סקודה אוקטביה מעודכנת בישראל - החל מ-128 אלף שקל
סקודה אוקטביה המעודכנת נחתה בישראל עם יחידת הנעה חזקה וחסכונית מבעבר, מערכות בטיחות מתקדמות ותג-מחיר נמוך מהרף המקובל בקטגוריה
סקודה מתחילה בשיווק האוקטביה המעודכנת עם תג-מחיר התחלתי של 128 אלף שקל, ארבעת אלפים שקלים פחות מהדגם היוצא. המכונית האירופאית הנמכרת ביותר בישראל בארבע השנים האחרונות זכתה בתג-מחיר נמוך מהמקובל בקטגוריה, על-מנת לאפשר לה להתמודד מול המתחרות שעברו לאחרונה עדכון ובעיקר מול רכבי הפנאי הקומפקטיים שזוכים לפופולאריות רבה בשנים האחרונות.
החדשה המרכזית היא כאמור גרסת הבסיס שמצוידת במנוע טורבו-בנזין עם 3 צילינדרים בנפח ליטר, שמחליף את ה-1.2 ליטר (4 צילינדרים) בדגם היוצא ומספק 115 כ"ס ו-20.4 קג"מ (תוספת 5 כ"ס ו-2.6 קג"מ). כבעבר הוא משודך לתיבת 7 הילוכים כפולת-מצמד ומאפשר תאוצה ל-100 קמ"ש ב-10 שניות (קיצוץ 0.3 שניות) צריכת הדלק נמוכה ב-8% אחוזים (22.2 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת) ופליטת המזהמים קטנה ב-7 גרם CO2 לק"מ (105 גרם CO2 לק"מ).
מנוע האלומיניום החדש קל ב-20 ק"ג מקודמו, ואמור לסייע בכך להתנהגות הרכב. שאר המנועים נותרו ללא שינוי - 1.4 ליטר עם 150 כ"ס ו-1.8 ליטר עם 180 כ"ס בשידוך לתיבת הילוכים כפולת-מצמד עם 7 יחסים.
השינוי העיצובי בדגם המעודכן הוא בחרטום שונה עם יחידות תאורה מפוצלות ומשולבות לד המקנות לה מראה אגרסיבי מבעבר. גם יחידות התאורה מאחור שונות וכך החישוקים. בתא הנוסעים יש מסך תצוגת נתונים צבעוני בלוח המחוונים.
האוקטביה תשווק בשלוש רמות אבזור, אמבישן (128 אלף שקל ל-1.0 ליטר, 134 אלף שקל ל-1.4 ליטר - הוזלה של 3,000 שקל) הבסיסית כוללת מסך מגע בגודל "6.5, בקרת אקלים מפוצלת (עם פתחי מיזוג אחוריים), בקרת שיוט, חיישני גשם ותאורה, מראות מתקפלות חשמלית ו-7 כריות אוויר. אבזור הבטיחות כולל בלימה אוטונומית במצבי חירום, מערכת שמירה על נתיב והתראה לערנות נהג.
גרסת סטייל (ב-134 אלף שקל ל-1.0 ליטר ו-143 אלף שקל ל-1.4 ליטר) כוללת מסך מגע בגודל "8, חישוקי "16 קלים בעוד גרסת אקסלוסיב הבכירה (153 אלף שקל ל-1.8 ליטר) מוסיפה גם מצלמת נסיעה לאחור, מפתח חכם, חיישני חניה, מנופי העברת הילוכים מהגה, חישוקי "17 קלים ומערכת התראה על שטחים מתים כולל תנועה חוצה מאחור. כבעבר, האוקטביה תוצע גם במרכב סטיישן בתוספת 5,000 שקלים.