חברת ניו הסינית שהוקמה לפני כשש שנים והשיקה קטנוע ראשון מתוצרתה בחודש יוני 2015, תשווק בישראל את ה-NIU NQI, קטנוע חשמלי עם צמד סוללות נשלפות, טווח של 140 ק"מ ומהירות נסיעה מירבית של 70 קמ"ש. המחיר עומד על 16.5 אלף שקלים.
NIU מגדירה עצמה כיצרנית "פתרונות ניידות עירונית חכמה", ומשווקת את דגמיה השונים באירופה, אסיה ואמריקה. מאז השיקה דגם ראשון ב-2015, מכרה החברה הסינית 1.1 מיליון כלים ומחזיקה לדבריה בנתח שוק קטנועים מונעי חשמל של 40% בסין. בישראל היא תיוצג על-ידי UME, מבית UMI, יבואנית מותגי GM לישראל.
קטנועי GT NQI של החברה הסינית מונעים על-ידי בוש בעזרת צמד סוללות נטענות עם שנתיים אחריות, הניתנות לשליפה וטעינה מלאה (ממצב ריק) תוך 3.5 שעות בעזרת המטען המצורף. האצה למהירות נסיעה עירונית (45 קמ"ש) אורכת לפי החברה 4 שניות בלבד והמהירות המרבית עומדת לדבריה על 70 קמ״ש.
הקטנוע מאפשר בחירה בין שלושה מצבי רכיבה ("ספורט", "דינמי", "חסכוני") המשפיעים ישירות על טווח הנסיעה שעומד רשמית על 140 ק״מ, או 100 ק"מ במהירות מירבית. לקטנועים רכיב GPS מובנה ואפליקציית בקרה שמתריאה מפני ניסיון גניבה. מחיר הדגמים השונים: 16.5 אלף שקלים לדגם GT Sport או 21 אלף שקלים לדגם GT Pro.