בשיתוף BMW
להפוך מכונית ב.מ.וו רגילה - לרכב מרוצים
אהבה לרכבים מגיל צעיר, חיבה למותג הרכב BMW וקורס נהיגה בתור מתנה ליום הולדת 50, הביאו את ד"ר דורון קרייזר לפרויקט עליו הוא עובד בשנתיים האחרונות - הפיכת דגם BMW משנת 2002 למכונית מרוץ המותאמת למרוצי דריפט. צפו בפרק הראשון בראש העמוד.
קרייזר הוא אמנם גדל להיות רופא נשים מומחה, אך במקביל תמיד שמר על אהבה גדולה לרכבים, מרוצים ומה שביניהם. "מגיל 5 אהבתי מכוניות. זה היה התחביב שלי מגיל מאוד צעיר", הוא מספר. "ליום הולדת 50 אשתי קנתה לי מתנה - קורס נהיגת דריפט בהונגריה". אחרי שחזר בכל שנה לקורס נוסף ובעקבות הקורונה שעצרה את הכל, הבין קרייזר שאם הוא רוצה ליהנות מהתחביב באופן שוטף, עליו לבנות רכב דריפטינג בעצמו, כאן בישראל.
1 צפייה בגלריה
ד"ר דורון קרייזר
ד"ר דורון קרייזר
ד"ר דורון קרייזר
(צילום: טל שחר)
על מנת להגשים את החלום, קרייזר מצא את הדגם הנכון, BMW E46, ואסף את צוות המומחים האולטימטיבי. "יותם קריסטל הוא אלוף הארץ בטיונינג של רכבים, ואדם פרנק הוא אחד הנהגים המובילים באירופה והאורים ותומים בנושא של תכנון מכוניות", מעיד קרייזר. חברי הצוות, מצידם, מספרים על קרייזר שהוא יזם קפדן שנכנס לכל הפרטים הקטנים ביותר.
קרייזר משתף כי מדובר בפרויקט שיכול להיות מאוד תובעני וגם לא זול. "לפעמים קשה למצוא חלקים, להביא חלקים לארץ, לראות שהם מתאימים ולהתחיל להרכיב אותם. הכל יכול להשתבש בפרויקט כזה". בשורה התחתונה, בכל הנוגע לחלומות ולהגשמה שלהם, קרייזר אומר כי "אם אתה צריך לעשות את זה, תעשה את זה". צפו בפרק הראשון בראש העמוד.
קרדיטים: Director - Tallis Clarke; Cinematography - Tallis Clarke, Tom Shaked, Yuval Bargil, Harel Madhala; Editing - Tallis Clarke; Colour grading - Yuval Aloni
בשיתוף BMW