שתף קטע נבחר
 

סקודה קודיאק בישראל. המחיר: החל מ-175 אלף שקלים

רכב הפנאי הגדול של סקודה מגיע לאולמות התצוגה המקומיים. גרסת שבעה מקומות ישיבה יקרה ב-5,000 שקלים

כשנה לאחר שנחשף בפעם הראשונה לקהל וכחצי שנה לאחר שנהגנו בו במסגרת השקה רשמית, מגיע סקודה קודיאק לישראל. תג המחיר זהה להערכות ynet: החל מ-175 אלף שקלים. הקודיאק ישווק כאן בשלוש רמות גימור, חמישה או שבעה מושבים, הנעה קדמית או כפולה, שלושה מנועים - 1.4 ליטר (150 כ"ס), 2.0 ליטר עם 180 כ"ס ו-2.0 ליטר דיזל עם 150 כ"ס - ושתי תיבות DSG אוטומטיות עם שישה או שבעה הילוכים.

 

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

מחירו יחל ב-175 אלף שקלים לגרסת האבזור הבסיסית עם מנוע 1.4 ליטר, הנעה קדמית, תיבת שישה הילוכים כפולת-מצמד ומקום לחמישה נוסעים, ויגיע ל-245 אלף שקלים עבור גרסת האבזור הבכירה עם שבעה מושבים, מנוע 2.0 ליטר בנזין, הנעה כפולה ותיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד. צ'מפיון, יבואנית המותג, מציעה עבור הקודיאק גם וו גרירה בתוספת 6,000 שקלים, גג שמש תמורת 7,500 שקלים ומנשא ייחודי על הגג תמורת 1,500 שקלים.

 

רמת האבזור הבסיסית (Ambition) כוללת בין היתר מראות מתקפלות חשמלית, בקרת אקלים עם פתחי יציאה מאחור, מערכת עצור-סע לחסכון בדלק, הנעה באמצעות מתג, בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית במצבי חירום, התרעה מפני סטיה מנתיב עם תיקון היגוי אקטיבי, שבע כריות אוויר, בלם יד חשמלי, חיישני חניה, בחירה בין חמישה מצבי נסיעה מוגדרים מראש ועוד.

 

רמת האבזור הבאה (Style) כוללת בנוסף מטען אלחוטי לסלולארי, פתיחה וסגירה חשמלית של תא המטען, כיוון חשמלי למושב הנהג, מנופי הילוכים מאחורי ההגה, מערכות לזיהוי שטח מת ותנועה מסוכנת מאחור, מצלמה אחורית ותשע כריות אוויר. ברמת האבזור הגבוהה (Exclusive) נוספו אפשרות לפתיחה וסגירה של תא המטען על-ידי תנועת רגל מתחת לפגוש, מערכת שמע ייחודית, מצלמת 360 מעלות, מסייע חניה וריפוד עור למושבים

 

בצ'מפיון מאמינים כי עד סוף השנה יצליחו למכור כ-1,500 יחידות מהקודיאק החדש, וכי במהלך השנה הבאה יעמוד רף המכירות על -2,000 יחידות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים