ב.מ.וו F900R החל מ-76 אלף שקלים, F900XR החל מ-80 אלף. "רודסטר דינמי", כך מגדירה ב.מ.וו את ה-900R החדש במשפחת F, אופנוע חדש של היצרנית הבווארית שאמור להתמודד עם נבחרת מכובדת של מתחרים מצוינים מיפן ואירופה, הנושאים תגי-מחיר אטרקטיביים. בגזרת המחיר יכולים הגרמנים לסמן X במשבצת המתאימה, למרות שפרמיה מסוימת וכמעט-צפויה של כמה אלפי שקלים תדרש בכל זאת. ה-900 בעל המראה הזוויתי-קרבי ימצא עצמו בקרב שיווקי ישיר מול ימאהה MT09 המאוד מצליח, עם תג-מחיר של החל מ-76 אלף שקלים, כ-6,000 יותר מהאופנוע היפני.
ב.מ.וו F900RX - להיט מכירות בדרך?
(ב.מ.וו)
לצדו מתחילה היבואנית המקומית, דלק מוטורס, למכור גם את גרסת הספורט-הרפתקה של ה-900, תחת השם F900XR - עם יותר מקריצה שיווקית לכיוונו של ה-XR הוותיק, גדול, חזק ויקר משמעותית. ה-900XR מעוצב בהתאם לייעוד באופן ספורטיבי יותר, אך מציע לצד זאת תנוחה זקופה ומיגון רוח ויכולת רב-משימתית שאמורה להרחיב עוד יותר את קהל היעד. גם כאן המחיר אטרקטיבי יחסית ומתחיל ב-80 אלף שקלים לגרסת הכניסה הפשוטה מכולן.
שני האופנועים מצוידים במנוע שני הצילינדרים בטור המוכר של היצרנית שמיוצר בסין, כמו מרבית מנועי המותג הצנועים יחסית, כאן בנפח 895 סמ"ק עם הספק מרבי של 99 כ"ס והבטחה לטווח מומנט רחב. השלדה זהה ובשניהם מזלג קדמי הפוך עם זרוע אחורית "רגילה" דו-צדית ומהלכי מתלה שונים - בהתאם לייעוד קצרים יותר ב-R וארוכים יותר ב-XR.
שניהם כוללים צג-נתונים צבעוני בגודל "6.5 עם קישוריות לאפליקציה ייעודית. תאורת לד מלאה מגיעה כסטנדרט, נפח מיכלי הדלק עומד על 13 ו-15.5 ליטר ב-R וב-XR בהתאמה ושניהם אינם דורשים מפתח לצורך הנעה.
3 צפייה בגלריה
 ב.מ.וו F900XR
 ב.מ.וו F900XR
ב.מ.וו F900XR
לצד שני הדגמים האמורים להשתלב בלב ליבו של שוק הרכב הדו-גלגלי, משיקה ב.מ.וו בישראל גם את ה-S1000XR החדש, דגם שהושק לראשונה לפני מספר שנים והפך לאחד המסקרנים של המותג, תוך שהוא מבוסס חלקית על אופנוע הספור-ספורט המאוד מצליח ומוערך של היצרנית, ה-S1000RR. ה-RX שלוקח את רעיון הספורט-קיצוני לכיוון של ספורט-שמיש, ישווק מעתה בשלוש רמות אבזור ובמחיר שיתחיל ב-140 אלף שקלים לאופנוע בסיסי ויטפס עד 170 אלף לאופנוע מאובזר לעייפה.
3 צפייה בגלריה
ב.מ.וו S1000XR
ב.מ.וו S1000XR
ב.מ.וו S1000XR
משקל האופנוע החשוב כל-כך ליכולת הדינמית ירד ל-226 ק"ג ומנוע הארבעה צילינדר בנפח ליטר מייצר 165 כ"ס כבעבר, וניתן לשליטה בארבעה מצבי רכיבה שונים לרבות דיינמיק פרו, המאפשר שליטה עצמאית על תגובת מצערת, בלימת מנוע, מניעת (או שליטה) הזדקרות, בקרות אחיזה ובלימה ועוד. בב.מ.וו מציינים כי מערך המתלים - ניתן לכיוון אלקטרוני - חדש לחלוטין עם אפשרות שליטה על שני מצבי שיכוך בשתי הגרסאות היקרות יותר. גם כאן משולב לוח מחוונים בדמות מסך מידע צבעוני בגודל "6.5