שתף קטע נבחר
 

אינפיניטי Q30 בישראל - החל מ-180 אלף שקל

שנתיים לאחר שהחל שיווקה בעולם, מגיעה אינפיניטי Q30 גם לישראל. תנסה להלחם עם מרצדס, אודי וב.מ.וו על נתח שוק קומפקטיות-פרימיום

אינפיניטי Q30 אשר הוצגה לפני כשנתיים, מגיעה סוף סוף לישראל. המכונית הקומפקטית הראשונה של אינפיניטי, המבוססת על מרצדס A קלאס, תשווק כאן באיחור לא אופנתי עם תג-מחיר שיתחיל ב-180 אלף שקל. מחיר זה נמוך ב-11.5 אלף שקלים מהאחות משטוטגארט ודומה לגרסאות הבסיס של ב.מ.וו סדרה 1 ואודי A3. 

 

אינפיניטי Q30

אינפיניטי Q30

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

למרות שהיא חולקת פלטפורמה עם מרצדס A קלאס (בסיס גלגלים 270 ס"מ, ארוך במילימטר), העיצוב החיצוני אינו מסגיר את הקשר המשפחתי והוא מאמץ את הקו הדינמי המזוהה של חטיבת היוקרה מבית ניסאן. היא גם גבוהה מהמרצדס ב-4.2 ס"מ ובתי גלגלים מודגשים וצבועים שחור מקנים לה צללית גבוהה מהמקובל בקטגוריה.

 

 

יחידות ההנעה מגיעות אף הן מהיצרנית הגרמנית, 1.6 טורבו-בנזין עם 156 כ"ס ו-2.0 ליטר עם 211 כ"ס, בשידוך לתיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד. ה-1.6 תהיה בעלת הנעה קדמית ומזנקת ל-100 קמ"ש ב-8.9 שניות, עם צריכת דלק של 17.2 ק"מ לליטר בממוצע על-פי היצרנית. ה-2.0 ליטר מצוידת בהנעה כפולה-קבועה, מזנקת ל-100 קמ"ש ב-7.3 שניות וצורכת רשמית במסלול משולב 14.9 ק"מ.

 

 

גרסת פרימיום הבסיסית מצוידת במסך מגע בגודל "7, מצלמת נסיעה לאחור, בקרת אקלים מפוצלת, חימום למושבים הקדמיים וחישוקי "18 קלים. אבזור הבטיחות כולל 7 כריות אוויר, בלימה אוטונומית במצבי חירום והתראה על סטייה מנתיב. גרסת ספורט הבכירה (210 אלף שקל ל-1.6, 226 אלף שקל ל-2.0) מוסיפה חלון שמש, ריפודי עור חלקיים, מערכת שמע של BOSE מערכת זיהוי תמרורים ותאורה אדפטיבית עוקבת פניה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים