בעקבות חשיפת ynet: ראש המועצה המקומית כוכב יאיר-צור יגאל דורש משר התחבורה הסברים. הדיווח על אפשרות ביטול שתי תחנות במסילה המזרחית העתידית של רכבת ישראל, עורר אמש סערה בקרב תושבי אזור השרון. לפי מידע שהגיע לידי ynet, תחנות ״כפר סבא צפון״ ו״טירה״ לאורך ציר הקו המזרחי העתידי של הרכבת, שעלות בנייתן עומדת על כ-100 מיליון שקלים כל אחת, עשויות להתבטל עקב העדר תקציב.
2 צפייה בגלריה
(גיל נחושתן)
בעקבות הפרסום פנה עוד אמש ראש המועצה המקומית כוכב יאיר-צור יגאל, יובל ארד, במכתב לשר התחבורה, בצלאל סמוטריץ. ארד כתב לשר כי נדהם לגלות שנשקלת האפשרות לבטל את שתי התחנות, והזכיר כי זאת בניגוד לשיחות שערך בעבר עם אנשי משרד התחבורה. בנוסף ציין ראש המועצה כי אזור השרון סובל מבעיות תחבורה רבות ששתי התחנות עשויות לסייע להן.
2 צפייה בגלריה
המכתב שנשלח לשר התחבורה
המכתב שנשלח לשר התחבורה
המכתב שנשלח לשר התחבורה
״אם יתרחש תרחיש הבלהות יהיה זה מבחינת בכיה לדורות״ קבע ארד והוסיף כי ״(החלטה כזו) תביא לפגיעה אנושה בהמשך התפתחות המרחב, הן במשיכת עסקים חדשים לאזורי התעסוקה המתפתחים והן בפיתוח היישובים וקליטת משפחות חדשות״. ארד ביקש מהשר סמוטריץ לכנס ישיבה דחופה בנושא והבטיח כי ״נציג בפניכם את הנחיצות הבלתי מתפשרת בהמשך התכנון והקמתן של שתי התחנות שבנידון, כחלק פרויקט המסילה המזרחית״.