על פי נתונים של איגוד יבואני הרכב הדו-גלגלי עולה כי בסיכום חודש אוגוסט ושני השלישים הראשונים של השנה, השוק הדו-גלגלי עדיין לא משחזר את נתוני השיא של 2021. למרות שחודשי הקיץ הם התקופה החמה בשוק הדו-גלגלי, בחודש אוגוסט החולף נרשמה ירידה של 6.7%. 1,910 כלים נמסרו בו לעומת 2,046 כלים באוגוסט אשתקד.
1 צפייה בגלריה
רוכבים
רוכבים
רוכבים
(רונן טופלברג)
יש לציין כי התכווצות השוק השנה זניחה ועומדת על פחות מ-4%, אך יש לזכור כי מלבד הצמיחה במספר הרשאים לרכוב סובלים כבישי ישראל מפקקי ענק ארוכים מתמיד ורחובות הערים המרכזיות פקוקים באופן חסר תקדים. כל אלה אמורים היו - גם בהתאם להערכות היבואנים - להביא לצמיחה במספר רוכשי קטנועים בעיקר. מתחילת השנה נמסרו 15,383 כלים בסך הכל, בהשוואה ל-15,987 כלים שעלו לכביש בשמונת החודשים הראשונים של 2021.
סאן יאנג המשיכה להוביל במסירות גם בחודש אוגוסט עם 500 כלים בדיוק. ימאהה במקום השני עם 360 כלים, ואילו הונדה מסרה בחודש החולף 204 כלים בלבד. אל המקום השלישי הצליחה להתברג קימקו, שממשיכה במגמת ההתאוששות של החודשים האחרונים עם חידוש האספקות ו-241 כלים חדשים. את המקום החמישי-שישי חולקות קאוואסאקי ופיאג'ו עם 63 כלים כל אחת, ואחריהן ק.ט.מ עם 47 כלים וב.מ.וו עם 37 כלים חדשים.