נהג המרוצים בר ברוך (25) מכרמיאל ניצח היום (א') במירוץ האחרון בליגת GT3 שנערך במסלול מוג'לו, איטליה. אלא שתוצאות טובות של מתחריו הישירים מנעו ממנו להשיג תואר אליפות. ברוך מסתפק במקום השלישי, ומשחזר בכך את הישגו מ-2018.
2 צפייה בגלריה
בר ברוך
בר ברוך
(צילום: Claudio Signori)
"רציתי לנצח באליפות ואני חושב שהיינו יכולים לעשות את זה. אבל לסיים את העונה בניצחון במירוץ האחרון, הכי קשה בכל העונה, עם מספר שיא של 42 מכוניות על הגריד כשרבים מהם מתחרים סופר-מקצועיים, זה דרך מדהימה לסיים. אני מקווה שבשנה הבאה אצליח להביא את התואר" אמר ברוך ל-ynet מיד לאחר שיצא ממכונית המירוץ.
ברוך חזר השנה לסבב GT3 האיטלקי לאחר שנתיים של היעדרות, כשהוא מחליף את מדי קבוצת אודי וה-R8 עימה התחרה בעבר, בסרבל מרוצים של מרצדס ובמושב הנהג של AMG GT. לצידו בקבוצה נוהג לוקה סגו האיטלקי.
למעשה, במירוץ שנערך אמש (שבת) היה זה שחיסל סופית את הסיכוי לקחת אליפות עבור. הצמד זינק כשהוא ממוקם שלישי בדירוג אך שתי הקפות לסיום התנגש שותפו של בר ב"סמן אחורי" (רכב שפיגר בהקפה) והשבית את הרכב. משמעותץ הפרישה הייתה מניעת יכולת תיאורטית אפילו לזכיה.
למירוץ היום זינק סגו מהמקום השמיני ועקף שלושה מתחרים לפני שהעביר את הרכב לברוך שהמשיך במומנטום, עקף ארבעה נהגים וחצה את קו הסיום שני. אלא שהרכב שסיים ראשון נענש על החלפת נהג שלא על פי התקנות, ובכך הוכרזו בר ולוקה כמנצחים.