שתף קטע נבחר

פורד פוקוס חדשה - אצלנו בתחילת 2019

המשפחתית של פורד לא נהנתה מהצלחה גדולה בשנים האחרונות, אך דגם חדש לחלוטין מבטיח לשנות את המצב. אלינו הוא צפוי להגיע בתחילת השנה הקרובה. קבלו את כל הפרטים

פורד חושפת פוקוס חדשה, דור רביעי למשפחתית הוותיקה של היצרנית. כבעבר, הפוקוס תוצע בגרסאות חמש דלתות האצ'בק, סטיישן וארבע דלתות במרכב סדאן. לדברי דלק מוטורס, יבואנית המותג לישראל, הפוקוס תנחת כאן בתחילת 2019.

 

 

המכונית החדשה שומרת על הקווים החדים של הפוקוס היוצאת, אך נראית בכל זאת מודרנית יותר תודות לחרטום אחר הכולל גם פתחי אוורור גדוללים בפגוש, יחידות תאורה מסוג Led מלפנים ובתי גלגלים אחוריים תפוחים מעט, שינויים המאפשרים בין היתר מקדם גרר נמוך במיוחד (0.27cd). כבעבר, מלבד גרסאות אבזור רגילות תוצע הפוקוס גם ברמת גימור עשירה במיוחד (וינאלה), ספורטיבית עם הנמכת מרכב (ST) ואפילו כרכב פנאי (אקטיב) עם הגבהה של 30 מ"מ, פסי הגנה מפלסטיק שחור ופסי גגון להשלמת התחפושת.

פורד פוקוס  ()
תא הנוסעים עודכן עם קונסולה מרכזית שונה הכוללת מתגים גדולים יותר במטרה להקל על התפעול ומסך מגע בגודל "8 בחלקה העליון, תצוגת נתונים עלית וחוגה להעברת הילוכים במקום הידית המסורתית. בסיס הגלגלים צמח בלא פחות מ-50 מ"מ ולטענת היצרנית יסייע לפוקוס החדשה להיות המרווחת ביותר בקטגוריה.


פורד פוקוס  ()
 

הפוקוס תצויד במערכות בטיחות אקטיביות מוכרות כבלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית (כולל זחילת פקקים), שמירה על נתיב, התראה על שטחים מתים וזיהוי תמרורים. בנוסף תציע הפוקוס מערכת המסיטה את ההגה במקרה של סכנה ותאורה אדפטיבית עוקבת פניה הנעזרת במצלמה לזיהוי התוואי והשוליים.

פורד פוקוס  ()
הפוקוס מתבססת על פלטפורמת C2 חדשה. לדברי היצרנית היא תהיה קלה בכמעט 90 ק"ג מהדגם היוצא וקשיחה ממנו בכ-20%. הפוקוס שזכתה ממילא למחמאות על יכולת דינמית גבוהה בעבר, עשויה לשפר זאת עם מערכת הכוונת מומנט (המדמה פעולת דיפרנציאל מוגבל החלקה), בולמי זעזועים אדפטיביים - לפחות בחלק מהגרסאות - ומערכת הגה חשמלי חדש.


פורד פוקוס  ()
היצע מנועי הטורבו-בנזין הרלוונטי לשוק הישראלי עבר בירושה מהמכונית היוצאת - שלושה צילינדרים בנפח 1.0 ליטר בהספק 85, 100 או 125 כ"ס שלא שווק כאן בעבר, וארבעה צילינדרים בנפח 1.5 ליטר עם 150 או 182 כ"ס. תהיה תיבת שישה הילוכים ידנית אך תיבת שמונה הילוכים אוטומטית חדשה תוצע בשידוך למנוע הליטר החזק (125 כ"ס) או ל-1.5 ליטר החלש מהשניים (150 כ"ס).


פורד פוקוס  ()
 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים