בשיתוף רנו ארקנה
ירדן ג'רבי, אלופת העולם ומדליסטית אולימפית בג'ודו, אספה ברכב ההיברידי שלה את ירדן חכם, אישה שהמילה 'היברידית' קטנה עליה. איך משלבים בין עריכת דין, יזמות, ריקוד, כוריאוגרפיה ושיווק ברשתות חברתיות? מהן התגובות שנותנות לה כוח, מול התגובות שלא מצליחות להכיל את ההיברידיות המופלאה שלה?
צפו במדריך לחיים ההיברידיים:
החיים ההיברידיים של ירדן חכם

(צילום: אריק מרמור)
» המדריך לחיים היברידיים: לכל הכתבות אחרי שהיא שמה את התיק בתא מטען המרווח (480 ליטר, 1263 ליטר בקיפול המושבים האחוריים), התרשמה מהעיצוב של הרכב - suv קופה היברידי - והחמיאה לג'רבי על השם הפרטי המהמם שלה, חכם שיתפה על עצמה: בת 32, כוריאוגרפית, רקדנית, עורכת דין עם תואר שני, יזמית, דוגמית, אושיית רשת ויוצרת תוכן.
"את ההגדרה להיברידיות", אומרת ג'רבי. חכם אומרת שהיא מקבלת את התואר באהבה, אבל שיש גם מי שמבקר אותה על הבחירות שלה. "רואה החשבון שלי אמר לי - תקשיבי, את צריכה להתמקד, חמודה, אי אפשר להתפזר'", היא מספרת. "אני חושבת להיפך - אני מרגישה שהכל ממקד אותי. ההיברידיות שלי היא מה שהביאה אותי לאן שאני היום".
2 צפייה בגלריה
החיים ההיברידיים של ירדן חכם
החיים ההיברידיים של ירדן חכם
"קוראים לי טורנדו וזהו"
(צילום: אריק מרמור)
"הכינוי שלי בחבר'ה הוא טורנדו"
הכינוי של חכם בין החברות שלה, שהולך איתה יד ביד, הוא טורנדו. "לא משתמשים בשם שלי. קוראים לי טורנדו וזהו", היא מספרת.
חכם אומרת כי יש אנשים שאומרים לה 'את נותנת לי מוטיבציה וכוח להבין שגם אני יכולה לשלב', או 'איזה יופי שאת כל-כך בטוחה בעצמך ובגוף שלך'. לעומת תגובות פחות טובות כמו 'למה את רוקדת, את שמנה. שימי על עצמך משהו'.
חכם אומרת כי למדה להתמודד, לקחת את מה שנכון, ומדגישה כי "כל עוד אני אוהבת את עצמי, הכל טוב".
2 צפייה בגלריה
החיים ההיברידיים של ירדן חכם
החיים ההיברידיים של ירדן חכם
"מנוחה זה לחלשים"
(צילום: אריק מרמור)
שתי בחורות בשם ירדן, שיר אחד במערכת מולטימדיה
ירדן וירדן מחליטות לשים שיר דרך מערכת המולטימדיה EasyLink עם מסך מגע 9.3 אינץ' של הרכב ההיברידי (עם תאימות ל-Android Auto ו-Apple CarPlay). השיר שנבחר הוא Sunny, וההתלהבות בשיאה.
לאחר מכן חכם עוברת למושב הנהגת ומספרת שכאשר גרה בפורטוגל, היא שינתה את כל המערכת ברכב הרנו שלה לעברית. "יש לו מערכת מטורפת", לדבריה.
לסיום, ג'רבי מפתיעה את חכם בשיר שמאחד את שתי הירדניות: " Just the two of us, We can make it if we try, Just the two of us", הן שרות יחד עם הרמקולים של מערכת המולטימדיה המתקדמת.
רגע לפני שהיא יורדת מהרכב ג'רבי שואלת את חכם איפה מוצאים זמן לנוח בכל ההיברידיות הזו, וחכם מצהירה. "מנוחה זה לחלשים. יש את מי שאומר 'ננוח בקבר', אבל גם זה לא יקרה". חולמים על רכב היברידי? לכל הפרטים
בשיתוף רנו ארקנה
פורסם לראשונה: 18:20, 03.09.23