שתף קטע נבחר
 

יונדאי חושפת i30 סטיישן

יונדאי חושפת את ה-i30 סטיישן החדשה. הדור השלישי של המכונית גדל בכל ממד, מצוייד ביחידות הנעה מודרניות ובמערכות בטיחות מתקדמות

יונדאי חושפת את i30 סטיישן חדשה, דור השלישי למכונית שבעבר זכתה לפופולאריות רבה בשוק המקומי. מכלמוביל היבואנית נמסר כי עוד לא ידוע מועד הגעתה לישראל.

 

יונדאי i30 סטיישן

יונדאי i30 סטיישן

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

הסטיישן מבוססת על ה-i30 האצ'בק 5 דלתות שהוצגה לפני חצי שנה בתערוכת פריז, ומאמצת את אותו חרטום עם יחידות תאורה מחודדות וסבכה קדמית מודגשת בעוד השמשה אחורית משתפלת בחדות לאחור. עיצוב הפנים שונה עם מסך מגע גדול ("8) בחלקה העליון של הקונסולה הכולל צימוד לסמארטפון דרך Apple CarPlay ו-Android Auto ומאפשר מיעט מתגים בקונסולה המרכזית, הגה בעיצוב שלוש צלעות, לוח מחוונים שונה והבטחה לשיפור באיכות החומרים.

 

בסיס הגלגלים נותר 265 ס"מ אבל היא ארוכה ב-10 ס"מ (458.5 ס"מ), רחבה ב-1.5 ס"מ (179.5 ס"מ) וגבוהה ב-1.5 ס"מ (146.5 ס"מ) מקודמתה, מה שמבטיח מרווח טוב יותר לנוסעים. גם תא המטען גדל ב-74 ליטר ל-602 ליטר בסך הכל.

 

 

ה-i30 תצוייד במערכות בטיחות מתקדמות כמו בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, שמירה אקטיבית על נתיב, התראה על שטחים מתים כולל תנועה חוצה מאחור ותאורה דינמית (מעבר אוטומטי בין אור גבוה לנמוך).

 

 

היצע המנועים יכלול צמד טורבו-בנזין, 3 צילינדרים בנפח 1.0 ליטר עם 120 כ"ס ו-1.4 ליטר עם 140 כ"ס וטורבו דיזל בנפח 1.6 ליטר בשלוש רמות הספק 95, 110 או 136 כ"ס. הם יצוידו בתיבת 6 הילוכים ידנית או 7 הילוכים כפולת מצמד במקרה של ה-1.4 ליטר (ככל הנראה הגרסה שתגיע לישראל) או צמד מנועי הדיזל החזקים יותר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים