סדנת קלאסן הגרמנית (KLASSEN) המתמחה בשדרוג רכבי יוקרה, חושפת גרסה מוארכת וממוגנת ירי לרולס רויס פאנטום העדכנית. תג המחיר מתחיל בשלושה מיליון יורו,11.5 מיליון שקל לפני מיסים, פי שבעה ממחירה של פאנטום רגילה.
כבסיס היא עושה שימוש בפאנטום EWB (ר"ת Extended Wheelbase), גרסת בסיס גלגלים ארוך למכונית שהוארכה עוד יותר (ב-105 ס"מ) עם בסיס גלגלים שעומד כעת על 482 ס"מ, ארוך יותר מטויוטה קורולה למשל. האורך הכללי עומד כעת על 703 ס"מ, מטר יותר מטנדרים אמריקאים כמו שברולט סילברדו, פורד F350 או ראם HD.
תמונות של תא הנוסעים טרם פורסמו, אבל ניתן לשער שהוא יציע איכות חומרים דומה לזו של הגרסאות המקוריות וככל הנראה גם אפשרות לצמד מושבים נוספים, המוצבים הפוך לכיוון הנסיעה בין המושבים הקדמיים לאחוריים. בסך הכל ניתן לשנע ברכב המפלצתי שישה נוסעים. כמקובל בלימוזינות, יש אפשרות אטימה בין הנהג והמאבטח שלצידו, והנוסעים מאחור.
בהתאם לקהל היעד, גרסה זו מציעה רמת מיגון B7, הגבוה ביותר לכלי רכב אזרחיים עם הגנה בפני ירי מרובי סער. תא הנוסעים מצויד גם במערכת כיבוי אש והצמיגים במנגנון אל-תקר להמשך נסיעה לאחר מעבר מחסום דוקרנים. יחידת ההנעה נותרה ללא שינוי, V12 בנפח 6.75 ליטר כפול מגדשי טורבו המפיק 563 כ"ס ומשודך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית. נתון המשקל העצמי לא פורסם, אך בהתחשב בכך שהגרסה הרגילה שוקלת 2.6 טון, בכדי לנהוג בזו כנראה שתדרשו לרישיון למשאית.