בשיתוף רנו ארקנה
ירדן ג'רבי, אלופת העולם ומדליסטית אולימפית בג'ודו, אספה את אבישי אדלר, הייטקיסט ויוצר תוכן, ויחד הם יצאו למסע היברידי. אדלר, למי שלא מכיר, הוא מעצב בוגר בצלאל, סטודנט למחשבים, כותב ויוצר תוכן לרשתות החברתיות, חובש כיפה וגיי. במה הוא הכי טוב מכל התחומים? איך מנהלים חיים היברידיים? ומהי הדרך שהיה צריך לעשות כדי להגיע למקום שבו נותנים לו להיות הוא עצמו?

צפו במדריך לחיים ההיברידיים:

ירדן ג'רבי ואבישי אדלר
(צילום: אריק מרמור)
את סיפור החיים של אבישי אדלר אי אפשר היה להמציא – הוא גדל בבית דתי, ונאלץ בנעוריו לעבור טיפולי המרה לאחר שניסה לצאת מהארון. כשבגר הצליח לעשות את הבלתי אפשרי לכאורה – והוא מנהל חיים היברידיים שכוללים שמירת מצוות וחיים כהומו מוצהר עם בן זוגו. גם הקריירה שלו היא הלחמה של מדעי המחשב עם עיצוב, הייטק עם משפיענות, וטכנולוגיה עם לייף סטייל. "אני הכי טוב בלמצוא דרכים חדשות לבטא את עצמי", הוא אומר לג'רבי בשיחה שלהם. "כשאנחנו לא יודעים מה הצעד הבא, שם אנחנו ממציאים את עצמנו".

"כל מקום שאני יכול להיות בו אני – אני נמצא בו"

אחרי שהשניים נהנו מה-Sunroof של דגם ארקנה SUV קופה היברידי, אדלר משתף כי מה שנותן לו כוח זה בן הזוג שלו מזה שנתיים, אופיר. "זה משהו שלא הייתי מדמיין לעצמי שאי פעם יקרה. הייתי בטיפולי המרה, הייתי במקומות שלא נותנים לך להיות. ומאז, כל מקום שאני יכול להיות בו אני, אני נמצא בו".

2 צפייה בגלריה
(צילום: אריק מרמור)

המשמעות האמיתית של היברידיות – לחיות את החיים במלואם

איך אפשר נסיעה ברכב בלי פסקול? אדלר מחבר את המכשיר הסלולרי שלו למערכת המולטימדיה החכמה EasyLink עם מסך מגע 9.3 אינץ' של הרכב ההיברידי (עם תאימות ל-Android Auto ו-Apple CarPlay) ובוחר את השיר שהוא רוצה לשמוע בדרך לחופשה: End of the Road של נגה ארז.
כדי לעזור לו לשמור על המסלול הנכון, ג'רבי משוויצה במערכת האקטיבית לזיהוי סטייה מהנתיב של הרכב ההיברידי בו הם נוסעים (זה עוד לפני שמדברים על מערכת הבלימה האוטונומית, מערכת זיהוי שטח “מת” ומערכת התראת תנועה החוצה מאחור). רגע לפני שהוא יורד מהטרמפ, אדלר מספר שהתגובות ההיברידיות לחיים שלו. "יש מי שמתלהב, ויש כאלו שאומרים לי שאני לא יכול הכל מהכל", לדבריו.
2 צפייה בגלריה
(צילום: אריק מרמור)

לסיום, מול התגובות האלו, אדלר מדגיש כי "אנחנו קובעים את הדרך והעתיד שלנו. כל עוד אני מחייך ונהנה ממה שאני עושה - הכל טוב!" חולמים על רכב היברידי? לכל הפרטים
בשיתוף רנו ארקנה
פורסם לראשונה: 14:04, 29.08.23