מספר חודשים לאחר שהודיעה על חזרה לשוק קטנועי ה-125 באירופה עם שני דגמים חדשים, מצרפת סוזוקי קטנוע שלישי במספר, המסקרן מהשלושה. בעיקר מכיוון שהוא נושא את השם "בורגמן", המזוהה עם סדרת הקטנועים הגדולים יותר של היצרנית ברבע המאה האחרונה. בניגוד לשני הדגמים שהוצגו קודם לכן - Address ו-Avenis - ואשר מיוצרים על ידי TVS ההודית, לבורגמן Street 125EX (שם מלא) אין תאום הודי במיתוג אחר, אם כי הוא כבר נמכר בתת היבשת מזה זמן מה.
למרות הזהות בשם, לא תמצאו בבורגמן הקטן דימיון לדגמי ה-400 וה-650 הגדולים (מאוד) במשפחה, אך הוא עדיין גדול משמעותית משני אחיו הצנועים ומציע מידות נדיבות עבור קטנוע 125 שאינו מהווה גרסה מוקטנת לקטנוע גדול דוגמת ימאהה XMAX. העיצוב אמנם אינו פורץ דרך אך הקטנוע נאה, עם חזית הכוללת יחידת Led גדולה, מאותתים שהם חלק מהגוף ומשקף קומפקטי. ל-125 בסיס גלגלים של 129 ס"מ (3.5 ס"מ יותר מאחיו ההודיים) וחישוקי "12 מלפנים ומאחור.
על ההנעה אחראי סינגל מוזרק ומקורר אוויר מסדרת SEP של סוזוקי, עם נתוני תפוקה צנועים של 8.5 כ"ס וקג"מ בודד. הדגש במנוע זה הוא על צריכת דלק נמוכה והודות למערכת דימום מנוע בעצירה הוא מסוגל, כך טוענים בסוזוקי, לצרוך ליטר בודד של דלק לכל יותר מ-50 ק"מ לליטר. הוא מאובזר באופן נדיב ביחס לקטנועי 125, עם תאורת Led מלאה, לוח מחוונים דיגיטלי, שקע טעינה ואופציה לידיות מחוממות וארגז אחורי מקורי. אך הוא לא מציע מערכת ABS ומסתפק במערכת בלימה משולבת. שיווקו צפוי להתחיל באירופה בתחילת 2023, אך לא ברור אם ומתי יגיע ארצה.