למרחב האווירי, חיבור לתחבורה יבשתית וממשק ללקוחות.
כלי הטייס המכונה SA1 מזכיר באופי הטיסה שלו את ה-V22 אוספרי, המשמש יחידות מיוחדות בחיל הנחתים האמריקאי ומהווה סוג של שילוב בין יכולת טיסה מהירה כשל מטוס עם יכולת המראה ונחיתה אנכית בדומה למסוק, המאפשרת גישה גם ללא מסלול נחיתה.
ה-SA1 מצויד בשמונה מנועי מדחף חשמליים, ארבעה בעלי להב כפול וארבעה נוספים בעלי חמישה להבים. בזמן המראה ונחיתה אנכית כולם מופעלים, אך במעבר לטיסה, ארבעת המנועים בעלי חמישה להבים משנים את זוויתם ב-90 מעלות לפנים ופועלים להנעה קדימה, בזמן שהארבעה הקטנים יותר מפסיקים את פעולתם.
בזמן זה, הכנף הראשית משמשת לעילוי בעוד שהזנב - בעיצוב V – כולל מנגנון משולב להיגוי כיוון-גובה בדומה למטוס הצוקית ששירת בעבר בבית הספר לטיסה.
לדברי יונדאי, השימוש במדחפים מרובים אך צנועים בגודלם נועד להפחית רעשים והוא בטוח יותר לשימוש. עוד מציינת החברה כי מהירות הטיסה עומדת על 290 קמ"ש ברום שנע בין 300 ל-600 מטרים מעל פני הקרקע, והוא יעיל לטיסה למרחק של כ-100 ק"מ.
בתא הנוסעים ניתן להסיע ארבעה, באופן המאפשר לדברי יונדאי גישה נוחה יותר בכניסה וליציאה מהכלי. בנוסף היא מאפשרת מידות קומפקטיות יחסית ושימוש במנועים חסכוניים יותר, שכן הם נדרשים לשאת משקל נמוך יחסית.
עוד מציינת יונדאי כי את מערך המצברים ניתן יהיה לטעון תוך חמש עד שבע דקות לטובת המשך תפעול בשעות העומס. בשלב ראשון יופעל הכלי על-ידי טייס היושב מלפנים, אך בעתיד תתאפשר יכולת טיסה אוטונומית, כך הקוריאנים.
הכתב היה אורח חברת ב.מ.וו