שתף קטע נבחר
 

ב.מ.וו סדרה 2 (2014-2017)

ב.מ.וו חששו להרוג מסחרית את סדרה 3 עם סדאן-הנעה-אחורית קטנה וזולה יותר, אז הם הסתפקו בינתיים בדגם שתי דלתות נישתי, מה שישתנה בשנים הקרובות. דו"ח רכישת רכב משומש

קטגוריה: סדאן 2 דלתות (גרסאות הקבריולה והמיניוואן יסקרו בנפרד).

דגמים: שתי דלתות, ארבעה מקומות ישיבה.

טווח מחירים: מ-150 אלף שקל ל-i220 בסיסית מ-2014 ועד 535 אלף שקל ל-M2 אוטומטית חדשה מ-2017 (מחירון לוי יצחק).

 

 (bmw) (bmw)
(bmw)
 

 

תעודת זהות: ב.מ.וו חששו להרוג מסחרית את סדרה 3 עם סדאן-הנעה-אחורית קטנה וזולה יותר, אז הם הסתפקו בינתיים בדגם שתי דלתות נישתי, מה שישתנה בשנים הקרובות.

פרטים טכניים: מנועי טורבו-בנזין 2.0 ליטר (184 כ"ס), 3.0 ליטר (326 כ"ס במקור, 340 כ"ס מהשנה), ו-3.0 ליטר M2 (עם 370 כ"ס). בכולן גיר ידני עם שישה הילוכים, אוטומטי עם שמונה הילוכים בכל הדגמים מלבד ה-M2, שקיבלה גיר רובוטי כפול-מצמדים, שבעה הילוכים. הנעה אחורית.

זיהום אוויר: 135 עד 199 גרם CO2 לק"מ, קבוצות זיהום 14 מ-15. אבל עם הביצועים שלה היא מגיעה מהר יותר ומקצרת את זמן השהייה על הכביש ופליטת המזהמים.

בטיחות: לא נבחנה במבחן הריסוק האירופי. שש כריות אוויר, ABS ובקרת יציבות (ESC) כסטנדרט. הדגם הבסיסי, למרות תג-מחיר של רבע מיליון שקל, עדיין לא מגיע כסטנדרט עם בלימה אוטונומית ובקרת שיוט אדפטיבית.

שמירת ערך: ירידה של 20% בשנה הראשונה, 10% אחר-כך. אין הרבה כאלה, אבל יש ביקוש ושוק עירני.

מה לבדוק לפני שקונים: בדקו האם האוטו עבר שיפורים ובידי מי. הם עלולים לקצר את חיי המנוע, לפגוע בנוחות ולסבך אתכם בטסט השנתי. עם זאת, ליבואן יש סדנת שדרוגים שמסוגלת לבצע שיפורים באופן חוקי.

למי היא מתאימה: למי שמתאבל על הגעתה הקרובה של המכונית האוטונומית.

למה כן: ב.מ.וו כמו פעם מבחינת האופי, התנהגות הכביש והביצועים. וב.מ.וו כמו היום מבחינת האיכות והנוחות.

למה לא: מחיר, עלויות אחזקה, שימושיות של מכונית 2 דלתות, שוטרים שמתמגנטים למכוניות עם הסמל הכחול־לבן.

למחפשי מציאות: סיאט לאון קופרה זולה ומהירה מה-i220, אבל אין לה את הסגנון והאופי של הגרמניה.

השורה התחתונה: למבינים בלבד.

ציון: ארבעה וחצי כוכבים

 

הכתבה התפרסמה ב"ידיעות אחרונות"

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים