מחקרים לא מבוססים מחד ופופולריות מוכחת מאידך של דגמי האדוונצ'ר מעידים שאחוז ניכר מרוכבי ב.מ.וו אוהב לטייל למרחקים. וזה מסביר מדוע יבואנית ב.מ.וו לישראל מקיימת מדי שנה במשך עשור אירוע רכיבה ממותג ואקסקלוסיבי. השנה עם 500 אופנועים ויותר מכך רוכבים ומשתתפים. כמעט כולם רכובים על דגם כלשהו של המותג, החל באדוונצ'רים מכל הגדלים, דרך דגמי תיור וספורט-תיור, וכלה בעירומים ורטרו. כולם בעלי אהבה אחת משותפת.
האירוע חולק לשתי קבוצות בהתאם לאופי הרוכבים והאופנועים. האחת רכבה עד ל'חאן ספינת המדבר' במסלול אדוונצ'ר ששילב כביש ושטח. האחרת לא ירדה מהכביש, מזרחה לכיוון יער יתיר ומשם דרומה. לא ברור אם זה בגלל האופנוע, המותג, החברה מסביב או מזג האוויר, אבל בניגוד ללא מעט רכיבות קבוצתיות, ולמרות מאות האופנועים, ראוי לציין לטובה ולשבח את התנהגות הרוכבים הסבלנית, רגועה ומכבדת.
בן הלוויה שלנו למסע היה R18 הענק והייחודי, עליו נרחיב בכתבת מבחן נפרדת. אנחנו כן יכולים לחלוק אתכם כבר עתה שהוא הצליח למשוך תשומת לב ועניין לא רק מרוכבי ב.מ.וו במסע שעבורם הוא פנטזיה מוטורית כמוסה, אלא גם ממשתמשי כביש אחרים. יש למה להמתין.
הכתב היה אורח חברת ב.מ.וו