שתף קטע נבחר
 

אופל אסטרה (2011–2017)

הדור הקודם של המשפחתית הגרמנית הושק אצלנו באיחור ועדיין מיוצר ונמכר כאן בגרסת הדיזל. דו"ח רכישת רכב משומש

קטגוריה: משפחתיות

דגמים: שלוש דלתות קופה, ארבע דלתות סדאן, חמש דלתות סטיישן, חמישה מקומות ישיבה.

טווח מחירים: מ- ‭58‬ אלף שקל ל-1.4 ליטר טורבו מ-‭,2011‬ ועד 135 אלף שקל ל-1.6 ליטר טורבו-דיזל חדשה מ-2017 (מחירון לוי יצחק).‬

 

 (צילום: ניר בן זקן) (צילום: ניר בן זקן)
(צילום: ניר בן זקן)

 

תעודת זהות: הדור הקודם של המשפחתית הגרמנית הושק אצלנו באיחור ועדיין מיוצר ונמכר אצלנו בגרסת הדיזל.

פרטים טכניים: מנועי טורבו-בנזין 1.4 ליטר ‭140)‬ כ"ס), 1.6 ליטר ‭180)‬ כ"ס‭,(‬ טורבו-דיזל 1.7 ליטר ‭130)‬ כ"ס), 1.6 ליטר (136 כ"ס). גיר אוטומטי (שישה הילוכים), או ידני (שישה הילוכים, רק בדיזל). הנעה קדמית. ‭

זיהום אוויר: ‭159-119‬ גרם ‭CO2‬ לק"מ, קבוצת זיהום ‭15-8‬ מתוך ‭.15‬ ביחס לכוחות הסוס זה נשמע פחות רע.

בטיחות: חמישה מחמישה כוכבים במבחן הריסוק האירופי. שש כריות אוויר, ABS ובקרת יציבות ‭(ESC)‬ כסטנדרט. ללא מערכות בטיחות אקטיביות.

שמירת ערך: ירידה של ‭20%‬ בשנה הראשונה, ‭10%‬ בכל שנה בהמשך, קצת מעל לממוצע. מחירי השוק נמוכים בכ-10-20%.

מה לבדוק לפני שקונים: השמרנות הטכנית מוכיחה את עצמה, ללא גיר רובוטי כפול-מצמדים ומרובה ביקורים במוסך. גם מנוע הטורבו ותיק ומוכח. רבות מהבנזין 1.4 ליטר  שימשו כרכבי ליסינג.

למי היא מתאימה: לנהגים משפחתיים שמחפשים דילים.

למה כן: נאה, מרווחת, איכותית ומאובזרת (בקרות אקלים ושיוט, דיבורית בלוטות' והגה מצופה עור כסטנדרט‭.(‬ ביצועים ונוחות נסיעה טובים. גרסת קופה מרהיבה.

למה לא: בדשבורד יש יותר כפתורי תפעול מאשר בבואינג 747 ישן. גיר הססן מקשה לממש את פוטנציאל הביצועים. צריכת הדלק ממוצעת במקרה הטוב. הקופה לא ממש ספורטיבית.

למחפשי מציאות: פתרון לחובבי גרמניות שחוששים מעלויות האחזקה של מכונית מזדקנת מקבוצת פולקסווגן. תמורה עדיפה גם על היפניות והקוריאניות.

השורה התחתונה: המשפחתית האירופית הכי טובה שאתם לא מכירים. הסטיישן היא המוצלחת ביותר.

ציון: 4 כוכבים

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רועי צוקרמן
אופל אסטרה
צילום: רועי צוקרמן
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים